E34 electrical
-
- Huviline
- Postitusi: 517
- Liitunud: 14.03.2011 00:42 27
- Peamine sõiduk: BMW E34 520i
- Asukoht: Tallinn / Kärdla
E34 electrical
Tere!
Küsimus selline - mis võtab E34 sedaanil voolu niisama olles, kui süüde väljas?
St aku peab vastu kuskil 3 nädalat ja väga väga vaevaliselt kui üldse läheb auto peale seda tööle.
Võtsin aku maha, kuu aega seisis autos ning panin peale, polnud midagi viga, väga korras oli.
Mis on suuremad "vooluröövlid" sellel seerial ja kuidas neid vältida?
Küsimus selline - mis võtab E34 sedaanil voolu niisama olles, kui süüde väljas?
St aku peab vastu kuskil 3 nädalat ja väga väga vaevaliselt kui üldse läheb auto peale seda tööle.
Võtsin aku maha, kuu aega seisis autos ning panin peale, polnud midagi viga, väga korras oli.
Mis on suuremad "vooluröövlid" sellel seerial ja kuidas neid vältida?
Re: E34 electrical
Kindalaeka tuli ja veel pagasniku tuli kontrolli igaks juhuks üle.
-
- Huviline
- Postitusi: 517
- Liitunud: 14.03.2011 00:42 27
- Peamine sõiduk: BMW E34 520i
- Asukoht: Tallinn / Kärdla
Re: E34 electrical
Kindalaeka ega passi tules asi ei ole, kontrollisin ning mõlemad töötavad ainult siis kui peaks. Pagassituli läheb luugi sulgedes kinni ning sis kogu pagasnik pime (vaatasin läbi vaheosa tagaistmelt). Laekatuli läheb põlema siis, kui on tuled vähemalt park asendis või ülalpool ning laegas avatud. Need 2 saab välistada
Veel ideid?
Panin peale elektriakende süsteemi, kuid see ka olla ei saa, kuna viga oli juba enne selle lisandumist.
Veel ideid?
Panin peale elektriakende süsteemi, kuid see ka olla ei saa, kuna viga oli juba enne selle lisandumist.
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: E34 electrical
Aku kehvake äkki?
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
-
- Huviline
- Postitusi: 517
- Liitunud: 14.03.2011 00:42 27
- Peamine sõiduk: BMW E34 520i
- Asukoht: Tallinn / Kärdla
Re: E34 electrical
Võib kah, kuid see seda ikka ei seleta, kuidas aku niisama külma käes olles peab kuu aega vastu ning laeng peaaegu täis ning siis kui taha ühendada on põhimõtteliselt nii tühi, et käimagi ei lähe. Paar korda läinud, enamus korrad peale 3 nädalat seismist mitte.
Miski peab seda pinget seal röövima, proovin vist ükshaaval kaitsmed välja tõmmata ja samal ajal mõõta ampreid.. Lugesin, et kui on pidevalt võetav alla 50mA siis on korras.
Miski peab seda pinget seal röövima, proovin vist ükshaaval kaitsmed välja tõmmata ja samal ajal mõõta ampreid.. Lugesin, et kui on pidevalt võetav alla 50mA siis on korras.
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: E34 electrical
Automakk v6ib ka seda jama teha , aga mina panustaks siiski vana aku liiga väiksele mahtuvusele.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
-
- Huviline
- Postitusi: 517
- Liitunud: 14.03.2011 00:42 27
- Peamine sõiduk: BMW E34 520i
- Asukoht: Tallinn / Kärdla
Re: E34 electrical
automakk küljest võetud, vaevalt see teeb
proovitud ka erinevaid makke, kolme erinevat.Aku mahtuvus 100 ampertundi, kuid palju sellest alles on tõesti hea küsimus. Huvitav, mis teeks sellele need "revolutsioonilised akulaadijad, mis laadides ka parandavad akut". Eluiga ja mahtuvust suurendades vms.

