Infoks siia ka, Sandautost ma turbot ikka ei ostnud, nad ütlesid, et müüvad Saksa firma expert-car gmbh toodangut, googeldades jäi silma info, et too firma jagab hiina materjali. Carways küsiti kasutatud turbo eest 300.- , ma lõpuks tellisin Lätist SIA Nerings -ist taastatud turbo 270.- + 100.- pant, et vana turbo tagasi saadaks neile. Tegu originaal Garreti korpuses komplektse turboga millel vahetatud kõik kuluosad uute vastu, väidetavalt kvaliteetsete varuosadega, pingis tasakaalustatud. Igatahes välja näeb nagu uus ja garantii on ka.
Ok vahetasin turbo ära ja igast muid asju, pesin intercooleri puhtaks ja torud jne. Auto sõidab pole nagu viga, AGA asi ei ole päris õige. Turbo tahab ilmselt häälestamist. Jutu järgi pidi olema nii, et kui tellida taastatud komplektne turbo siis aktuaatori varras ja piiraja paika regullitud ja pole vaja näppida, siiski tundub, et asi päris nii ei ole. Ma arvan, et turbo on hiline vähe, jääb toppama nagu, asi ei ole hull aga kui olen kaua selle autoga sõitnud siis on aru saada, et ei ole enam päris nii hea kui enne oli.
Täna näiteks ristmikult ära keerates vajutasin vähe rohkem gaasi, alguses nagu oleks hing kinni, kogub aeglasemalt ja kui pöörded üle 2400 kuskil lähevad siis tuli alles järsem tõmme ja summutist lõi valge pilve natuke välja.
Kas ma saan õigesti aru? Kiirendades auto andis kütet peale, aga õhku oli vähe, seega ei põlenud korralikult, kogus aeglaselt ja kui turbo järgi tuli, siis kütte ülekülluse tõttu ka see valge suits summutist?
Kas aktuaatori varras on liiga pikk? Oleks vaja lühemaks keerata, et turbo varem aktiveeruks? Või vastupidi? Kas võin seda ise teha vähehaaval, nii pool pööret korraga? Või oleks kohustuslik arvutiga rõhku vaadata, et ülerõhku ei tekiks?
