E61 imeb aku tühjaks
E61 imeb aku tühjaks
Autoks 2005a E61 ILMA WEBASTOTA .
Nimelt neelab paari ööga aku kuivale kui uksed lukku panna .
Käigukangi juurest kustub tuluke ära nagu peab, kuid kapoti all hakkab iga minuti tagant miskit plõksuma .
Nimelt lööb küttepumba taha , Kapoti alt näha voolikust ja redeed klõpsuvad .
On kellelgi sellist probleemi olnud ? Miks ta lööb kütusepumba taha ?
Nii peaks ta tegema ainult siis, kui uksed puldist lahti teen .
Nimelt neelab paari ööga aku kuivale kui uksed lukku panna .
Käigukangi juurest kustub tuluke ära nagu peab, kuid kapoti all hakkab iga minuti tagant miskit plõksuma .
Nimelt lööb küttepumba taha , Kapoti alt näha voolikust ja redeed klõpsuvad .
On kellelgi sellist probleemi olnud ? Miks ta lööb kütusepumba taha ?
Nii peaks ta tegema ainult siis, kui uksed puldist lahti teen .
- AndreKin
- Huviline
- Postitusi: 129
- Liitunud: 07.04.2010 22:49 50
- Peamine sõiduk: e61 530d
- Asukoht: võru
Re: E61 imeb aku tühjaks
Pane talve rehvid alla. Need pidid nii targad autod olema. Et kui õues on libe+suvekad, siis laeb aku kiirelt tühjaks, et sa sõita ei saaks.
- AndreKin
- Huviline
- Postitusi: 129
- Liitunud: 07.04.2010 22:49 50
- Peamine sõiduk: e61 530d
- Asukoht: võru
Re: E61 imeb aku tühjaks
Lahendus: pane masslüliti jalapaku juurde, autosse istudes lööd klõpsti nuppu alla ja naksti vool olemas nagu t-25-l
Re: E61 imeb aku tühjaks


Mida tarbime?

Re: E61 imeb aku tühjaks
Arvatavasti mõni vigane moodul toodab mingit jama CAN liini peale ja äratab ka teised üles.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E61 imeb aku tühjaks
Üldiselt kasulik teha visiit diagnostiku juurde. IBS-i kahtlustatakse selliste sümptomite korral esmasena aga ei ole fakt. Kui arvutit pole lähedal siis seda saab testida ka nii, et IBS küljest väike pistik lahti ühendada. Samas pidada meeles, et pikemaks ajaks seda lahti ühendatud jättes tekivad muud mured. Kõik see muidugi juhul, kui sellel konkreetsel autol üle-üldse on IBS.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: E61 imeb aku tühjaks
Niiskusele vastupidavamat IBS-i hakati paigaldama alates 12/2006.
Varuratta koopas mingeid vedelikke ei loksu?
Tagaluugi juures mingeid probleeme ei tähenda?
*Tuled põlevad?
* Suur luuk ja klaas avanevad korrektselt?
* Tagaklaasi soojendus rakendub?
Varuratta koopas mingeid vedelikke ei loksu?
Tagaluugi juures mingeid probleeme ei tähenda?
*Tuled põlevad?
* Suur luuk ja klaas avanevad korrektselt?
* Tagaklaasi soojendus rakendub?
tel. 51 949 859
Re: E61 imeb aku tühjaks
Kui ma ei eksi, siis on see sama auto, millel sai tagaluugi amordiga mässatud. Minu jaoks oli imelik see, et kui luuki käsitsi liigutada, siis INPA-ga HKL mooduli alt vaadates terminal 50 signaal hüppas ON/OFF pidevalt, see peaks starteri signaal olema nagu
Kui õigesti mäletan, siis sai sellel autol ka DIS-iga kiiruga vaadatud seda aku tühjenemise jama ja DIS oma testides pakkus välja K-CAN vea, rohkem ei uurinud seal.

Kui õigesti mäletan, siis sai sellel autol ka DIS-iga kiiruga vaadatud seda aku tühjenemise jama ja DIS oma testides pakkus välja K-CAN vea, rohkem ei uurinud seal.
Re: E61 imeb aku tühjaks
IBS elektriku poolt kontrollitud ja korras .
Tagaluugiga on jamad jah , elektriline luuk aga ei avane ja sulgu nagu peaks .
Tagaluugi juhtmestik kontrollitud ja korras.
Varuratta kohta pole vaadanud, kui seal vedelikke, siis on pōhjuseks mis ?
Lōpuks ometi paistab , et hakkab asjalikke vastuseid ka tulema .
Tagaluugiga on jamad jah , elektriline luuk aga ei avane ja sulgu nagu peaks .
Tagaluugi juhtmestik kontrollitud ja korras.
Varuratta kohta pole vaadanud, kui seal vedelikke, siis on pōhjuseks mis ?
Lōpuks ometi paistab , et hakkab asjalikke vastuseid ka tulema .
Re: E61 imeb aku tühjaks
Täna sai uuest vaadatud seda autot, viga tundub olevat ikkagi mõnes CAN võrgus olevas moodulis. Lühitestis tunnistas DIS ka MPM mooduli vigaseks ja käskis ära vahetada, see veakood aga peale kustutamist tagasi ei tulnud. CAN süsteemianalüüsi all on kogu aeg aktiivne viga, veaotsingu järgi pakub DIS põhjuseks K-CAN, SMBF ja KBM moodulit, mis ei olevat alati kättesaadavad või midagi sellist. Energiatest annab mingi sageduse 100 ja aja 22 minutit, kas nii palju kordi äratatakse autot selle aja jookul või kuidas aru saada sellest? Vabandust, et saksa keeles asi


