Mure siis järgmine. Seisma jäädes ja uuesti liikuma hakates auto enam edasi ei sõitnud. Nii armatuuris, kui ka käigukangi kõrval põlesid ilusti "D". Kui aga pidurit all hoides P panna ja siis uuesti ja hästi täpselt D peale lülitades sai kuidagi moodi sõitma. Aitas ka see, kui mootor välja lülitada ja uuesti käima panna. Selline tunne nagu auto ei saaks aru, mis käik sees on. Niimoodi triksutades sain kuidagi koduni ära, surnud pixlite vahelt võis lugeda "trans failsafe prog".
Mõned korrad sõites näitas armatuuris, et sees on "S 4", siis natuke käigukangi puutudes, vilksatas tagasi D peale. Vahest juhtus ka nii, et D pealt R peale lülitades, läks R tähe juures olev tuluke juba põlema siis, kui oli kang veel N peal.
Tegu on 2003a autoga. Enne seda kui auto niimoodi käituma hakkas töötas kõik ideaalselt. Ise kahtlustan, et viga võid olla "gear selector unitis". Arvutiga vaadates näitab Gearboxi alt - EGS (Automatic transmission) - 2 fault codes. 34 Gear monitoring 2 ja 36 Gear monitoring 4.
Ehk oskate midagi soovitada.
e39 525D 120kw käigukasti probleem
Re: e39 525D 120kw käigukasti probleem
Ise arvan et viga on kuskil siin:

Ja täpsemalt kahtlustan seda detaili:


Ja täpsemalt kahtlustan seda detaili:

- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4509
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: e39 525D 120kw käigukasti probleem
Need veakoodid viitavad pigem kasti sisesele rikkele.
tel. 51 949 859