Automaatkäigukasti õli vahetus
Automaatkäigukasti õli vahetus
Tekkis selline küsimus peas, et ZF äigukasti õli vahetades saab kätte vaid 6 liitrit kastis olevast 9-10 liitrist. Ülejäänud 3+ liitrit ise välja ei voola ja on kinni turbiinis jne. Sellest ka küsimus, et kk tuleb soojaks ajada ja lasta õli välja. Aga mis saab siis, kui käivitada mootor ca 3-10 sek, et tuleks välja ka ülejäänud õli. Kuidas selline hetkeks käivitamine käigukastile mõjuks?
Pärast siis vahetaks käigukasti karteri koos filtriga nagu vaja ja paneks uue õli sisse.
Oskab keegi seletada selles videos tehtud lahendust?
http://www.liveleak.com/view?i=54f_1407660956" onclick="window.open(this.href);return false;
Pärast siis vahetaks käigukasti karteri koos filtriga nagu vaja ja paneks uue õli sisse.
Oskab keegi seletada selles videos tehtud lahendust?
http://www.liveleak.com/view?i=54f_1407660956" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: Automaatkäigukasti õli vahetus
Miks sa peaks midagi sellist tegema, kui dünaamiline õlivahetus teeb seda ohututes tingimustes?
Kui sa arvad, et Hõbenool on liiga kallis siis tegelikult on tänasel päeval pakkujaid oluliselt rohkem ja ka hind soodsam.
Kui sa arvad, et Hõbenool on liiga kallis siis tegelikult on tänasel päeval pakkujaid oluliselt rohkem ja ka hind soodsam.
Re: Automaatkäigukasti õli vahetus
Absoluutselt olen kursis Hõbenoole dünaamilisega. Küsimus lihtsalt, et kuidas saada vana õli välja-uus sisse, esitasin küsimuse, kuidas on mõni seda teinud?
Pigem siis kuidas saab anda uut õli peale, et vana tervenisti välja tuleks?
Õlid ja uus filter olemas, sellepärast tekkis küsimus, et vahetus ise ei ole ju kuigi keeruline aga ülejäänud vana väljasaamisega peab olema mingi meetod
Pigem siis kuidas saab anda uut õli peale, et vana tervenisti välja tuleks?
Õlid ja uus filter olemas, sellepärast tekkis küsimus, et vahetus ise ei ole ju kuigi keeruline aga ülejäänud vana väljasaamisega peab olema mingi meetod

-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: Automaatkäigukasti õli vahetus
Ainuke normaalne moodus ongi seda teha nii nagu seda dünaamilise masin seda teeb.
Minu hinnangul Tartus pakutav (mt-autohooldus) teenus (40 euri tööraha) ei tasu seda jebla ära, et riskida käigukasti rikkumise, vana õli/filtri utiliseerimise, haisvate käte jms.
Kui sa väidad, et sul on kõik vajaminevad asjad olemas siis pane aeg kirja ja lase neil see asi teha nagu vaja.
Minu hinnangul Tartus pakutav (mt-autohooldus) teenus (40 euri tööraha) ei tasu seda jebla ära, et riskida käigukasti rikkumise, vana õli/filtri utiliseerimise, haisvate käte jms.
Kui sa väidad, et sul on kõik vajaminevad asjad olemas siis pane aeg kirja ja lase neil see asi teha nagu vaja.
Re: Automaatkäigukasti õli vahetus
Loogiliselt mõeldes ei sunni miski seda õli sealt turbiinist välja tulema, seega ainuke mõistlik lahendus ongi dünaamiline vahetus vastava seadmega.
- TELK
- Huviline
- Postitusi: 1620
- Liitunud: 24.10.2006 22:29 13
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Uus Saue vald
Re: Automaatkäigukasti õli vahetus
Tegelikult pole mingit seadet vaja nii öelda dünaamiliseks õlivahetuseks. Vana käimari põhja vaja (margipõhist). Sellele üks toru vaja paigaldada õlivõtuks ja auk freesiga keset põhja kust vana õli välja jookseb. Kes Hõbenooles käinud teab millest ma räägin.
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: Automaatkäigukasti õli vahetus
Aga pumpa on ikka vaja mis uut õli sisse pumpaks, kas see kõik tasub 40 euri pärast ära?
- AndreKin
- Huviline
- Postitusi: 129
- Liitunud: 07.04.2010 22:49 50
- Peamine sõiduk: e61 530d
- Asukoht: võru
Re: Automaatkäigukasti õli vahetus
Olen üts kõrd nännu kuda tud tüüd teti. Õlli potsku om üleväl puul kui käügikast nink siis ta esi imes tud õlli sinna käügukasti kui mootor käüs.