Re: E34 electrical
Internetis liiguvad ringi mingid aku treenimse teooriad. Nagu SELLE lehe lõpus
Ise seda proovida ei viitsi ja väga ei usu kah, kuigi vana aku ja ka mul läheb paari nädalaga aku kotti.(Aku peal kirjas 2006, enne uut ei osta, kui paari ööd ka enam vastu ei pea).
Ostsin omale sellise targa laadija nagu Telwin T-Charge 12(impulss laadija, ei lase üle laadida ja lõpetab automaatselt laadimise), külmematel öödel torkasin otsa sigaretisüütajasse ja hommikul läks kenasti käima.
Ise seda proovida ei viitsi ja väga ei usu kah, kuigi vana aku ja ka mul läheb paari nädalaga aku kotti.(Aku peal kirjas 2006, enne uut ei osta, kui paari ööd ka enam vastu ei pea).
Ostsin omale sellise targa laadija nagu Telwin T-Charge 12(impulss laadija, ei lase üle laadida ja lõpetab automaatselt laadimise), külmematel öödel torkasin otsa sigaretisüütajasse ja hommikul läks kenasti käima.
E36 328i cabrio & E36 328iT Winterbeater
-
- Huviline
- Postitusi: 517
- Liitunud: 14.03.2011 00:42 27
- Peamine sõiduk: BMW E34 520i
- Asukoht: Tallinn / Kärdla
Re: E34 electrical
aitäh selle lingi eest, kui isegi kasutada ei plaani siis info on kasulik ja huvitav sellegipoolest!
Niisis, minu mure juurde tagasi - kõige lihtsam viis oli panna multimeeter vahele ning pidevat tarbimist mõõta amprite kaudu. Üks klemm multimeetril aku + kohale ning aku kaabel küljest ära võtta, teine klemm siis multimeetril sinna kaabi külge, et tekiks ühendus. Pidev tarbimine, kui süüde ja kõik asjad väljas - 0.51amprit!
See nüüd normaalne minu arust küll pole. Kui aku mahutab 100Ah ning võtab 0.51 amp, lähebki käbe tühjaks. Lugesin, et pidev pidavat olema kuskil 0.05 A ehk 50mA või vähem, siis on ok.
Eemaldasin 2 kaitset, üks 30A ning üks 7.5A ning siis läks see kuskil 1mA või vähemaks tarbimisvool. St ainult obc ning spidoploki/aju andmepangad.
30A kaitse: automaki oma, üllatus üllatus. Mis seal saab pidevalt võtta 0.34 amprit? automakk on välja lülitatud, valjukad häält ei tee ning mingit muud tarbijat seal taga ka pole. Subwooferi võimendil võtsin juhtmed tagant, jäi ikkagi 0.34.
7.5A kaitse: elektriakende oma. hiljuti paigaldatud, kuid mille pärast see peaks niisama voolu võtma? Täpsemalt võttis see 0.17 amprit. Kui autol uks lahti, süttivad tulekesed elektriakende lülitites, kuid need võtavad kuskil 10mA mitte 170, mootorid ka ju sel hetkel ei tööta..
Soovitusi? Ja kas miski veel peale automaki / elektriakende on nende kaitsmetega ühenduses?
Kaitsmed tagaistme all, E34 sedaan 1991 ning pildil punaste triipudega märgitud mainitud kaitsmed, kus roheline ülemine on 30A ning alumine siis 7.5

Niisis, minu mure juurde tagasi - kõige lihtsam viis oli panna multimeeter vahele ning pidevat tarbimist mõõta amprite kaudu. Üks klemm multimeetril aku + kohale ning aku kaabel küljest ära võtta, teine klemm siis multimeetril sinna kaabi külge, et tekiks ühendus. Pidev tarbimine, kui süüde ja kõik asjad väljas - 0.51amprit!
See nüüd normaalne minu arust küll pole. Kui aku mahutab 100Ah ning võtab 0.51 amp, lähebki käbe tühjaks. Lugesin, et pidev pidavat olema kuskil 0.05 A ehk 50mA või vähem, siis on ok.
Eemaldasin 2 kaitset, üks 30A ning üks 7.5A ning siis läks see kuskil 1mA või vähemaks tarbimisvool. St ainult obc ning spidoploki/aju andmepangad.
30A kaitse: automaki oma, üllatus üllatus. Mis seal saab pidevalt võtta 0.34 amprit? automakk on välja lülitatud, valjukad häält ei tee ning mingit muud tarbijat seal taga ka pole. Subwooferi võimendil võtsin juhtmed tagant, jäi ikkagi 0.34.
7.5A kaitse: elektriakende oma. hiljuti paigaldatud, kuid mille pärast see peaks niisama voolu võtma? Täpsemalt võttis see 0.17 amprit. Kui autol uks lahti, süttivad tulekesed elektriakende lülitites, kuid need võtavad kuskil 10mA mitte 170, mootorid ka ju sel hetkel ei tööta..
Soovitusi? Ja kas miski veel peale automaki / elektriakende on nende kaitsmetega ühenduses?
Kaitsmed tagaistme all, E34 sedaan 1991 ning pildil punaste triipudega märgitud mainitud kaitsmed, kus roheline ülemine on 30A ning alumine siis 7.5

