525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ma enda masinate esimese erinevuse tuvastanud: MAP anduri juhtmed pistikus, värvid klapivad aga numeratsioon ja asetus teised.
Kui siin mingihetk aut.kasti juhtmestiku kohta otsisin netist infi, sain paremaid tulemusi saksakeeles googletades (schaltplan, schaltskizze, schaltbild).
Kas vana pumba kaant oled liigutanud? Mul kõigub tühikäik siis kui kaanest liiga lahjaks koputatud.
Kui siin mingihetk aut.kasti juhtmestiku kohta otsisin netist infi, sain paremaid tulemusi saksakeeles googletades (schaltplan, schaltskizze, schaltbild).
Kas vana pumba kaant oled liigutanud? Mul kõigub tühikäik siis kui kaanest liiga lahjaks koputatud.
-
- Huviline
- Postitusi: 868
- Liitunud: 28.01.2012 21:51 10
- Peamine sõiduk: e36 cabrio, A4b8
- Asukoht: PR
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Jah seda igatpidi näppind. Nädal sõitsin nii et 12mg/str, aga no tra koguaeg sureb välja absull ei jõua liikuda.. aga öko oli, ja nüüd jälle vana seting, et 5-6 umbes seal vahel. 4 ka veel enamvähem aga üle selle hakkab juba rapsima.Moss kirjutas:Ma enda masinate esimese erinevuse tuvastanud: MAP anduri juhtmed pistikus, värvid klapivad aga numeratsioon ja asetus teised.
Kui siin mingihetk aut.kasti juhtmestiku kohta otsisin netist infi, sain paremaid tulemusi saksakeeles googletades (schaltplan, schaltskizze, schaltbild).
Kas vana pumba kaant oled liigutanud? Mul kõigub tühikäik siis kui kaanest liiga lahjaks koputatud.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Minul alati küttekulu suurem olnud kui pump liiga lahja peale sätitud. Ilmselt põhjus selles, et tuleb gaasi rohkem litsuda edasikulgemiseks ning kütuse pihustusnurk liiga varajane kuna aju "näeb" reaalsega võrreldes suuremat kogust. Tühikäigul 9mg/str
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Minul näiteks juhtmestik ja aju ja pumbakaas 995 ja pumba alumine osa 994 ja ei ole ka päris see õige(madalatel pööretel ei jaksa väga käia, pööre kõigub iga väikse asja peale ja vahest sureb isegi välja, kui madalal pöördel käik välja võtta) Mõte nüüd ongi see, et kas võib pumbakaas lihtsalt otsas olla või ikkagi 994 ja 995 pumbakooslus ikkagi ei toimi, nii nagu võiks. Pumbakaant olen ka veidi peale löönud.
-
- Huviline
- Postitusi: 868
- Liitunud: 28.01.2012 21:51 10
- Peamine sõiduk: e36 cabrio, A4b8
- Asukoht: PR
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Vähe oled löönd siis, kirjutasin just üleval, et kui kütte kogus liiga maas on, siis tekibki see efekt, mida sa just kirjutasid. Teine variant see, et 995 kaas kulunud. Mul on neid mõned, aga seisukordasid ei tea ühelgi..Danel- kirjutas:Minul näiteks juhtmestik ja aju ja pumbakaas 995 ja pumba alumine osa 994 ja ei ole ka päris see õige(madalatel pööretel ei jaksa väga käia, pööre kõigub iga väikse asja peale ja vahest sureb isegi välja, kui madalal pöördel käik välja võtta) Mõte nüüd ongi see, et kas võib pumbakaas lihtsalt otsas olla või ikkagi 994 ja 995 pumbakooslus ikkagi ei toimi, nii nagu võiks. Pumbakaant olen ka veidi peale löönud.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Keegi oskab öelda, kustkohast ja mis raha eest saab kõrgsurvepumba tihendikomplekti?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Endal on yks riiulis ja täna hakkan vahetama. Eestis ei oska öelda, kust saab v6i mis maksab (Karla-Auto äkki?) aga siin Soomes maksis u. 15 EURiDanel- kirjutas:Keegi oskab öelda, kustkohast ja mis raha eest saab kõrgsurvepumba tihendikomplekti?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kuule Stikke-s pidi täitsa olemas olemaMoss kirjutas:Endal on yks riiulis ja täna hakkan vahetama. Eestis ei oska öelda, kust saab v6i mis maksab (Karla-Auto äkki?) aga siin Soomes maksis u. 15 EURiDanel- kirjutas:Keegi oskab öelda, kustkohast ja mis raha eest saab kõrgsurvepumba tihendikomplekti?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Keep in mind, et see komplekt ilmselt ei sisalda võlli otsasimmerit. Enne ostmist mõõda ära, kas sinu pumba võlli läbimõõt 17 või 20 mm.
