Nüüd sügisel probleem süvenes. Vihmase ilmaga kui kojamehed pidevalt töös siis vast nii 10 min sai sõita kui kojameeste käik järjest aeglasemaks jäi. Aitas see, kui auto natukeseks ajaks seisma jätta ja uuesti käima pannes töötas kõik uuesti. Viimane lõpp ei aidanud seegi, kojamehed seisavad jonnakalt suvalises asendis.
Kaitsmed terved.
Kiire ülevaade foorumis ja enamasti viidatakse kohe releedele.
Minu auto releekarp, kojameeste releed kaks lillat:

Releed kontrollitud selle video õpetuse järgi: http://www.youtube.com/watch?v=IpRWcNoLdwQ
Kõik näidud mõlemal releel nii nagu peab, järelikult releed korras ja selles viga ei ole.
Kojamehe mootori juures pistik- kui palju ja millise pini peale peaks voolu tulema- minul ei tule sinna ühelegi klemmile 12v Ühele klemmile tuleb aga oluliselt vähem kui 12v
Releede pesad. Eeldan, et 85 on - ja 86 on pluss. Ühele pesale tuleb alla 12v teisele pesale 85 ja 86 peale tuleb hädine 1,4v
Kojameeste kang lahti võetud, kontaktid puhastatud kuigi seal midagi valesti ei paistnud olema.
Kojameeste kangi pistikule kas peab 12v peale tulema? Pistikul oli vist 8 klemi, ühele neist tuleb töötava autoga peale 6,17v
Kuna kojameeste suremisega kaob ära ka klaasipesu vedeliku pumpamine, liikus mõte ka süüteluku põhja veale. Lahti võetud ja kontrollitud-puhastatud nende videote põhjal:
http://www.youtube.com/watch?v=A7fiKFIjweA
http://www.youtube.com/watch?v=5sEfZIpE9h8
Klemmplaat puhastatud-kontrollitud, kokku pandud ja ei mingit muutust

Pikk ja keeruline jutt sai aga edasi on mõistus otsas. Kojameeste mootor on veel maha ja lahti võtmata, kas seniste andmete põhjal on üldse mõtet mootorit maha rookida või võib veel kusagil viga peituda?