Re: E34 electrical
Kunagi keegi lahke foorumlane postitas siia e34 kaitsemete inglisekeelsed tõlked numbritega, napsasin selle pildi kohe oma arvutisse.

EI oska öelda, mis veel võtaks voolu, eemalda igaksjuhuks kaitse nr 21 ja 19 , vaata mis siis saab.


EI oska öelda, mis veel võtaks voolu, eemalda igaksjuhuks kaitse nr 21 ja 19 , vaata mis siis saab.
E36 328i cabrio & E36 328iT Winterbeater
-
- Huviline
- Postitusi: 517
- Liitunud: 14.03.2011 00:42 27
- Peamine sõiduk: BMW E34 520i
- Asukoht: Tallinn / Kärdla
Re: E34 electrical
Tagumise istme alt eemaldades võtsin siis ära fuse nr 41 ja 30, ehk Radio & central locking (drivers door) sinu pildi järgi
vaatasin üht 92 aasta 535 skeemi ja seal näitas, et Fuse 41 pole midagi (mul aga ikkagi on raadio) ning 30 olevat door lock heating, central locking, power windows, sunroof, central body electronics, interior lights control.
Door lock heating seda mul pole. Power windows aga on, electrical sunroof ja central locking samuti.
Kust nüüd edasi probleemi otsida
?
Proovin soovitatud 21 ja 19, kuid ei usu, et sealt midagi kahjuks tuleb.
vaatasin üht 92 aasta 535 skeemi ja seal näitas, et Fuse 41 pole midagi (mul aga ikkagi on raadio) ning 30 olevat door lock heating, central locking, power windows, sunroof, central body electronics, interior lights control.
Door lock heating seda mul pole. Power windows aga on, electrical sunroof ja central locking samuti.
Kust nüüd edasi probleemi otsida

