E61 525D 2005.06
Talv kõige suurema külmaga tekkis siis mu esimesel diisel masinal probleem käivitusmisega. Tulin esimesel täispaagiga maale ja sinna ma jäin.
Soojaga probleeme ei olnud, mida külmemaks läks seda hullemaks. Julmalt pedaali otsas trampides vägistades aga käivitus. Okei, esimene idee oli see, et eelsüüteküünlad koos releega vahetusse. Kuid mõtlesin, et enne veel venitan auto garaazi soojenema.
Kuid soojas garaazis seistes ei olnud ka käivitus pärast 24h üles-sulamist ning kuivamist. Auto ise +10C soojas.Kuid ikka ei ?

Vahepeal mainin ära, et filtrid ja kogu enne-talve hooldus sai septembris tehtud. Ning siiani ühtegi probleemi ei ole olnud.
Teine asi oli aga see, et kui läbi õhufiltri ehmatada, mida korra tegin, siis käivitus mootor kohe. See juhtiski mind kohe probleemini, et kütet kätte ei saa.
Kolmandaks sai filter lahti kakutud, et ehk **** teab, mis seal valesti võib olla. Läbi filtri nirises kütus hästi. Kuid kuulda on ka paagisisese pumba tööd. Nüüd jäi aga õhku küsimus, et põhja all on enne filtrit veel üks vahepump? Või misasi see on? Ja kusjuures selle tööd kõrvaga küll ei suutnud tuvastada. Ei jõudnud veel alt ka ära kakkuda, kui seda vist väga kuidagi ei kontrolliga?
Loodan oma INPA kaabli lõpuks varsti siin tööle saada, mis ka kuidagi ei taha tööle hakata, et mitte pimesi tühja tööd teha.
Kas keegi oskab äkki mu küsimustele mingi vastuse anda või on sarnase probleemi ees seisnud?
Õnneks sain oma vana E39 pommikindla 523i kokku, ning muretult edasi liikuda.
