E39 õhkvedrustus külmub
E39 õhkvedrustus külmub
Tere
e39 98a. universaal külmade ilmadega ei tööta kompressor korralikult. Tavaliselt töötab kompressor mõne sekundi auto käivitamisel, külmaga töötab kuni hakkab kombis veateadet näitama. Auto tagumine ots vastu maad ei ole, vahel on üks pool natuke madalamal kui teine. Pärast sulatamist soojas parklas töötab süsteem mitu päeva korralikult. Kas õhkvedrustusel on ka mingi hooldus, mida peab tegema: kompressori õlivahetus, filtri vahetus, kondensaadieraldaja vahetus, torustiku ja rõhuakude puhastus? On kellelgi kogemusi?
Aitäh.
P.S. need ei ole nivooamordid vaid õhkvedrustus.
e39 98a. universaal külmade ilmadega ei tööta kompressor korralikult. Tavaliselt töötab kompressor mõne sekundi auto käivitamisel, külmaga töötab kuni hakkab kombis veateadet näitama. Auto tagumine ots vastu maad ei ole, vahel on üks pool natuke madalamal kui teine. Pärast sulatamist soojas parklas töötab süsteem mitu päeva korralikult. Kas õhkvedrustusel on ka mingi hooldus, mida peab tegema: kompressori õlivahetus, filtri vahetus, kondensaadieraldaja vahetus, torustiku ja rõhuakude puhastus? On kellelgi kogemusi?
Aitäh.
P.S. need ei ole nivooamordid vaid õhkvedrustus.
330d A touring e46 (140+ kw)
Nissan Patrol 2002
Nissan Patrol 2002
- TiitS
- Huviline
- Postitusi: 1157
- Liitunud: 26.01.2008 22:36 08
- Peamine sõiduk: BMW jt. A+B
- Asukoht: Tallinn
Re: e39 õhkvedrustus külmub
Ise e39 touring omanud nüüd 2a. ning selle aja jooksul kord aastas selle kompressori maha võtnud ning sees olevad niiskuskraanulid ära kuivatanud. Esimesel korral olid ikka väga niisked. (sees on topsik,kus terakesed sees, mõttis välja ettevaatlikult ja laskis ära kuivada) . Sees olid ka tihendid, mis siis vaatas üle, lisaks olid sela plekkkettad, millel olid juba rooste tunnuseid
Ka võib su omal viga olla vaid reguleerimis anduri lumega-jääga kinnijäämisest olla
Et sulavad need reg. vardad+andurid ülesse ja reguleerivad jälle 

Ka võib su omal viga olla vaid reguleerimis anduri lumega-jääga kinnijäämisest olla


Re: e39 õhkvedrustus külmub
Tänud,
Katkun osadeks ja üritan kuivatada.
Kuivatasin ära, töötab. Need graanulid olid jah üks jääklomp.
Katkun osadeks ja üritan kuivatada.
Kuivatasin ära, töötab. Need graanulid olid jah üks jääklomp.
330d A touring e46 (140+ kw)
Nissan Patrol 2002
Nissan Patrol 2002
Re: e39 õhkvedrustus külmub
On see väga keeruline ettevõtmine? omal oleks ka vaja üle vaadata.
Re: e39 õhkvedrustus külmub
Ei ole keeruline, vaja on 10mm lehtvõtit ja padrunit. Kuivatuspanni võid teha küpsetusfooliumist.
1. tagavararatas ja katted välja;
2. elektripistik ja õhuvoolikud lahti, auto tagaots vajub nüüd alla;
3. 4x M6 polt lahti, kompressor kaenlasse ja tuppa sooja;
4. 3x M6 polt lahti ja saad kompressori kopsikust kätte;
5. 2x M6 polti, 1x õhuvoolik, 1x pistik lahti ja saad kuivati korpuse kompressori küljest kätte;
6. kalla graanulid kuivatist pannile ja kuivata ahjus;
7. vaata üle tihendid ja tegele roostega;
1. tagavararatas ja katted välja;
2. elektripistik ja õhuvoolikud lahti, auto tagaots vajub nüüd alla;
3. 4x M6 polt lahti, kompressor kaenlasse ja tuppa sooja;
4. 3x M6 polt lahti ja saad kompressori kopsikust kätte;
5. 2x M6 polti, 1x õhuvoolik, 1x pistik lahti ja saad kuivati korpuse kompressori küljest kätte;
6. kalla graanulid kuivatist pannile ja kuivata ahjus;
7. vaata üle tihendid ja tegele roostega;
330d A touring e46 (140+ kw)
Nissan Patrol 2002
Nissan Patrol 2002
Re: e39 õhkvedrustus külmub
Jõudu!
Tegelesin ka just selle kompressoriga,puhastasin ja kuivatasin kõik ilusasti ära.Aga küsimus,et kuidas need graanulid sealt kätte saite?Lihtsalt tõmmates peab välja tulema see konteiner või on vaja keerata seda sisu?
Tegelesin ka just selle kompressoriga,puhastasin ja kuivatasin kõik ilusasti ära.Aga küsimus,et kuidas need graanulid sealt kätte saite?Lihtsalt tõmmates peab välja tulema see konteiner või on vaja keerata seda sisu?
BMW 530 d
- TiitS
- Huviline
- Postitusi: 1157
- Liitunud: 26.01.2008 22:36 08
- Peamine sõiduk: BMW jt. A+B
- Asukoht: Tallinn
Re: e39 õhkvedrustus külmub
See plekkist-vildiga kaas on sellel potsikul lihtsalt peal, aga olenevalt olukorrast peab olema ettevaatlik selle plastiktopsikugarax1 kirjutas:Jõudu!
Tegelesin ka just selle kompressoriga,puhastasin ja kuivatasin kõik ilusasti ära.Aga küsimus,et kuidas need graanulid sealt kätte saite?Lihtsalt tõmmates peab välja tulema see konteiner või on vaja keerata seda sisu?