-
- Huviline
- Postitusi: 868
- Liitunud: 28.01.2012 21:51 10
- Peamine sõiduk: e36 cabrio, A4b8
- Asukoht: PR
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Nõndaks, sain 994 aju(325tds 1993a), pumba kaane ja e34 juhtmestiku 994 pumba jaoks. Vahetasin ära, kütusekogus kõrva järgi a väga hästi käib edasi(raimo chipitud aju).
Ja nüüd mured:
Alla 2k pöörde ei toimu midagi, hullem kui 40kw golf diisel, nii kui turbo järgi tuleb on hull elajas kohe
Külmkäivitus, 1-2 minti kindlasti, selle ajaga tuleb summutist korralik paks valge suits ja käivitub samuti suure suitsu samba saatel.. Küünlad uued ja vana pumbakaanega käis paugust(993) alati, ka -28ga. Proovin hommikul küünalde voolu ära mõõta. V äkki vajub küte tagasi a'la pumba kaane tihendi tõttu? Aga kust siis valge suits? Samuti kui käima läheb on hetkeks siuke terav heli nagu eetrit laseks keegi, st siis varajast süüte nurka? Äkki unustasin pumba alt pistiku lahti hoopis..
Tahomeeter valetab. Tühikäigu tahtja arvates 350 pòöret
Ja piirajas 2700 umbes. Vända anduritl loeb ju tds pöördeid, kas e34 ja e36 vahe sees vändakatel??
Arvutiga ei lase ligi enam, kui se aju 36 peal oli sain koguaeg ligi, enam ei lase.. Dde 2.1 aju..
Ja nüüd mured:
Alla 2k pöörde ei toimu midagi, hullem kui 40kw golf diisel, nii kui turbo järgi tuleb on hull elajas kohe
Külmkäivitus, 1-2 minti kindlasti, selle ajaga tuleb summutist korralik paks valge suits ja käivitub samuti suure suitsu samba saatel.. Küünlad uued ja vana pumbakaanega käis paugust(993) alati, ka -28ga. Proovin hommikul küünalde voolu ära mõõta. V äkki vajub küte tagasi a'la pumba kaane tihendi tõttu? Aga kust siis valge suits? Samuti kui käima läheb on hetkeks siuke terav heli nagu eetrit laseks keegi, st siis varajast süüte nurka? Äkki unustasin pumba alt pistiku lahti hoopis..
Tahomeeter valetab. Tühikäigu tahtja arvates 350 pòöret
Ja piirajas 2700 umbes. Vända anduritl loeb ju tds pöördeid, kas e34 ja e36 vahe sees vändakatel??
Arvutiga ei lase ligi enam, kui se aju 36 peal oli sain koguaeg ligi, enam ei lase.. Dde 2.1 aju..
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kuna e36l oli surve sees, sai alguses kaan vahetatud. Ikka jamad, siis avastasime et blokk pekis.
Sai teine moto vahele visatud, tihendid asjad vahetatud, alumine kett pumbaga paika, kaan paika. Kõik mega prillikas, aga tööle ei lähe.
Kütte probleem on, stardis iga töötab ainult nii kaua kui teda lasta.
Arvuti ei näita käivitudes hetkel pöördeid ega pumba nurka. Arvasime et vändaandur sai liiga kaugele, aga enam lähemale ei saa.
98 aasta tds.
Mootor pärit e39ksa pealt.
Endal juba mõistus otsas, süüdet varasemaks ja hilisemaks keeratud aga ei misagi
Sai teine moto vahele visatud, tihendid asjad vahetatud, alumine kett pumbaga paika, kaan paika. Kõik mega prillikas, aga tööle ei lähe.
Kütte probleem on, stardis iga töötab ainult nii kaua kui teda lasta.
Arvuti ei näita käivitudes hetkel pöördeid ega pumba nurka. Arvasime et vändaandur sai liiga kaugele, aga enam lähemale ei saa.
98 aasta tds.
Mootor pärit e39ksa pealt.
Endal juba mõistus otsas, süüdet varasemaks ja hilisemaks keeratud aga ei misagi
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kas aju on 201 koodilõpuga? See et alla 2000 pöörde ei vea on ilmselt tarkvara viga ja et tahomeeter õigeks saada tuleb leida kellaplokk 994 pumbaga autolt.botzor kirjutas:Nõndaks, sain 994 aju(325tds 1993a), pumba kaane ja e34 juhtmestiku 994 pumba jaoks. Vahetasin ära, kütusekogus kõrva järgi a väga hästi käib edasi(raimo chipitud aju).
