Tuunitud on seal kindlasti midagi ja sellest ka see probleem tuleb.teet82 kirjutas:See asi sõltub suuresti mootori pööretest, selles mõttes wastegate tüüpi turboga vast ei saagi seal seda rõhku nii ühtlaseks nagu soovitakse. Aga kas aju kütust kinni ei pane selliste rõhkude juures või on seal juba tuunitud midagi?
Kütte keerab ta kinni 1,8 bar juures niiet edasi ei saa rõhk tõusta.
Siiski tänu kasutajale Myyr sain hea mõtte mida sai ka proovitud ja nüüd laseb täiesti mõistlikult sõita.
Algusest on miski 300 pööret nüüd kadunud, kuid kuni 4000 pööret püsib rõhk 1,5-1,6 bar kandis ja rohkem pööret pole eriti vaja ka sest kummivilistamist ei harrasta ja maanteel sõita on hea.
Võibolla on see 300 pöörde kadumine isegi hea algusest sest hooratas hakkab kolisema ja sidur libisema.