E 61 õhkvedrustus!
E 61 õhkvedrustus!
Tere!
Küsin sellist, et kas õhkpadjad on võimalik asendada tavaliste vedrudega ja teine küsimus oleks, kas E39-a kompressori aretamine E61-le on keeruline teema?
Tänud!
Küsin sellist, et kas õhkpadjad on võimalik asendada tavaliste vedrudega ja teine küsimus oleks, kas E39-a kompressori aretamine E61-le on keeruline teema?
Tänud!
bmw on siiski auto!
Re: E 61 õhkvedrustus!
praegu kõik nivooga seotud probleemid e61 omad saab soodsalt parandadazorro1 kirjutas:Tere!
Küsin sellist, et kas õhkpadjad on võimalik asendada tavaliste vedrudega ja teine küsimus oleks, kas E39-a kompressori aretamine E61-le on keeruline teema?
Tänud!
+372 5 100 607
Re: E 61 õhkvedrustus!
Ju siis pole ikka piisavalt soodsalt, et tuleb hakata mingit jama aretamaEdson520 kirjutas: nivooga seotud probleemid e61 omad saab soodsalt parandada

Re: E 61 õhkvedrustus!
Probleemiks on ilmselt kulunud kompressor, kuna koguaeg viskab selle veateate `level control system fault´kuid taguotsa hoiab ilusti üleval.
bmw on siiski auto!
Re: E 61 õhkvedrustus!
Ei viitsi hakata meie hindasid uurima, aga näiteks saksa ebay-s maksab E61 kompressor 250EUR ja padjad umbes 100EUR/tk. Ei tohiks nagu suur väljaminek olla kui on juba selline auto ostetud.
Re: E 61 õhkvedrustus!
kui padjad on korralikud ja hoiavad õhku, kompressor üldse ei hakka pumbama. Mul näiteks hakkas aint kui ma pagaasi panin palju kaalukaid asju. Seega kompressor on viimane mis tuleb vahetada. Range Roveritel on alati jama, sest see kompressor alati töötab, sest inimesed alati mängivad nivoo nuppuga, ja 4 patju alati tuleb pumbata.zorro1 kirjutas:Probleemiks on ilmselt kulunud kompressor, kuna koguaeg viskab selle veateate `level control system fault´kuid taguotsa hoiab ilusti üleval.
+372 5 100 607
Re: E 61 õhkvedrustus!
Kui alla ei vaju ja kompressor töötab, siis mul oli vigane juhtplokk. Ostsin kasutatud mooduli 50.-. Asub pakiruumis, tagavararatta koopas.
Re: E 61 õhkvedrustus!
No küsisin sellepärast, et sõbral vedeles puhtjuhuslikult E39 kompressor ja kuiskilt foorumist lugesin, et isegi on võimalik asetada E39 kompressor! Kuid jah samas ma ei tea ka täpselt kui kõrgel taguots olema peab, hetkel seal ehk mingi 5-6 cm ratta ja koopa vahel! Pump töötab, vahel läheb kohe tööle kui uksed avan ja kui yksi sõita siis lööb ikka väga harva selle veateate, aga kui keegi kõrval või taga või natukenegi asju taha panna on viga umbes paari minuti järe olemas. Diagnostika härra väitis (ja nägin ise kaa) et vea selgituseks oli air flou too slow. Ja taas olen foorumist lugenud, kui pump ei suuda minuti jooksul oma teatud taset saavutada, siis ongi viga koheselt juures. Nende teadmistest lähtudes arvasingi, et mis siin muud ikka, kui kulunud kompressor ja küsisingi Teilt eesoleva küsimuse! Aga miks ostsin sellise auto....?hmmmm esiteks ma ei ostnud seda autot, ma vahetasin selle auto teise auto vastu ja see õhkvedrustus, sorry, oli ka mulle üllatus! 

bmw on siiski auto!
- northesfew
- Huviline
- Postitusi: 75
- Liitunud: 27.09.2012 14:36 51
- Peamine sõiduk: BMW 525d e61
- Asukoht: Tallinn
Re: E 61 õhkvedrustus!
E39 kompressori paigaldus E61-le on suhteliselt lihtne, kui vähegi loogilist mõtlemist looduse poolt antud. Ise panin kompressori pagasniku põhja, salongi tuleb küll rohkem müra, kuid nüüd ei saa sellele enam niiskus ligi.
Re: E 61 õhkvedrustus!
Tere. Märkasin,et autol kompressor ei tööta enam tavapäraselt,isegi juhul kui 300 kg pagasnikusse ladusin. Tagumine ots silmaga vaadates õigel kõrgusel,aga ei reguleeri enam kõrgust... Kui raskus peal,siis paar cm vajub allapoole nagu tavaliste vedrudega
Ehk on kellelgi sama probleem olnud. Eelnevalt on ikka suristanud kompressorit,aga nüüd paar nädalat vaikus.

