Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Vaja oleks vahetada sellised puksid sõidukil, aga bmw kataloog selliseid pukse ei näita, et saaks eraldi vahetada, kas keegi ehk teab millega saaks selle puksi asendada või siis istub mõne teise sõiduki puks sinna oma mõõtudelt?
Olemas nad on: http://www.ebay.de/itm/Reparatursatz-Qu ... SwaNBUbIZq" onclick="window.open(this.href);return false;
Nende BMAB koodide järgi võib poest küsida, E60 jaoks tulevad nad sarnaste koodidega ja on saadaval, äkki saab siis ka E39-le.
sohwer kirjutas:Kui ma nüüd väga ei eksi. Siis esimesi on 10-12 mm poldiga ja tagumisi 12-14mm poldiga vastavalt mudelitele.
Täpselt nii, selle info võrra sai targemaks siis kui polüretaan pukside kohta sai infot uuritud, ilmselt puksi poldi vahe tuleneb mootori kubatuurist ja võimsusest, mida rohkem powerit seda jämedam polt.
Kataloogi järgi tunduvad E39-l samad poldid olevat sõltumata mootorist, M10 ja M12.
E60 on jämedamad poldid, üks puksi sisse kinni jäänud polt sai pooleks lõigatud hiljuti, see oli M14.
Arvan, et E39 ja E60 puksid on välismõõdult samad, poldiaugud lihtsalt erinevad.
hmm.
Minu touringul on esimene 10mm ja tagumine 14mm.
Ja vin koodi järgi realoemist:
15 Hex bolt with washer M10X100 2 33321090875
20 ECCENTRIC BOLT M14X105-10.9 2 33326779785
Ilmsetl on olemas lahend või sobivus. Mina ei leidnud ja need BMAB koodid ja mõõdud mind ei aidanud ja see tõttu sõidan teist aastat juba poly puksidega. pole veel kägisema hakanud.
Vaatasin ainult mootorite järgi sobivust, nüüd uurisin uuesti ja vahe tundub olevat hoopis keredes, kas sedaan või universaal. Need õõtsad ise on vist juba erinevad sõltuvalt kerest kui õigesti mäletan.
Ses suhtes, et kui Lemf E60-le nende õõtsade pukse pakub, siis see ei tähenda kohe veel, et ta neid kõikide mudelite antud õõtsadele pakuks. Samad puksid hakkavad jah veel ka E61 E63 E64 E65 E66 ja E53 õõtsadele, kuid kõikidele ülejäänutele sh. E39-le mitte.
Üks vaffa Poola kooperatiiv teeb E39-le ka nende õõtsade pukse. Samad lähevad ka E38-le.
Sisemisel puksil sise d=12, välis d=51,2 ja välimisel puksil sise d=10, välis d=51,2
Selliseid saab hankida küll. Aga Kuidas need kuskil Jumal teab kus tehtud asjad sinna lähevad, kuhu nad mõeldud on ja kuidas seal vastu peavad ärge tulge küsima. Ise viskate minema, kui mingi jama on.
Vahetasin ka mingi aeg tagasi Touringul ühe poole esimese puksi ära. Kui ostma läksin, lõi teadja müüja kohe lahti e38 kataloogi ja müüs mulle sealt puksi (oli vist mingi 13€). Remondimees vahetas ära, ühtegi kommentaari sealt ei tulnud ja siiani toimetab...
BMW avariid ei tee ja kiirust ei ületa... Seda teeb tihend rooli ja istme vahel.
sohwer kirjutas:Üks kõik mis polid paned, siis ikka igapäevaseks kõige pehmemad.
Ei tea, kas PURi puhul muud suurt vahet on kõvadusel, kui et pehmetel (heledamatel) kuluvad augud kiiremini suureks ja poldid hakkavad rutem loksuma sees?
Sõidumugavus/löökide leevendus on igal juhul kummiga võrreldes olematu plastmass puksidel ükskõik, mis värvi nad on.
Viimati muutis eero, 18.11.2016 14:37 04, muudetud 2 korda kokku.
Enda probleem sai siiski lahendatud ajutiselt, korralikkude puksidega õõtsade näol, aga kui aega leian siis vanadele õõtsadele juba polüretaan puksid tellitud, ja lasen need ära paigaldada, sisuliselt E39 vist neid tavalisi otseselt saada polegi, on E60 , aga seal tuleb kesk hülss puurida ise suuremaks, pakub mingi firma ka E39 omasid aga 25€/tk (100€ kpl), ei näe asjal mõtet kui polüretaanide komplekt tuleb odavam.
NubluBMW kirjutas:Febest toodab ka E39 H-õõtsadele pukse. Eelmine kuu alles enda omal vahetasin...
Febest on jah see koht, aga eks iga üks ise valib, kas 100€ eest kumm metall puksid + pressimis tasu või siis kauem kestvad ja odavamad polüretaanid + pressimine. Kolmas võimalus muidugi ka osta uued õõtsad koos puksidega 300€/tk