e28 salongi ventilaatori vahetus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
roadstar
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 30.09.2005 16:36 29
Asukoht: Tallinn - mustamäe

e28 salongi ventilaatori vahetus

Postitus Postitas roadstar »

Ma tean, et see teema on siit vist isegi läbi jooksnud, kuid otsingut kasutades ei leidnu kahjuks midagi. Probleem siis järgmine, et kuidas saada seda plastikust korpust lahti, mis neid tiivikuid katab, et saaks mootori koos kõigega välja võtta? Teiseks veel selline asi, et vanal mootoril on juhtmete ühendusotsikud ühesugused, uuel aga üks on hoopis teistsugune, et kuidas seda probleemi lahendada ja kas võib ka nii olla, et uus mootor ei sobigi?
Uue mootori kood on 0130063012 ja masin ise on 87a 524 td.
Kasutaja avatar
maxx255
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 08.11.2005 15:48 26
Asukoht: TLN mustamäe

Postitus Postitas maxx255 »

see plastik kapsel tuleb sealt suht lihtsalt 2ra, see on mingi noksuga kinni seal natuke t6mbad ja naksti tuleb 2ra, kaks kinnitust on kapslil, üks on all ja teine yleval. v2hemalt minu 520i 87a mudeli puhul on sedasi, mul kondiga auto ka ja see ventikas asus kapoti all... minul vana mootor sama numbriga mis sinul uus, üks juhe on yhe kinnitusega ja teine teisega...

Uurix ise, et on keegi seda ventikat kunagi lammutanud ja puxe sellel vahetanud, oleks tore kui keegi n2pun2iteid jagax...
Kasutaja avatar
roadstar
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 30.09.2005 16:36 29
Asukoht: Tallinn - mustamäe

Postitus Postitas roadstar »

maxx255 kirjutas:minul vana mootor sama numbriga mis sinul uus, üks juhe on yhe kinnitusega ja teine teisega...
aga juhtmed, mis tulevad mootorini on ühesuguste otstega ehk siis ühte juhet kohe ühendada ei anna...
Kasutaja avatar
maxx255
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 08.11.2005 15:48 26
Asukoht: TLN mustamäe

Postitus Postitas maxx255 »

kuda nüüd neid nimetadagi, et üks on isa pistik ja teine emme ehk siis yhe juhtme kyljes on pistik mis kinnitub mootori kyljes oleva klemmi kylge ymbritsedes seda klemmi teine juhtme ots j2llegi kinnitub mootori kyljes oleva otsa kylge sedasi, et l2heb sinna olevasse vahesse sisse, jutt sai kyl segane a loodetavasti saad aru... kui sul pistik ei sobi, saad ju selle vast 2ra vahetada ...

PS! saatsin sulle messi ka, tore oleks kui sa vastax ;)
Kasutaja avatar
roadstar
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 30.09.2005 16:36 29
Asukoht: Tallinn - mustamäe

Postitus Postitas roadstar »

vanal mootoril on mul seega kaks isa pistikut...
Kasutaja avatar
maxx255
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 08.11.2005 15:48 26
Asukoht: TLN mustamäe

Postitus Postitas maxx255 »

kui ei sobi ja vaatad midagi muud endale oleks asjast huvitatud :P
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

mis nedel pistikutel häda on. kui saab valesti hakkab vent lihtsalt teisipidi tööle ja kõik. tõstad otsad ringi ja asi korras. aga ma just ükspäev näppisin endal seda ja minuarust oli üks emane teine isane klemm. nii et valesti pole võimalik panna. kui kelmmid ei sobi vaheta ära. ventikamootorid peaks olema ja samad aid mis võivad erineda on tiivikud ja need on vahetatavad.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4237
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

olen pukse vahetanud küll, ainult pead leidma 6mm ja õige välismõõduga puksid või väiksemate puhul tehema vaheplaadid.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
kopamees
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 27.01.2004 22:46 20

Postitus Postitas kopamees »

Neid pukse on ka laagritega võimalik asendada, see eeldab aga suuremat ratsimist. Ise ma aga panin kunagi oma E28-le ford sierra ventika, kuna neid võrreldes bemari omaga rohkem saada (odavalt) ja kõik sobib, ainult mootori osa läbimõõt oli veidi sierra omal väiksem. Aga kuna ta kinnitub just mootori ümber oleva vitsaga, siis tuli seal vähe aretada, et see ilusti tsentrisse jääks. Aga ei midagi hullu, kui vähegi nupp nokib :D
Juhtme teema ei tohiks ju ometi probleeme valmistada.
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

seda minagi. ma saaks aru kui seal mingi miljon eri juhet aga ainult kaks :)
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

olen isegi kunagi sierra mootori sinna sisse sätinud, ja töötas minuarust täpselt sama hästi kui ooriginaal, ainult et tõesti oli oluliselt soodsam.
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
maxx255
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 08.11.2005 15:48 26
Asukoht: TLN mustamäe

Postitus Postitas maxx255 »

hmm t2itsa hea m6te sierra ventika kohta siis ;)
Kasutaja avatar
roadstar
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 30.09.2005 16:36 29
Asukoht: Tallinn - mustamäe

Postitus Postitas roadstar »

Sai siis asi vahetatud ja jutt, et mootorid samad on ja et erinevate mootorite tiivikuid omavahel vahetada saab on paras kaka. Esialgu avastasin, et uue mootori tiivikud on küll sama suured, kui kogu ventilaatori pikkus oli palju suurem, kui vanal. Siit võetud näpunäidete järgi võtsin siis vanal tiiviku maha ja uuel ka ühe ja selgus see, et kohe mitte ei saa teist otsa panna, kuna vanemal vendil on palju peenem toru. Uuel vendil siis kopsisin tiivikud sissepoole, et mahuks. Järgmine asi oli see, et uue vendi mootori läbimõõt oli tunduvalt väiksem ja pidin väheke asju vahele panema, et ta ka kinni jääks. Vahetatud ta aga sai ja töötab ka täitsa ilusti, aga esimese astmega ei saa veel igakord korralikku hoogu sisse, niiet vaja veel veits sättida seal. Aga tänud neile, kes vastasid ja tänu kellele asjaga ülde niikaugeligi sain. :)
Kasutaja avatar
maxx255
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 08.11.2005 15:48 26
Asukoht: TLN mustamäe

Postitus Postitas maxx255 »

hmm kysix veel, et kuda sa tiivikud k2tte said v6lli kyljest kas lihtsalt j6uga sikutades tulevad 2ra v6i on seal mingi oma nipp kuda nad 2ra k2ivad? tagasi panid liimiga v6i surusid lihtsalt otsa? endal plaanis uus mootor osta a kuna mootoril labasid otsas pole siis tuleb labad ise sinna aretada kylge...

PS! uus mootor maxab kusjuures 548.- eeq ;)
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4237
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

toestad tiiviku rippasendisse kruustangide vahele ja 5mm poldiga või toruga lööd võlli tiivikuseest välja
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Vasta