e60 airbag viga
e60 airbag viga
Tere,uus päev ja uus mure. Nimelt hakkas põlema airbagi tuli, sai seda kustutatud aga tuleb visalt tagasi.
Arvuti annab vea 9847- Active head resistant,front left: short circuit to ground
-Intermittent
Mis asi vahetust vajada võib või kuskohast viga otsida ?
Arvuti annab vea 9847- Active head resistant,front left: short circuit to ground
-Intermittent
Mis asi vahetust vajada võib või kuskohast viga otsida ?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e60 airbag viga
Juhi peatugi vealine. Padrun lõppenud näiteks. Midagi sarnast: https://www.youtube.com/watch?v=uic3ZR37F7g
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: e60 airbag viga
Tavaliselt viga halvenenud pistikühenduses.
Eelpool kirjeldatud olukord tekib avarii korral.
Eelpool kirjeldatud olukord tekib avarii korral.
tel. 51 949 859
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e60 airbag viga
Sa ei paranda ega vaheta selle padruni peal mingit ühendust ja riknevad need käigu pealt ka ilma triggerduseta.
PS: 10 aastat on nende lõhkelaengute parim enne eluiga ja tuleb kogu autol vahetada. Loomulikult vaene inimene sellise "pisiasjaga" ei tegele. Kui on alla 10 aastat juhtum siis reeglina käib autotootja garantii alla.
PS: 10 aastat on nende lõhkelaengute parim enne eluiga ja tuleb kogu autol vahetada. Loomulikult vaene inimene sellise "pisiasjaga" ei tegele. Kui on alla 10 aastat juhtum siis reeglina käib autotootja garantii alla.
Re: e60 airbag viga
Jälle sa jõuad teiste rahakotini oma jutuga 

-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e60 airbag viga
Rahakottidest ei tea midagi aga vaimust vaeseid või nagu näha kohati ka defitsiidis, annab tagant lükata. 
PS: Kui ahelas on lihtsalt halb ühendus või katkenud siis seal on kasutusel kood 984C.
984C Open circuit,firing circuit,front airbag,left,stage 1(E85),or active
head restraint,front left(E6x)

PS: Kui ahelas on lihtsalt halb ühendus või katkenud siis seal on kasutusel kood 984C.
984C Open circuit,firing circuit,front airbag,left,stage 1(E85),or active
head restraint,front left(E6x)
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: e60 airbag viga
Enamus autodel, millega olen kokku puutunud, on põhiline airbag'i tule süttimise põhjus olnud kehvades pistikühendustes. Airbag'i padruni poolse pistiku klemmid on tavaliselt isased ja kullatud. Väsivad ära emased klemmid, mis on juhtmestiku poolses pistikus. Nende vahetamisega on probleemi korda saanud.
Mõnus on targutada sel teemal, kes on vaene ja kes on rikas
Mõnus on targutada sel teemal, kes on vaene ja kes on rikas

ttsys kirjutas:Sa ei paranda ega vaheta selle padruni peal mingit ühendust ja riknevad need käigu pealt ka ilma triggerduseta.
PS: 10 aastat on nende lõhkelaengute parim enne eluiga ja tuleb kogu autol vahetada. Loomulikult vaene inimene sellise "pisiasjaga" ei tegele. Kui on alla 10 aastat juhtum siis reeglina käib autotootja garantii alla.
tel. 51 949 859
Re: e60 airbag viga
Loomulikult ei ole ju mingil hetkel enam majanduslikult mõttekas AIRBAG-i süsteemi remontida, sest see ületab mitmekordselt auto turuhinna. Põhimõtteliselt ei tohi ju ka "Crash Data" veakoode kustutada, ehk siis peale igat matsu tuleks uus moodul (poest, mitte teise mehe vana) panna. Kas keegi on nõus ostma selle oma E34 või E36 peale?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e60 airbag viga
Jah ei ole mõttekas ja ei peagi olema ehk õige hetk sulatusse saata. Inimese elu on liiga kallis ja väärtuslik, et sellise pisiasja pealt koonerdades mööndusi teha.
Muide, kes ostab neid ratastel liikuvaid kabeleid? Heausksed ja totud eelkõige. Nendel totudel on tihti veel ka väiksed lapsed. Seetõttu õhkab sellist 0 tolerantsi ka minu postitustest.
Muide, kes ostab neid ratastel liikuvaid kabeleid? Heausksed ja totud eelkõige. Nendel totudel on tihti veel ka väiksed lapsed. Seetõttu õhkab sellist 0 tolerantsi ka minu postitustest.
Re: e60 airbag viga
Sellisel juhul tuleks sulatusahju saata ka need autod, millel näiteks DPF eemaldatud, kahjustab ju ka see kaudselt inimeste tervist. Ehk siis viige Kuusakoskisse oma E60 või E65, juhul kui uut tahmafiltrit ei raatsi panna
Tegelikult pole need autod minu arvates õige sihtgrupi käes. Need on loodud inimestele, kes lihtsalt viivad auto esindusse ja neid ei huvita hind, nad tahavad lihtsalt korras autot tagasi saada ja maksavad palju küsitakse. Mitte ei käi foorumis odavamaid lahendusi otsimas, sest reaalselt raha pole auto remondiks ja hooldamiseks.