Proovin soovitatud 21 ja 19, kuid ei usu, et sealt midagi kahjuks tuleb.
-
- Huviline
- Postitusi: 517
- Liitunud: 14.03.2011 00:42 27
- Peamine sõiduk: BMW E34 520i
- Asukoht: Tallinn / Kärdla
Re: E34 electrical
Olgu, niipalju tehtud, et Fuse 30's asi pole. Panin uksed kinni, istusin seal krõnksus ja alles isis tekitasin akuühenduse. Pidev tarbimine 0.34 amprit ning ainult Fuse 41 äravõtmine lükkas eslle nulli. Fuse 19 & 21 ei mõjutanud tulemust.
Järelikult asi ainult raadios?
Misasi seal raadios niipalju saab järjest võtta..
No tere taevas, lugesin just Pioneer P85BT kasutusjuhendit. Seal kirjas "The red lead (ACC) of this unit should be connected´to a terminal coupled with ignition switch on/off operations. If this is not done, the vehicles battery may be drained."
Ja mäletan, et minu autol eelmine omanik oli pannud eelmisel Pioneeril´(varem oli autos DEH1100MP) kollase ja punase juhtme ühte voolupesasse. Lugesin ka seda, et kollane pannakse pideva vooluga ühendusse ning punane nii, kui süüde on/off. See tekitabki selle probleemi.
Järelikult, kui kellelgi on ideed, milline juhe saab voolu kui süüde panna asendisse 1 (0 on võti sees, 1 on odomeetri näit, 2 on kõik süsteemid töös ning 3 on starterile voolu andmine ehk käima panemine). See juhe võiks olla maki taga läheduses
Järelikult asi ainult raadios?
Misasi seal raadios niipalju saab järjest võtta..
No tere taevas, lugesin just Pioneer P85BT kasutusjuhendit. Seal kirjas "The red lead (ACC) of this unit should be connected´to a terminal coupled with ignition switch on/off operations. If this is not done, the vehicles battery may be drained."
Ja mäletan, et minu autol eelmine omanik oli pannud eelmisel Pioneeril´(varem oli autos DEH1100MP) kollase ja punase juhtme ühte voolupesasse. Lugesin ka seda, et kollane pannakse pideva vooluga ühendusse ning punane nii, kui süüde on/off. See tekitabki selle probleemi.
Järelikult, kui kellelgi on ideed, milline juhe saab voolu kui süüde panna asendisse 1 (0 on võti sees, 1 on odomeetri näit, 2 on kõik süsteemid töös ning 3 on starterile voolu andmine ehk käima panemine). See juhe võiks olla maki taga läheduses
Re: E34 electrical
Kui auto seisma paned siis kuskilt armatuuri seest tuleb selline urin. Peaks vist olema kliima vent. Kas sul see urin jääb mingi aja pärast, siis kui auto nn. magama läheb, ikka järele või? Äkki oli selleks ajaks 16 minutit aga kindel pole.
Re: E34 electrical
Kas raadio töötab ka siis, kui võti väljas?
Endal töötab ja aku sai suvel kahe nädala nii tühjaks ei starterit ka järgi ei võtnud.
Endal töötab ja aku sai suvel kahe nädala nii tühjaks ei starterit ka järgi ei võtnud.
E36 328i cabrio & E36 328iT Winterbeater
-
- Huviline
- Postitusi: 517
- Liitunud: 14.03.2011 00:42 27
- Peamine sõiduk: BMW E34 520i
- Asukoht: Tallinn / Kärdla
Re: E34 electrical
Mul on seal kõige mehaanilisem süsteem kui olla saab. Urin käib vahel harva auto käima pannes, siis max 2 mootorit avavad klapid, kuid see on ka kõik. Auto kinni pannes ei käi mingit urinat, vahel on käinud kuid väga harva ning väga vaikselt, samuti ka väga korraks 
Minu raadio hetkel töötab, jah, ka siis kui võti väljas. See põhjustabki aku voolu tarbimist. Kuna koguaeg mõelnud, et tegelikult ilma võtmeteta ma seal autos nagunii muusikat ei kuula siis võib see võti ju asendis 1 olla. Nüüd otsin midagi, msi on asendis 1 ning ühendan punase juhtme automaki ISO pistikust sinna taha ja ongi korras probleem
Loodetavasti..
Urinas asi ei saa olla, mariovtt, sest võtsin automakil kaitse vahelt ning kogu tarbitav pinge läks väiksemaks kui 1 milliamper. See urin järelikult peale ei jää vms, tänan soovitavamast. Loodetavasti on sellest teemast kunagi kellelegi ka abi, sest akuga on alati kõigil probleeme, parasiittarbimisega samuti

Minu raadio hetkel töötab, jah, ka siis kui võti väljas. See põhjustabki aku voolu tarbimist. Kuna koguaeg mõelnud, et tegelikult ilma võtmeteta ma seal autos nagunii muusikat ei kuula siis võib see võti ju asendis 1 olla. Nüüd otsin midagi, msi on asendis 1 ning ühendan punase juhtme automaki ISO pistikust sinna taha ja ongi korras probleem

Urinas asi ei saa olla, mariovtt, sest võtsin automakil kaitse vahelt ning kogu tarbitav pinge läks väiksemaks kui 1 milliamper. See urin järelikult peale ei jää vms, tänan soovitavamast. Loodetavasti on sellest teemast kunagi kellelegi ka abi, sest akuga on alati kõigil probleeme, parasiittarbimisega samuti
-
- Huviline
- Postitusi: 517
- Liitunud: 14.03.2011 00:42 27
- Peamine sõiduk: BMW E34 520i
- Asukoht: Tallinn / Kärdla
Re: E34 electrical
Ühendasin mainitud raadio punase voolujuhtme OBC pin 26 juhtmega, mis saab pinge peale kui on süüde asendis 1 ehk Radio. Töötab makk ainult siis kui süüde asendis 1 (varem töötas makk ka siis kui võtit süütes polnud) ning varem olev pidev tarbimine 0.34 amprilt läks 0.00, täpsemini polnud enam mõtet mõõta.
Vana omanik keeras ikka ilusti sellega, et valesti ühendas, 2 aastat juba aku tühjenes. Kokkuvõtlikult võib öelda, et sain pideva tarbimise rohkem kui 34 korda väiksemaks
Vana omanik keeras ikka ilusti sellega, et valesti ühendas, 2 aastat juba aku tühjenes. Kokkuvõtlikult võib öelda, et sain pideva tarbimise rohkem kui 34 korda väiksemaks

Re: E34 electrical
Väga tore, et korda sai
Kindlasti on inimesi kes sellest teemast kasu leiavad.

