M57 vähendatud kütusekogus külmast peast
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 330
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
M57 vähendatud kütusekogus külmast peast
2002 aasta auto. M57d25
Kütusesüsteemis on vahetatud põhjaalune pump, kõrgsurvepump ja filtri juures torustik koos nende kahe klapiga.
Kui auto seisab õues(praegused temperatuurid) siis külmastpeast viskab errori "fuell quantity redused due to low fuell presure". Ja koodist saab lahti alles kuskil ca 5 minuti pärast, kui mootor on juba töötanud. Muidu kustutad ära ja siis tuleb kohe tagasi. Erroriga sõita saab, aga pöördesse läheb kalendriga ja üle 2500rpm ei lähe üldse.
Kui auto seisab mul aga soojas garaašis, kus on umbes 9 kraadi sooja, siis errorit ei ole, isegi kui auto on ööläbi seisnud.
Kui ma eemaldan kütuse filtri pealt anduri juhtme lahti, viskab mootori tule põlema, kuid sõita saab täitsa inimlikult, mootoris error "sensor hight input" vms.
Homme on plaan vahetada veel filtri peal olev andur, aga ehk on kellelgil sellise kortermaniga kokkupuudet olnud ja oskab juba praegu õigele teele juhatada?
Kütusesüsteemis on vahetatud põhjaalune pump, kõrgsurvepump ja filtri juures torustik koos nende kahe klapiga.
Kui auto seisab õues(praegused temperatuurid) siis külmastpeast viskab errori "fuell quantity redused due to low fuell presure". Ja koodist saab lahti alles kuskil ca 5 minuti pärast, kui mootor on juba töötanud. Muidu kustutad ära ja siis tuleb kohe tagasi. Erroriga sõita saab, aga pöördesse läheb kalendriga ja üle 2500rpm ei lähe üldse.
Kui auto seisab mul aga soojas garaašis, kus on umbes 9 kraadi sooja, siis errorit ei ole, isegi kui auto on ööläbi seisnud.
Kui ma eemaldan kütuse filtri pealt anduri juhtme lahti, viskab mootori tule põlema, kuid sõita saab täitsa inimlikult, mootoris error "sensor hight input" vms.
Homme on plaan vahetada veel filtri peal olev andur, aga ehk on kellelgil sellise kortermaniga kokkupuudet olnud ja oskab juba praegu õigele teele juhatada?
Süda on BMW.
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: M57 vähendatud kütusekogus külmast peast
Viga võib olla liiga madalas etteanderõhus või tõesti vigases anduris.
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 330
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: M57 vähendatud kütusekogus külmast peast
etteande pumba tõttu rõhu vähesuse mina välistaks, kuna juba hiljemalt peale 5 minutit töötamist viga enam ei tuvastata, lisaks pole probleemi mootori pöördesse ajamisel(põhja alune pump on poest ostetud uus). Seda nii kohapeal tuuritades, kui ka maanteel möödasõite tehes vms.(ükspäev just võtsin tühjal sirgel teelõigul katsetuse eesmärgil 170 rauda). Vaevalt kütusepumbad mingil seletamatul põhjusel järsku ellu ärkavad.
EDIT. Üks tähelepanek veel.
Kui error on sees, siis mootor on limp modes isegi siis, kui mootor juba soojaks on läinud ja kütuserõhk eeldatavalt igati normaalne. Kui kood ära kustutada(ilma mootorit vahepeal suretamata vms. , kasvõi sõidu pealt), ärkab mootor ellu.
Huvitavaks muutub aga see, et kui filtri pealt andur lahti võtta, eelmist errorit kustutama, tekib lisaks "hight input error"(juhe lahti/katki) ja lööb mootori tule põlema(loogiline), kuid nüüd saab juba mootorit ka pöördesse ajada, ilma probleemideta(error endiselt ajus).
Kui juhe aga tagasi külge ühendada, ei kao kumbki error ära(kuid kustub mootori tuli) ning mootor on taas limp modes.
EDIT. Üks tähelepanek veel.
Kui error on sees, siis mootor on limp modes isegi siis, kui mootor juba soojaks on läinud ja kütuserõhk eeldatavalt igati normaalne. Kui kood ära kustutada(ilma mootorit vahepeal suretamata vms. , kasvõi sõidu pealt), ärkab mootor ellu.
Huvitavaks muutub aga see, et kui filtri pealt andur lahti võtta, eelmist errorit kustutama, tekib lisaks "hight input error"(juhe lahti/katki) ja lööb mootori tule põlema(loogiline), kuid nüüd saab juba mootorit ka pöördesse ajada, ilma probleemideta(error endiselt ajus).
Kui juhe aga tagasi külge ühendada, ei kao kumbki error ära(kuid kustub mootori tuli) ning mootor on taas limp modes.
Süda on BMW.
Re: M57 vähendatud kütusekogus külmast peast
Pihusti võib ka kylmast peast lekkida
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: M57 vähendatud kütusekogus külmast peast
Mis need rõhud siis näitavad arvutiga vaadates?
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 330
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: M57 vähendatud kütusekogus külmast peast
arvutiga vaadates näitaski 2,4 bari rõhku, aga andur vahetatud ja tundub et jama on läbi. Täna hommikul panin tööle ja kõik korras, õhtul (15 minutit tagasi) proovisin uuesti (-3 kraadi õues) ja errorit ei ole enam.
Süda on BMW.
Re: M57 vähendatud kütusekogus külmast peast
Pikk jutt, aga seda unustasid mainidaWhoIsTheMaster kirjutas:avutiga vaadates näitaski 2,4 bari rõhku
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Huvitav on see, et mälu järgi lahtise pistikuga näitab ka ajule 2,5bar rõhku aga laseb ilusti sõita. Ju siis puhtalt see erinev jutt veakoodi juures mõjutab asja, kuigi aju näeb sama rõhku mõlemal juhul.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!