Tere,
Mure järgmine: Kuni mootori temperatuur ei ole veel 90 kraadini jõudnud, siis liigub auto ilusti edasi ja läheb vajadusel korralikult pöördesse. Kui temp on 90+ kraadi, siis autol jõud kadunud ja üle 3000 pöörde ei lähe. Samas ka tühikäigul käies mootoril väike vibra sees ja mootor jääb seisma kolksu/loksuga. Kui mootor veel päris soe ei ole, siis jääb seisma vaikselt, nii nagu peab. Lisaks ka veel see, et üsna tihti(vähemalt nädalas korra) aktiveerib auto DPFi põletuse.
Sai arvuti järgi pandud ja näitas gaasi-(drosselklapi) viga. Sai see ära vahetatud, arvuti enam viga ei näita, aga probleem ikka alles. Kontrollitud kolme erineva programmiga, aga ühtegi viga ei leia.
Pihutite näidud kõik ok.
Turbo rõhk nii kohapeal, kui sõites täitsa olemas.
DPFi tagasisurve peaaegu olematu
Raili surve ok
Kas ehk mõni teadajam mees oskab soovitada kust viga otsida?
Tänud ette
E61 3.0D 160kW 2004 soojalt ei liigu edasi
Re: E61 3.0D 160kW 2004 soojalt ei liigu edasi
Probleem ikka endine, aga nüüd saanud veel natuke lisainfot.
Kuni mootori temp on 88 kraadi, siis töötab kõik nii nagu peab. Kui temp tõuseb üle selle, siis lähevad õhukulu näidud paigast. Actual value(kohapeal käies) on 420-428mg aga Target value on millegipärast väga kõrge 740-760mg. Siit edasi EGR enam ei avane. Näiatb EGRi töö efektiivsuseks 5%.
Sai ära vahetatud ka kütusefilter ja DPF tagasisurve andur. Tagasisurve mõõdeti üle ka veel analoog kellaga ja näit(6-10mBar) sama, mis anduril arvuti ekraanilt vaadates.
Kas kuidagi annab testida õhulugejat, mis on kohe peale õhufiltrit? Kas selle mittekorrektsest töötamisest võivad tekkida eelpool nimetatud probleemid?
Kuni mootori temp on 88 kraadi, siis töötab kõik nii nagu peab. Kui temp tõuseb üle selle, siis lähevad õhukulu näidud paigast. Actual value(kohapeal käies) on 420-428mg aga Target value on millegipärast väga kõrge 740-760mg. Siit edasi EGR enam ei avane. Näiatb EGRi töö efektiivsuseks 5%.
Sai ära vahetatud ka kütusefilter ja DPF tagasisurve andur. Tagasisurve mõõdeti üle ka veel analoog kellaga ja näit(6-10mBar) sama, mis anduril arvuti ekraanilt vaadates.
Kas kuidagi annab testida õhulugejat, mis on kohe peale õhufiltrit? Kas selle mittekorrektsest töötamisest võivad tekkida eelpool nimetatud probleemid?
Re: E61 3.0D 160kW 2004 soojalt ei liigu edasi
Nii..
Õhulugeja test INPAga tehtud ja kõik toimis nii nagu peab. Testitud teist EGRi solenoidi töötavalt masinalt. Vaakumvoolikud üle vaadatud ja mis vähegi näis mõradega olevat sai välja vahetatud.
Probleem ikka sama. Kui mootori temp jõuab 88 kraadini, siis "target/nominal air mass value" tõuseb üle 760 aga "actual" mõõdetav value on u. 480. Kui gaasipedaalile vajutada, siis target value tõuseb samas tempos actual valuega. Seni, kui mootori temp ei ole veel 88 kraadini jõudnud on target ja actual 520/480. Gaasi andes väärtused võrdsustuvad.
Kas keegi oskab öelda mis parameetrite alusel mootori aju õhumassi target value arvutab? Miks mootori temperatuuri tõus toob kaasa oluliselt suurema õhu vajaduse?
Ehk oskab ka keegi soovitada pädevat diagnostikut Tartus.
Õhulugeja test INPAga tehtud ja kõik toimis nii nagu peab. Testitud teist EGRi solenoidi töötavalt masinalt. Vaakumvoolikud üle vaadatud ja mis vähegi näis mõradega olevat sai välja vahetatud.