-
- Huviline
- Postitusi: 1
- Liitunud: 09.01.2013 00:19 40
- Peamine sõiduk: BMW 518i
Re: E34 electrical
mul sama teema näitab et 0,34 amprit , kuna kiire siis noppisin järjest kaitsmeid välja ja nr 22 (mis peaks olema kojamehed ja pesur ) langetas näidu 0,15 le , kuna aega ei olnud jamada siis proovisin kojamehed ja kõik muu ka töökorras ning jätsingi ajutiselt selle tagasi panemata. Kuigi peaks ka vast maki välja noppima ja uurima seda rägastikku seal , ja niipalju veel sellest 22 kaitsmest et kui see tagasi panna , siis rebib ühe relle kohe töösse , aga mina ei täheldanud selle vajadust , võibolla lihtsalt kuskil mingi lühis
eks tegelen asjaga kui rohkem aega , niikaua tuleb lihtsalt laadijat läheduses hoida, sest aku imeb mõne päevaga nii kuivaks , et enam käima ei vea ja nädalaga ei toimi enam kesklukk jne.

-
- Huviline
- Postitusi: 517
- Liitunud: 14.03.2011 00:42 27
- Peamine sõiduk: BMW E34 520i
- Asukoht: Tallinn / Kärdla
Re: E34 electrical
tõmba makk kasvõi pistikust välja, kui ei tea, milline kaitse sellega ühendatud. suht kindel, et asi selles või on ehk kuskile mõni pirn põlema jäänud
Re: E34 electrical
Nii, mul ka mure parasiitvooluga. Multimeetriga mõõtes tarbimine 0,17 A tunnis, ehk siis paari nädalaga tõmbab aku korralikult tyhjaks. Eespool pakutud maki julgeks välistada, kuna see juba hea mitu aastat originaal juhtmestikuga Business CD. Samuti ei põle pagasiruumi valgustus. On kellelgi ideid või kogemusi, millest võiks alustada? Ahjaa, autoks e34 m50b25 mootoriga aastast 1992/11
BMW-le kindel
-
- Huviline
- Postitusi: 517
- Liitunud: 14.03.2011 00:42 27
- Peamine sõiduk: BMW E34 520i
- Asukoht: Tallinn / Kärdla
Re: E34 electrical
neeger tõmba kaitsmeid välja ja samal ajal mõõda, kui peale mingi kaitsme puudumist on tarbitav vool pmst 0.0x siis ongi teada, iga kaitsme taga on ju kindel hulk seadeldisi
Re: E34 electrical
Kas nüüd just neeger, aga....
Igatahes mõni elektris pädevam võiks nõu anda. Nimelt probleem istmealuses esimeses (kahe suure pistikuga) ZKE moodulis. Kui selle välja võtan, siis tarbimine 0,01 A - ehk normaalne. Niipalju tean, et see toimetab koos selle kõrvalasuva plokiga el. aknaid, kesklukku, kojamehi ja ilmselt veel midagi. Yhegi kaitsme eemaldamine voolutarvet ei muutnud. nüüd kysimus - mis edasi? Kas on elektrist suht võhikul mingi lihtne võimalus vea allikas ylesse leida? Niipalju vaatasin, et pagassi hingel olevas juhtmepundis viga pole.
Igasuguste nõuannete eest tänulik
Ahjaa, proovisin teist moodulit - see asja ei muutnud