-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 26.12.2016 18:28 50
- Peamine sõiduk: Bmw 530d
- Telefon: 56783459
Re: E 61 õhkvedrustus!
Tere õhtust!
Võtan uuesti teema üles E61 2004 õhkvedrustuse teemal.
Esimeste külmade saabudes vajus tagumik alla ja hakkas andma veateadet self level control system fault. Sai käidud UM-is diagnostis aga soovitud vastus vea kohta jäi saamata. Vastusrks tuli ainult et nende andmete järgi on padjad korras ja kompressor töötab aga õhk kompressorist ei välju.. soovitasid nende juures algul kompressori vahetada ja seejärel vaadata kas padjad korras ca 1000 eurot maksumus aga loodan ehk veel siit abi saada..
On olnud kellelgi sarnast viga? Või ehk teab tãpsemalt mida vaja ära vahetada ja kus oleks seda kavalam teha?
Võtan uuesti teema üles E61 2004 õhkvedrustuse teemal.
Esimeste külmade saabudes vajus tagumik alla ja hakkas andma veateadet self level control system fault. Sai käidud UM-is diagnostis aga soovitud vastus vea kohta jäi saamata. Vastusrks tuli ainult et nende andmete järgi on padjad korras ja kompressor töötab aga õhk kompressorist ei välju.. soovitasid nende juures algul kompressori vahetada ja seejärel vaadata kas padjad korras ca 1000 eurot maksumus aga loodan ehk veel siit abi saada..
On olnud kellelgi sarnast viga? Või ehk teab tãpsemalt mida vaja ära vahetada ja kus oleks seda kavalam teha?
Re: E 61 õhkvedrustus!
BMW-l vist ei näe arvutiga kompressori poolt toodetavad rõhku, et selle põhjal hinnata midagi, näiteks Audil küll näeb. Kõige lihtsam variant on, et kolvirõngas on kulunud ja odavaim lahendus võiks olla remondikomplekt: http://www.ebay.de/itm/AMK-Compressor-R ... SwUuFWt4me" onclick="window.open(this.href);return false;
AMK kompressorit on natuke keerulisem lahti võtta ja remontida, aga siiski tehtav. Kui probleem tekib miinuskraadidega, siis võib ka kraanulite sees olev niiskus külmunud olla.
AMK kompressorit on natuke keerulisem lahti võtta ja remontida, aga siiski tehtav. Kui probleem tekib miinuskraadidega, siis võib ka kraanulite sees olev niiskus külmunud olla.
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 26.12.2016 18:28 50
- Peamine sõiduk: Bmw 530d
- Telefon: 56783459
Re: E 61 õhkvedrustus!
teet82 kirjutas:BMW-l vist ei näe arvutiga kompressori poolt toodetavad rõhku, et selle põhjal hinnata midagi, näiteks Audil küll näeb. Kõige lihtsam variant on, et kolvirõngas on kulunud ja odavaim lahendus võiks olla remondikomplekt: http://www.ebay.de/itm/AMK-Compressor-R ... SwUuFWt4me" onclick="window.open(this.href);return false;
AMK kompressorit on natuke keerulisem lahti võtta ja remontida, aga siiski tehtav. Kui probleem tekib miinuskraadidega, siis võib ka kraanulite sees olev niiskus külmunud olla.
Tänud.
Aga kas kompressorile ligipääs on keeruline? Ja oletades et on kûlmunud sees olevad kraanulid siis plusskraadidega iseenesest peaks jälle toimima?
Re: E 61 õhkvedrustus!
Kompressor asub paremal taga nurgas põhja all, mingi plastikkate on peal.
Põhimõtteliselt peaks jälle üles sulama sooja ilmaga kui viga niiskuses. Kui kompressor on hõre, siis tavaliselt on mingi veakood, et ei suudeta ette antud ajaga üles pumbata autot.
Põhimõtteliselt peaks jälle üles sulama sooja ilmaga kui viga niiskuses. Kui kompressor on hõre, siis tavaliselt on mingi veakood, et ei suudeta ette antud ajaga üles pumbata autot.
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 26.12.2016 18:28 50
- Peamine sõiduk: Bmw 530d
- Telefon: 56783459
Re: E 61 õhkvedrustus!
teet82 kirjutas:Kompressor asub paremal taga nurgas põhja all, mingi plastikkate on peal.
Põhimõtteliselt peaks jälle üles sulama sooja ilmaga kui viga niiskuses. Kui kompressor on hõre, siis tavaliselt on mingi veakood, et ei suudeta ette antud ajaga üles pumbata autot.
Selge. On tartus ok hinnaga meest kes sellega muidu tegeleks, teab keegi? Pmst autoga sõita väga ei saa.. väiksemgi auk põrutab jubedalt.. ei tahaks vedrusid uusi soetama hakata.. peaks tehasesportvedrustus olema all