Tegelikult pole need autod minu arvates õige sihtgrupi käes. Need on loodud inimestele, kes lihtsalt viivad auto esindusse ja neid ei huvita hind, nad tahavad lihtsalt korras autot tagasi saada ja maksavad palju küsitakse. Mitte ei käi foorumis odavamaid lahendusi otsimas, sest reaalselt raha pole auto remondiks ja hooldamiseks.
- Skalp
- Huviline
- Postitusi: 189
- Liitunud: 31.10.2013 18:49 55
- Peamine sõiduk: '98 BMW 520iA Touring
- Asukoht: Halinga vald
- Kontakt:
Re: e60 airbag viga
Tean nii mõndagi sellist väikeste lastega totut, kes lihtsalt tänapäeva Eesti riigi rikastuvate riigiisade majanduses ei saagi endale lubada midagi paremat, kui 15 aastased ratastel kabelid. Aga liikuda on vaja ja oma rattad on ikka etemad, kui võõrad... või suured kirstud (viidates eilsele uudisele, kus politsei tegi pistelist rekkade ja busside tehnokontrolli... link)ttsys kirjutas:Muide, kes ostab neid ratastel liikuvaid kabeleid? Heausksed ja totud eelkõige. Nendel totudel on tihti veel ka väiksed lapsed.
BMW avariid ei tee ja kiirust ei ületa... Seda teeb tihend rooli ja istme vahel.
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: e60 airbag viga
Ma olen viimasel ajal otse külge jootnud, tuleb kindlam ja odavam kui uus juhtmesari, mis sageli migi aja pärast jälle nässus on. Mina ei pea tegele garantiiga ja klient ei maksa rohkem- win-win!
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e60 airbag viga
Joota ehk tugevdada ahel on üks asi aga selliste vigade passiivelemendiga asendamine või ükskõik, mis viisil mingi kahjustuse tekitamine (näiteks lukkude püropadrunite ahela välja kodeerimine jne) ei ole pelgalt mingi mooduli ära petmine vaid ühtlasi mainitud heausksete ja totude, kes ei tea ega oska sellist asja kontrollida, kabelisse suunamine. See pettusega säästetud nirused 10-50€ maksavad süütute inimeste elu ja see ei ole OK. Vähemalt kui sellist ratastel kabelit müüte siis kirjutage juurde, et turvavarustus rikutud-puudub. Siis vähemalt inimene, kes sellise juhtumi otsas ja kabel meeldib saab edasised valikud teha.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e60 airbag viga
Aitab-aitab. Kabel ja siis kiire maa alla minekule aitab muidugi kaasa. Peetrusele võite siis näidata puhtalt läbitud ülevaatuse paberit.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e60 airbag viga
See on 1 suurim argument, miks mõtlev inimene ei osta Eestis või sarnases jopedemaal sõitnud kasutatud autot. Mida rohkem see susserdamiste mõttemall juurdub seda enam kaugeneb mõtlev inimene sellest turuosast. Paradigma.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e60 airbag viga
Eksid Kuno. Pistikute jootmine ei ole BMW-st alguse saanud vaid palju odavamatest autodest, millel garantii ajal juba sellised probleemid. Jaapanlased on 10 aastat juba romulas sulatust oodanud, kui BMW-l need probleemid süvenevad. Kõik sõltub ka sellest, kui heaperemehelikult on autot ekspluateeritud. Kui autol on palju kasutajaid siis toolid sõidavad ja ka probleemid intensiivistuvad.
Teadlik auto ostja sõelub sellised ära tehtud remondivõtted välja. Hea asja eest ollakse ka nõus rohkem maksma. Nagu öeldud, heausklikud ja lihtsalt totud on need, kelle kraesse kõik lehterdub.
Teadlik auto ostja sõelub sellised ära tehtud remondivõtted välja. Hea asja eest ollakse ka nõus rohkem maksma. Nagu öeldud, heausklikud ja lihtsalt totud on need, kelle kraesse kõik lehterdub.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e60 airbag viga
Ma ei kiru japse vaid lehvitan äratuskellaga, et reaalsustaju üles äratada. Japsid on pseudotoredad kuni 6 aastat. Siis on 4 aastat koolemiseelset mõminat ja sulatus. Seepärast ongi kvaliteet kõva, sest pärast 10. aastat neid lihtsalt enan ei ole. Sakslane käib aga veel 20-30 aastat ja kisub sellega ülevaatuspunktides veaarvudega renomeed alla. Sakslaste säästubrändi VW mudelid on nüüdseks aga Toyota troonilt puksinud, strateegiad töötavad ja ahnus kasvab.
Ka BMW osas kõik muutub või õigemini on juba muutunud. 2011 alates on kõik 5 aastase kasutuseaga. Valmistu Kuno, seda "paska" hakkab lendama seega ca alates aasta 2016.
Remonditöökojad: hakake heaga selleks ajaks töötajaid juurde koolitama, teie võimalus.
Ka BMW osas kõik muutub või õigemini on juba muutunud. 2011 alates on kõik 5 aastase kasutuseaga. Valmistu Kuno, seda "paska" hakkab lendama seega ca alates aasta 2016.
Remonditöökojad: hakake heaga selleks ajaks töötajaid juurde koolitama, teie võimalus.
Re: e60 airbag viga
keegi üle vaataks ?