Igasuguste nõuannete eest tänulik

Ahjaa, proovisin teist moodulit - see asja ei muutnud

BMW-le kindel
-
- Huviline
- Postitusi: 517
- Liitunud: 14.03.2011 00:42 27
- Peamine sõiduk: BMW E34 520i
- Asukoht: Tallinn / Kärdla
Re: E34 electrical
Ära pane tähele, mul oli õlle sees 
Kas sa proovisid ka kaitsmeid, mis on kapoti all või ainult neid, mis on sul tagumise istme all? See peaks lülima välja eraldi mõne seadeldise, mida omakorda juhib mainitud moodul, ilmselt GM(general module, üldmoodul) siis või on ZKE midagi muud? RM Ja GM ja mõnel ka CCM vist..
Igatahes!
Proovi seda.
Samuti võid välja võtta pirnid kindalaeka pesast näiteks või pagassiluugi küljes olevatest pesadest ja vaadata, kas see muudab. Sama teeb ka kaitsme välja võtmine, mis paikneb kapoti all muidugist..
Edasi võid võtta skeemi ning otsida mis läheb sinna ZKM plokki või moodulisse või misiganes see on, kirja panna võimalikud parasiidid ning hakata ükshaaval läbi kontrollima, kas siis kaitsete või (kui nt ühendamisel on kaitsmest mööda mindud) otsese lahtiühenduse näol

Kas sa proovisid ka kaitsmeid, mis on kapoti all või ainult neid, mis on sul tagumise istme all? See peaks lülima välja eraldi mõne seadeldise, mida omakorda juhib mainitud moodul, ilmselt GM(general module, üldmoodul) siis või on ZKE midagi muud? RM Ja GM ja mõnel ka CCM vist..
Igatahes!
Proovi seda.
Samuti võid välja võtta pirnid kindalaeka pesast näiteks või pagassiluugi küljes olevatest pesadest ja vaadata, kas see muudab. Sama teeb ka kaitsme välja võtmine, mis paikneb kapoti all muidugist..
Edasi võid võtta skeemi ning otsida mis läheb sinna ZKM plokki või moodulisse või misiganes see on, kirja panna võimalikud parasiidid ning hakata ükshaaval läbi kontrollima, kas siis kaitsete või (kui nt ühendamisel on kaitsmest mööda mindud) otsese lahtiühenduse näol
Re: E34 electrical
Kontrollitud ka kõik kapotialused kaitsmed, samuti kindalaeka ja pagasiruumi valgustus. Ilmselt tuleb jah mööda skeemi hakata rida ajama, et mida need 15 releed lylitavad, et asju ykshaaval välistada 

BMW-le kindel
- m2llarmees
- Huviline
- Postitusi: 65
- Liitunud: 24.03.2012 15:31 18
Re: E34 electrical
Kui sa veel kontrollinud pole siis kontrolli kas elektri akende nupud kustuvad täielikult ära, nimelt mul oli selline jama et üks akna nupp jäi tagant hõõguma ning sõi aku tühjaks.
Re: E34 electrical
Tere, probleem selline, et panin peale värskelt laetud aku ja proovisin masinat käivitada. Peale kolmandat korda starterit ketrates (mitte kuigi pikalt) tõmbas aku nii tühjaks, et enam ei jaksa midagi teha.
Mis võib olla probleemiks? Kuhu kaob akust see vool? Testeriga akut kontrollides näitas tester 12v.
Mis võib olla probleemiks? Kuhu kaob akust see vool? Testeriga akut kontrollides näitas tester 12v.
Re: E34 electrical
Kaua aku seisis peale laadimist? Kui mitte pikalt, siis aku ise õhtul. Võid küll laadida, aga voolu lihtsalt sisse ei võta. Mõõda multimeetriga käivitamise ajal, palju pinge kukub.
BMW-le kindel
Re: E34 electrical
Aku seisis peale laadimist maksimaalselt 1h ja olen varasemalt ka proovinud kahe erineva akuga käivitada. 100amprilise & 60amprilisega, mõlemal sama probleem. Testerile peab siis leidma patarei ja saab mõõta.
Re: E34 electrical
Da nu nah***j see jama
Viimati muutis Sabotaaž, 22.12.2016 21:54 30, muudetud 1 kord kokku.
Re: E34 electrical
Tasuks lasta kellelgi asjalikul üle vaadata. Kord mõõdad pinget ja siis tester näitab ampreid.
Selliselt ei saagi sa oma veale lahendust.
Ausalt öeldes ei saanud arugi milles viga?
Selliselt ei saagi sa oma veale lahendust.
Ausalt öeldes ei saanud arugi milles viga?
TEL 57703395