Ja nüüd mured:
Alla 2k pöörde ei toimu midagi, hullem kui 40kw golf diisel, nii kui turbo järgi tuleb on hull elajas kohe
Külmkäivitus, 1-2 minti kindlasti, selle ajaga tuleb summutist korralik paks valge suits ja käivitub samuti suure suitsu samba saatel.. Küünlad uued ja vana pumbakaanega käis paugust(993) alati, ka -28ga. Proovin hommikul küünalde voolu ära mõõta. V äkki vajub küte tagasi a'la pumba kaane tihendi tõttu? Aga kust siis valge suits? Samuti kui käima läheb on hetkeks siuke terav heli nagu eetrit laseks keegi, st siis varajast süüte nurka? Äkki unustasin pumba alt pistiku lahti hoopis..
Tahomeeter valetab. Tühikäigu tahtja arvates 350 pòöret
Ja piirajas 2700 umbes. Vända anduritl loeb ju tds pöördeid, kas e34 ja e36 vahe sees vändakatel??
Arvutiga ei lase ligi enam, kui se aju 36 peal oli sain koguaeg ligi, enam ei lase.. Dde 2.1 aju..
-
- Huviline
- Postitusi: 868
- Liitunud: 28.01.2012 21:51 10
- Peamine sõiduk: e36 cabrio, A4b8
- Asukoht: PR
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kellablokk korras, vahetasin plugi ära, jama nüüd sellega et läbisõit 66t km rohkem.. :S Ajuga ei teagi mis on, e36 peal töötas ju ilusti, sõitsin ise sellega mitu korda. Vana ajuga oli ka alt ots nagu siuke loid, aga mitte nii hull.. Soft on Raimo tehtud(do-it-right-way vms siin foorumis), liigub väga okeilt muidu üle 2k pöörde. Huvitav asi veelcyc kirjutas:Kas aju on 201 koodilõpuga? See et alla 2000 pöörde ei vea on ilmselt tarkvara viga ja et tahomeeter õigeks saada tuleb leida kellaplokk 994 pumbaga autolt.botzor kirjutas:Nõndaks, sain 994 aju(325tds 1993a), pumba kaane ja e34 juhtmestiku 994 pumba jaoks. Vahetasin ära, kütusekogus kõrva järgi a väga hästi käib edasi(raimo chipitud aju).
Ja nüüd mured:
Alla 2k pöörde ei toimu midagi, hullem kui 40kw golf diisel, nii kui turbo järgi tuleb on hull elajas kohe
Külmkäivitus, 1-2 minti kindlasti, selle ajaga tuleb summutist korralik paks valge suits ja käivitub samuti suure suitsu samba saatel.. Küünlad uued ja vana pumbakaanega käis paugust(993) alati, ka -28ga. Proovin hommikul küünalde voolu ära mõõta. V äkki vajub küte tagasi a'la pumba kaane tihendi tõttu? Aga kust siis valge suits? Samuti kui käima läheb on hetkeks siuke terav heli nagu eetrit laseks keegi, st siis varajast süüte nurka? Äkki unustasin pumba alt pistiku lahti hoopis..
Tahomeeter valetab. Tühikäigu tahtja arvates 350 pòöret
Ja piirajas 2700 umbes. Vända anduritl loeb ju tds pöördeid, kas e34 ja e36 vahe sees vändakatel??
Arvutiga ei lase ligi enam, kui se aju 36 peal oli sain koguaeg ligi, enam ei lase.. Dde 2.1 aju..
Kütusefiltril pole pistikut enam selle juhtmega, vnoh ümar pistik on, aga kandilist pole seal 994 juhtmestikus
Külmast peast ilma spraita käima ei lähe(eeter-cleaner-mis iganes), nii kui sutsu õrnalt lased käib kohe, kui ei lase käiad lolliks, tagant valget suitsu tuleb ja kütte haisu.???? Krt peab m57 vaatama, vanad on need tdsid Koguaeg üks häda ja vaev.
-
- Huviline
- Postitusi: 868
- Liitunud: 28.01.2012 21:51 10
- Peamine sõiduk: e36 cabrio, A4b8
- Asukoht: PR
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Nii külm käivituse jama lahenes uue küünalde releega. Diagnostiga eisaa sellepärast ligi et minu adapter on vigane hoopis(delphi-autocom).. Nüüd proovin sõbra omaga vaatan äkki mingi veakood olemas.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kuidas küünalde reelee mittekäivitumist üldse põhjustada sai. Küünaldele toidet peale ei tulnudki ja käivitasid ilma küünaldeta kaguaeg???
-
- Huviline
- Postitusi: 868
- Liitunud: 28.01.2012 21:51 10
- Peamine sõiduk: e36 cabrio, A4b8
- Asukoht: PR
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Just nii oligi.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Küsimus!
Kas keegi tegeleb tdsi pumba paika ajamisega? Nimelt kõik toimib aga kütust tarbib kuidagi meeletult.
Kui keegi saaks natuke arvutiga timmida oleks hästi.
Kiri ps!
Kas keegi tegeleb tdsi pumba paika ajamisega? Nimelt kõik toimib aga kütust tarbib kuidagi meeletult.
