Aku tuli põleb bmw e39 tds 98 aasta, kaitsmed kontrollitud kõik korras, aku ka sai teine pandud, genekas käis maas ja kõik tundus ok kuna selle aasta alguses taastatud. Panen auto tööle siis max minut ei põle ja korra vilgutab ja hakkab aku tuli põlema. Mida kontrollida? Genekal juhtmed taga. Aku pealt mõõtes testriga näitas 15.56volti. see ilma tuledeta, makk kinni ja kliima 2 astme peal puhumas.
Kui tuled ka peale keerata ja tagumine aknaklaasi soendus sisse panna siis tuli põlema ei hakka, nii kui gaasi anda natukenegi hakkab kohe põlema ja kui tuurid alla kukuvad normaal pööretele kustub ära. Samuti kui aku tuli põlema hakkab siis kliima ja makk jäävad vait. Vaatasin uuesti palju koos tarbijatega ja ilma on 16.65 volti näitab tester. Kas pingeregulaator läbi vms miks selline ülelaadimine?
e39 aku tuli
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 11.11.2014 19:01 31
- Peamine sõiduk: BMW E38 725TDS
- Telefon: 58665966
- Asukoht: Pärnu
e39 aku tuli
Wir Rasen Nicht, Wir fliegen Tief :)
-
- Huviline
- Postitusi: 2
- Liitunud: 01.11.2015 17:46 47
- Peamine sõiduk: Omega with BMW power
- Telefon: 56997007
Re: e39 aku tuli
Genekas maha kindlasti pingekas vahetusse aga parem oleks spetsil lasta kontrollida.
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 11.11.2014 19:01 31
- Peamine sõiduk: BMW E38 725TDS
- Telefon: 58665966
- Asukoht: Pärnu
Re: e39 aku tuli
Pingekas vahetatud nüüd kergelt ulub/viliseb kuni 1.5k rpm ja alates 1k rpm laager ja muud osad tundusid korras olevat. Vana pingekaga ei ulgunud üldse.
Wir Rasen Nicht, Wir fliegen Tief :)
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 11.11.2014 19:01 31
- Peamine sõiduk: BMW E38 725TDS
- Telefon: 58665966
- Asukoht: Pärnu
Re: e39 aku tuli
Ega mul see ulgumine ära kadunud pole, samas aku ka nõrk ei tea kas hakkab otsa saama kuna hommikuti läheb vaevaliselt tööle ja vahepeal kui oli teine aku siis oli poole pöörde pill. Aga eks ma viskan teise aku peale ja siis näha ole.Kuno_T kirjutas:Geneka ulgumine viitab suurele voolule, mida ta väljastab. Tavaline põhjus: tühi aku. Mõnesaja km sõidu järel peaks ära kaduma kui aku laadunud. Kui ei, tuleb geneka pinget mõõta, mis ei tohi pöördeid andes üle 14,5 V olla.
Wir Rasen Nicht, Wir fliegen Tief :)
Re: e39 aku tuli
Akut kerge umbkaudselt kontrollida. Sureta auto välja.
Süüde tagasi 2 peale, kliimapuhur põhja, lähituled ja kaugtuled põlema.
Oodata 5 minutit. Kui auto käima ei lähe, on aku halb (või polnud laetud).
Uus aku laseb vabalt tund aega niimoodi lollitada.
Süüde tagasi 2 peale, kliimapuhur põhja, lähituled ja kaugtuled põlema.
Oodata 5 minutit. Kui auto käima ei lähe, on aku halb (või polnud laetud).
Uus aku laseb vabalt tund aega niimoodi lollitada.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 11.11.2014 19:01 31
- Peamine sõiduk: BMW E38 725TDS
- Telefon: 58665966
- Asukoht: Pärnu
Re: e39 aku tuli
Kui ma mingi aeg panin kliimaventika põhja ilma tuledeta siis mingi max 7min ja oli vaja teist akut et tööle saada. Lähipäevil ostan uue aku ära. Ehk täna viskan teise auto aku peale,mis korras siis saab teada kas kaob vilin ära või mitte.arnis kirjutas:Akut kerge umbkaudselt kontrollida. Sureta auto välja.
Süüde tagasi 2 peale, kliimapuhur põhja, lähituled ja kaugtuled põlema.
Oodata 5 minutit. Kui auto käima ei lähe, on aku halb (või polnud laetud).
Uus aku laseb vabalt tund aega niimoodi lollitada.
Wir Rasen Nicht, Wir fliegen Tief :)