Probleem ikka sama. Kui mootori temp jõuab 88 kraadini, siis "target/nominal air mass value" tõuseb üle 760 aga "actual" mõõdetav value on u. 480. Kui gaasipedaalile vajutada, siis target value tõuseb samas tempos actual valuega. Seni, kui mootori temp ei ole veel 88 kraadini jõudnud on target ja actual 520/480. Gaasi andes väärtused võrdsustuvad.
Kas keegi oskab öelda mis parameetrite alusel mootori aju õhumassi target value arvutab? Miks mootori temperatuuri tõus toob kaasa oluliselt suurema õhu vajaduse?
Ehk oskab ka keegi soovitada pädevat diagnostikut Tartus.
Re: E61 3.0D 160kW 2004 soojalt ei liigu edasi
Õhulugeja test ei määra, kas lugeja on katki või mitte. Isegi mittetoimivat õhulugejat võib ta töötavaks näidata. Eraldi testida ikka annab, ostsilloskoobiga. Proovi teist õhulugejat. EGR solenoidi all mõtled mida? Vaakum solenoidi, mis on sisselaske kolle all?
Proovi õhulugejalt juhe tagant tõmmata, kuidas siis käitub?
Ma oskaks iseennast Tartus soovitada.
Proovi õhulugejalt juhe tagant tõmmata, kuidas siis käitub?
Ma oskaks iseennast Tartus soovitada.
Buumer Auto / 56826000
Re: E61 3.0D 160kW 2004 soojalt ei liigu edasi
EGR solenoidi all mõtlesin just seda sama vaakumsolenoidi mis sisselaske all.Volum kirjutas:Õhulugeja test ei määra, kas lugeja on katki või mitte. Isegi mittetoimivat õhulugejat võib ta töötavaks näidata. Eraldi testida ikka annab, ostsilloskoobiga. Proovi teist õhulugejat. EGR solenoidi all mõtled mida? Vaakum solenoidi, mis on sisselaske kolle all?
Proovi õhulugejalt juhe tagant tõmmata, kuidas siis käitub?
Ma oskaks iseennast Tartus soovitada.
Ehk saadad oma nr ja saab siis tel teel midagi kokku leppida.
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E61 3.0D 160kW 2004 soojalt ei liigu edasi
Üsna harv juhus
Õhukulu vaatamisega jälgite vaid tagajärge kuid otsima peaks põhjust, nt miks egr töö välja lülitatakse
Mis on deaktiveerimise põhjused
Kas mootori programm on kindlasti originaal
Kas viga on alati olnud või tekkis sinu käes
Inpa ei ole programm millega seda viga leida, puuduvad vastavad testid, samas väide et maf korras aga näidud ei vasta üksteisele!
Kui Tartus keegi ei leia, tule Tallinnasse, leian kiirelt vea. Kui ei, maksan sõidu kinni
Õhukulu vaatamisega jälgite vaid tagajärge kuid otsima peaks põhjust, nt miks egr töö välja lülitatakse
Mis on deaktiveerimise põhjused
Kas mootori programm on kindlasti originaal
Kas viga on alati olnud või tekkis sinu käes
Inpa ei ole programm millega seda viga leida, puuduvad vastavad testid, samas väide et maf korras aga näidud ei vasta üksteisele!
Kui Tartus keegi ei leia, tule Tallinnasse, leian kiirelt vea. Kui ei, maksan sõidu kinni
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: E61 3.0D 160kW 2004 soojalt ei liigu edasi
Viga ilmnes sellel ajal, kui auto oli juba minu käes. Viga tuli ilmsiks siis, kui sai ära vahetatud termostaadid. Kuna eelnevalt auto mootor nii soojaks ei läinud, siis ka viga ei avaldunud.
Kas mootori programm on kindlasti originaal?? Seda ei tea, aga kahtlus selle kohta on olnud ka teistel.
Kui Tartust abi ei saa, siis võtan ühendust.
Kas mootori programm on kindlasti originaal?? Seda ei tea, aga kahtlus selle kohta on olnud ka teistel.
Kui Tartust abi ei saa, siis võtan ühendust.