Re: E39 õhkvedrustus külmub
Täna hommikul ootas mind selline üllatus. Kas kuskil Rakveres keegi parandab ka bemme? Tallinna ei tahaks just sõita p*rse maas.
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 19.11.2007 19:33 10
Re: E39 õhkvedrustus külmub
Mul aitas vahepeal külmaga see et aku klemm maha natukesex,siis lõi kompressori ilusti käima ja sain sõita jälle mingid nädalad ja siis asi kordus(sumpa jälle mööda maad)
-
- Huviline
- Postitusi: 37
- Liitunud: 21.07.2009 22:13 39
- Peamine sõiduk: bmw 525i e39
- Asukoht: kesk eestii
Re: E39 õhkvedrustus külmub
Tere.
Selline küsimus et sama teema ei pumpa pe*sed üles enam aga samas kompressor käib ise mingi hetke ja siis jääb vait ja viskab veateadet armatuuri Self-levelling suspension. Kas võib tegu olla sama veaga ,et õhukuivatis olevad graanulid on niisked või puha jääs.
Kas võib viga olla reguleerimis anduri lumega-jääga kinnijäämisest olla. Et sulavad need reg. vardad+andurid ülesse ja reguleerivad jälle??? Aga kus need vardad ja andurid asuvad et vaataks üle ka need.
e39 touring ja viga esmakordselt minu käes (varsti saab aasta täis). Auto on iga päevaselt soojas garaazis.
Selline küsimus et sama teema ei pumpa pe*sed üles enam aga samas kompressor käib ise mingi hetke ja siis jääb vait ja viskab veateadet armatuuri Self-levelling suspension. Kas võib tegu olla sama veaga ,et õhukuivatis olevad graanulid on niisked või puha jääs.
Kas võib viga olla reguleerimis anduri lumega-jääga kinnijäämisest olla. Et sulavad need reg. vardad+andurid ülesse ja reguleerivad jälle??? Aga kus need vardad ja andurid asuvad et vaataks üle ka need.
e39 touring ja viga esmakordselt minu käes (varsti saab aasta täis). Auto on iga päevaselt soojas garaazis.
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 19.11.2007 19:33 10
Re: E39 õhkvedrustus külmub
Mul bmw-l oli sama asi aga mul õnnex lõi tagumiku täiega kõrgele ja sinna jäigi ja armatuuris sama veakood self level suspension,mul oli andur peetis ära oksudeerinud,see asub seal kiige küljes,ma arvn et sama sul et ära oksudeerinud,mina uut poest ei ostnud,võtsin lammarist ja asi korras.
Re: E39 õhkvedrustus külmub
Mul hakkas samuti külmadega vahetevahel seda "SLS inactive" viga loopima, padjad tühjaks samas ei vajunud. Sai pühade ajal sooja aetud ja pump lahti võetud, graanulid olid tõesti vee sees ja jääs.Tegelikult ei pea taguotsa isegi õhust tühjaks laskma. Kuivati kätte saamiseks piisab sellest, kui lahti võtta must voolik graanulitopsi enda küljest, patjadesse minevad klapid jäävad kinni ja taguots alla ei vaju.
Ei tea nüüd kas aitas see kuivatamine, või sulatas soe garaaz silla andurid üles, igatahes rohkem pole seda viga andnud (ptui-ptui-ptui).
Ei tea nüüd kas aitas see kuivatamine, või sulatas soe garaaz silla andurid üles, igatahes rohkem pole seda viga andnud (ptui-ptui-ptui).
- carlos1234
- Huviline
- Postitusi: 4938
- Liitunud: 03.03.2008 10:46 06
- Asukoht: Tartu
Re: E39 õhkvedrustus külmub
oskab keegi öelda kas ka viga kompressoris,kui auto käima panen sisi tööle ei hakka,tagaosa vajub veidi paaripäevaga alla,kui kaitsme välja võtan ja tagasi panen siis lööb korra käima,nii peab tegeme mingi 7-10 korda siis jääb ise käima nii kaua kui padjad täis.milles asi võib olla.kas ka niiskus sees.tänud abi eest kui keegi oskab öelda kui kellelgi on olnud sama mure
Re: E39 õhkvedrustus külmub
Esimeseks asjaks muidugi soovitatakse graanulid ära kuivatada.
Kui see ei aita, siis edasi hakkame alles mõtlema, mil moel eurosid kulutada
Kui see ei aita, siis edasi hakkame alles mõtlema, mil moel eurosid kulutada

Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: e39 õhkvedrustus külmub
Endal sama tee läbitud, ehk abistab pildimaterjal natuke isetegijaid, ei ole küll õpetuse numbritega järjekorras. Kokkupanemisel jälgige kindlasti, et tihendid oleks puhtad ja õiges kohas, mul jäi kuivatifiltri tihend natuke valesti ja sealt hakkas õhku läbi lekkima.














farmer kirjutas:Ei ole keeruline, vaja on 10mm lehtvõtit ja padrunit. Kuivatuspanni võid teha küpsetusfooliumist.
1. tagavararatas ja katted välja;
2. elektripistik ja õhuvoolikud lahti, auto tagaots vajub nüüd alla;
3. 4x M6 polt lahti, kompressor kaenlasse ja tuppa sooja;
4. 3x M6 polt lahti ja saad kompressori kopsikust kätte;
5. 2x M6 polti, 1x õhuvoolik, 1x pistik lahti ja saad kuivati korpuse kompressori küljest kätte;
6. kalla graanulid kuivatist pannile ja kuivata ahjus;
7. vaata üle tihendid ja tegele roostega;
e39 525tds touring siiamaani meeldib
e90 525i sedaan meeldib veel rohkem
e90 525i sedaan meeldib veel rohkem
Re: E39 õhkvedrustus külmub
Mismõttes "sellisel"? Kuivati graanulid määrdunud?
Re: E39 õhkvedrustus külmub
jahutus vedeliku kontsentraat ei aita öhusysteemis ? olen liikurmasinatel kylmumise vältimiseks pidurite öhusysteemis piirituse asemel nö. tosooli ja pole probleeme olnud
Re: E39 õhkvedrustus külmub
kas see graanulite vahetus poleks odvam kui koguaeg seda kobakat lahti kiskuda?enamus on oma ea juba läbi söitnud juba?
Re: E39 õhkvedrustus külmub
sina töötad vist esinduses sest on ka palju odavaimaid lahendusi kui sulle leiva tassimineKuno_T kirjutas:Sellisel kompressoril tuleks silinder maha võtta, hinnata ära kolvirõnga, silindri ja nähtavate laagrite seisund, kui need ok, siis jupid puhtaks puhuda ja silinder õrnalt tavalise määrdega määrida.
Tihendusrõngad ka enne kokkupistmist kergelt määrdese näpuga üle käia.

- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: E39 õhkvedrustus külmub
Mis naljamees sa arvad, et BMW esinduses keegi hakkab kompressorit laiali kiskuma?
Klient maksab 968eur uue kompressori + tööraha vahetuse eest.
Kuno soovitus oli igati asjalik neile, kes ise soovivad soodsalt vana kompressori "piinasid pikendada".
Kui kolvirõngas ülemäära kulunud, siis ei jää tõesti muud üle kui kompressori vahetus. Rõngast pole vähemalt minuteada küll jaemüügist kusagilt võimalik saada. Parandage, kui eksin.
Klient maksab 968eur uue kompressori + tööraha vahetuse eest.
Kuno soovitus oli igati asjalik neile, kes ise soovivad soodsalt vana kompressori "piinasid pikendada".
Kui kolvirõngas ülemäära kulunud, siis ei jää tõesti muud üle kui kompressori vahetus. Rõngast pole vähemalt minuteada küll jaemüügist kusagilt võimalik saada. Parandage, kui eksin.
rait35 kirjutas: sina töötad vist esinduses sest on ka palju odavaimaid lahendusi kui sulle leiva tassimine
tel. 51 949 859
Re: E39 õhkvedrustus külmub
kui jätan talveks auto suveseadesse,siis lööb alati kirja ette kui koopad lund täis,aga kylmumist pole veel täheldanud!
- need4beat
- Huviline
- Postitusi: 1041
- Liitunud: 22.10.2009 23:09 47
- Peamine sõiduk: 530d touring
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: E39 õhkvedrustus külmub
Mul on e39l ostmisest saadik ees vilkunud kiri self level supension inactive. Samas kõik töötas ja probleeme polnud kõrgusega. Vaatasin asja ja parempoolne andur oli lahti ühendatud pistikust. Eemaldasin anduri ja see osutus suht raipeks. Panin kasutatud töötava asemele aga ikka on spidoblokil sama kiri ees. Kas selle peab arvutiga nullima või tuleks viga mujalt hakkama otsima?
Viimati muutis need4beat, 03.01.2017 23:30 33, muudetud 1 kord kokku.
372 Design