Küsimus TD/TDS ajukoodi kohta
- Iff.04
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 07.02.2015 09:03 33
- Peamine sõiduk: BMW E36 318/325td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Küsimus TD/TDS ajukoodi kohta
Tervitus,
0 281 001 183 / Made in germany 2 244 734
Kas keegi saaks kinnitada, et antud kood kuulub ainult tds ajule? interneti avarustes midagi konkreetset ei leidnud kui ainult seda, et pakutakse chipi tdsile, mis vastab sellele koodile.
Aju ise on hetkel TD peal(auto ostes juba) ja toimib mõningate probleemidega. Kahtlustan ise, et asi ajus(vb EGR'ga mootorile mõeldud, kuid minul EGR puudub)
Aitäh ette!
0 281 001 183 / Made in germany 2 244 734
Kas keegi saaks kinnitada, et antud kood kuulub ainult tds ajule? interneti avarustes midagi konkreetset ei leidnud kui ainult seda, et pakutakse chipi tdsile, mis vastab sellele koodile.
Aju ise on hetkel TD peal(auto ostes juba) ja toimib mõningate probleemidega. Kahtlustan ise, et asi ajus(vb EGR'ga mootorile mõeldud, kuid minul EGR puudub)
Aitäh ette!
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: VaruosaTark
Re: Küsimus TD/TDS ajukoodi kohta
Mul ka TDS-il sama aju.
- Iff.04
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 07.02.2015 09:03 33
- Peamine sõiduk: BMW E36 318/325td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Küsimus TD/TDS ajukoodi kohta
Okei, sellest võib olla juba abi. Tänud!
Kas nendel mootoritel on EGR ka küljes? Spidoka kaudu nö diagnosti tehes näitab EGR viga( 8 pihusti vilkumist). Minul pole EGR süsteemi peal.
Kas nendel mootoritel on EGR ka küljes? Spidoka kaudu nö diagnosti tehes näitab EGR viga( 8 pihusti vilkumist). Minul pole EGR süsteemi peal.
Re: Küsimus TD/TDS ajukoodi kohta
Tuleks nüüd selgeks teha, kas vahetatud oli aju või mootor. Ja kui mootor, siis
kas juhtmestik sai vahetutud või mitte.
EGR viga ei saa tulla stomp-testis kui EGRi funktsionaalsust ajus ei ole.
Võib-olla pandud "kangem" aju, eesmärgiga jõudu vms saada, aga näe tulemuseks on
probleem. Muideks EGR töötab õhulugejaga. Seda ka ei ole? Ja juhet ka ei ole?
kas juhtmestik sai vahetutud või mitte.
EGR viga ei saa tulla stomp-testis kui EGRi funktsionaalsust ajus ei ole.
Võib-olla pandud "kangem" aju, eesmärgiga jõudu vms saada, aga näe tulemuseks on
probleem. Muideks EGR töötab õhulugejaga. Seda ka ei ole? Ja juhet ka ei ole?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: Küsimus TD/TDS ajukoodi kohta
tds-il on lihtne kindlaks teha kas EGR on vajalik normaalseks mootori tööks v ei...metallist sisselaskekollektoriga võid panna kinni ja midagi ei juhtu, plastikkollega on ka juba õhulugeja ning seal EGR-i niisama kinni ei saa panna...herr Marto tegi loomkatseid enda masinaga omal ajal, tal oli e36 just õhulugejaga.
Mis need "mõningad probleemid" on ?
Mis need "mõningad probleemid" on ?
´17 4Drive
- Iff.04
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 07.02.2015 09:03 33
- Peamine sõiduk: BMW E36 318/325td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Küsimus TD/TDS ajukoodi kohta
Õnneks mul pole plastikust sisselaskekollektorit, küll aga on selle küljes MAP sensor(kas aju teab seda, jään vastuse võlgu). Arvatavasti see EGR'ga nö koostööd vist ei tee.
Need "mõningad" probleemid tõin ma välja TDS,TDA.. suures teemas, kuid pole vastust saanud. Kaldun arvama, et tegu võib olla elektroonilise veaga ja seetõttu hakkasin pihta ajust, mis ei ole otseselt mõeldud TD mootorile(vaid tds'le), edasi egr jne.
Kopeerin ka siia enda mure, ehk oskad Riivo midagi kommenteerida?
Probleem TD mootoriga!
Auto käivitub iga temperatuuriga koheselt. Alguses on pöörded külma mootorile kohased ja mootor ei puterda. Peale umb 10 seki möödumist, hakkab mootor ebaühtlaselt töötama ja tagant hakkab tulema valge-hallikas suits. Selline nali jätkub kuniks mootor on soojenenud. Soojast peast töötab mootor erksalt, ei suitse jne.
Praeguste temperatuuridega(+3C) arvestades piisab koheselt sõites 50 meetrist, et mootor töötaks taas normaalselt. 3000+ pöördeid andes kaob suits tagant ära ja mootori töö ok, lased gaasi maha ja 10sek pärast on taas sama suitsev mure tagasi.
Kontrollitud on:
- süütenurka varasemaks keeratud(kui kett peaks veninud olema)
- Pihustid ära vahetatud
- Juhtpihusti ära vahetatud
- Eelsüüteküünlad ja relee kontrollitud(kõik töötab, uued küünlad)
- Küttefilter vahetatud
Viimati sai prooviks pumba solenoidi pistik lahti võetud(külmast peast) - süüde läks jube varaseks ja külma mootori mure kadus! Panin pistiku tagasi ja mure ka tagasi. Kuskilt sai lugeda, et vigase solenoidi puhul tekiks rohkem anomaaliaid ja tegu pole tüüpveaga mis katki läheb.
Ideed on otsas, on kellelgi midagi välja pakkuda?
Need "mõningad" probleemid tõin ma välja TDS,TDA.. suures teemas, kuid pole vastust saanud. Kaldun arvama, et tegu võib olla elektroonilise veaga ja seetõttu hakkasin pihta ajust, mis ei ole otseselt mõeldud TD mootorile(vaid tds'le), edasi egr jne.
Kopeerin ka siia enda mure, ehk oskad Riivo midagi kommenteerida?
Probleem TD mootoriga!
Auto käivitub iga temperatuuriga koheselt. Alguses on pöörded külma mootorile kohased ja mootor ei puterda. Peale umb 10 seki möödumist, hakkab mootor ebaühtlaselt töötama ja tagant hakkab tulema valge-hallikas suits. Selline nali jätkub kuniks mootor on soojenenud. Soojast peast töötab mootor erksalt, ei suitse jne.
Praeguste temperatuuridega(+3C) arvestades piisab koheselt sõites 50 meetrist, et mootor töötaks taas normaalselt. 3000+ pöördeid andes kaob suits tagant ära ja mootori töö ok, lased gaasi maha ja 10sek pärast on taas sama suitsev mure tagasi.
Kontrollitud on:
- süütenurka varasemaks keeratud(kui kett peaks veninud olema)
- Pihustid ära vahetatud
- Juhtpihusti ära vahetatud
- Eelsüüteküünlad ja relee kontrollitud(kõik töötab, uued küünlad)
- Küttefilter vahetatud
Viimati sai prooviks pumba solenoidi pistik lahti võetud(külmast peast) - süüde läks jube varaseks ja külma mootori mure kadus! Panin pistiku tagasi ja mure ka tagasi. Kuskilt sai lugeda, et vigase solenoidi puhul tekiks rohkem anomaaliaid ja tegu pole tüüpveaga mis katki läheb.
Ideed on otsas, on kellelgi midagi välja pakkuda?
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: Küsimus TD/TDS ajukoodi kohta
tuleks külmalt laivis jälgida mootori andmeid sis kui puterdab...segu jms...enne ei julge midagi väita
´17 4Drive
- Iff.04
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 07.02.2015 09:03 33
- Peamine sõiduk: BMW E36 318/325td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Küsimus TD/TDS ajukoodi kohta
Täiesti arusaadav.
Mulle öeldi, et lihtlabase(hiinakas) diagnosti kaabliga ei saa neid andmeid kätte. Arvesse tuleks võtta et pump 993 lõpuga.
Mulle öeldi, et lihtlabase(hiinakas) diagnosti kaabliga ei saa neid andmeid kätte. Arvesse tuleks võtta et pump 993 lõpuga.
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: VaruosaTark
Re: Küsimus TD/TDS ajukoodi kohta
ADS protokolli toetavat kaablit on vaja.
Saab ka ise teha, võin joonised saata kui vaja.

Läks maksma mulle ~ 7 euri.
Saab ka ise teha, võin joonised saata kui vaja.

Läks maksma mulle ~ 7 euri.
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: Küsimus TD/TDS ajukoodi kohta
ma ei tea mis kaabliga Leho omal ajal mul andmeid luges, minuteada pold see kaugeltki originaal. Ja minu auto pump oli samamoodi 993.
´17 4Drive