Kui keegi saaks natuke arvutiga timmida oleks hästi.
Kiri ps!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Keegi teab mis erinevat 994/995 mootorijuhtmestikus? Väidetavalt immo? Auto hetkel lohistades ja süütega mängides paugub. 994pump ja 995 mootorijuhtmestik. Autoks 34
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kõik on erinev. Sellise komplektiga ei ole võimalik autot käima saada. Tuleb leida 140/141 pumbapea.
-
- Huviline
- Postitusi: 868
- Liitunud: 28.01.2012 21:51 10
- Peamine sõiduk: e36 cabrio, A4b8
- Asukoht: PR
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Erinevad jah ja tööle ei saa. Mina tegin 993 pumba 994jaks kaane vahetusega, liskas mootori juhtmestik ja ka aju(immota 1992a 325tds). Kõik töötab edukalt ja liskas mingi ime läbi ei taha ta enam pool päeva käiamist vaid läheb paari sekundiga ilusti käima., ainus erinevus see et kütuse filtril puudub pistik ja natuke eemal on selle eest 1 pistik üle(eeldan et radika ette käiv vaakum kardin, aga vahet pole).
Ps pumba pea on siiski jaotur pea, kus asub plunser ja pihustite väljundid. Elektroobika osakond on siiski pumba Kaane sees.
Ps pumba pea on siiski jaotur pea, kus asub plunser ja pihustite väljundid. Elektroobika osakond on siiski pumba Kaane sees.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Jap, elektroonika osa mõtlesingi, välja kukkus lihtsalt vähe teisiti.
-
- Huviline
- Postitusi: 42
- Liitunud: 01.03.2016 23:57 15
- Peamine sõiduk: e34 v8
- Telefon: 58078084
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
autoks e34 tds ja mure: eelsüüde nii soojalt kui ka külmalt, tühikäik miskipärast 1100 pööret, püsikas ei toimi. eelsüüte küünlad, eelsüüte relee, 3 temp andurit vahetatud. Kust võib veel viga otsida? On nad kõik kuidagi omavahel seotud? Lakkasid töötamast ühel õhtul. Äkki kellelgi harjumaal võimalik diagnost taha lükata ?
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
- Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kas ennem oli korras?simcut kirjutas:autoks e34 tds ja mure: eelsüüde nii soojalt kui ka külmalt, tühikäik miskipärast 1100 pööret, püsikas ei toimi. eelsüüte küünlad, eelsüüte relee, 3 temp andurit vahetatud. Kust võib veel viga otsida? On nad kõik kuidagi omavahel seotud? Lakkasid töötamast ühel õhtul. Äkki kellelgi harjumaal võimalik diagnost taha lükata ?
Võib olla keegi relee vahele pannud, sest pump hõre?
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Keegi oskab öelda mis jama on,
Nimelt on autoks 2.5tds 34 atm mille pump remonditud soojalt külmalt paugupill aga soojalt kipub pööret kergelt peale jätma, natukeaega on peal ja siis laseb alles pöörde alla.Põhiliselt teeb seda sõiduajal, korraks on magu püsikas et hoiab kiirust edasi ja ss mingihetk hakkab maha laskma
Veits keeruline seletada aga ehk keegi oskab midagi öelda? Teineasi kuidas pihusteid kontrollida?
Nimelt on autoks 2.5tds 34 atm mille pump remonditud soojalt külmalt paugupill aga soojalt kipub pööret kergelt peale jätma, natukeaega on peal ja siis laseb alles pöörde alla.Põhiliselt teeb seda sõiduajal, korraks on magu püsikas et hoiab kiirust edasi ja ss mingihetk hakkab maha laskma
Veits keeruline seletada aga ehk keegi oskab midagi öelda? Teineasi kuidas pihusteid kontrollida?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Küttekogus on liiga suur kui pööre aeglaselt langeb.
Kulunud reostaadiga pumbakaanel on see paratamatu sest tööpiirkond on kulunud ja siis peab küttekogust suuremaks panema et jõudu oleks.
Gaasi maha lastes ei lõpe kütuse etteanne kohe vaid kui pööre on langenud 1500 peale hoitakse peal 7-8 Mg töötaktile kuni pööre on jõudnud 1100 peale ja siis läheb alla 6 Mg ehk tühikäigule.
Kui kütet on peale koputatud on seal 7 Mg asemel näiteks 9 ja pööre ei langegi alla 1100 ja seega ei lähe tühikäigule üle või läheb hästi pikalt.
Külma mootoriga on hõõrdekadu suurem ja siis langeb pööre alla 1100 kiiremini.
Kulunud reostaadiga pumbakaanel on see paratamatu sest tööpiirkond on kulunud ja siis peab küttekogust suuremaks panema et jõudu oleks.
Gaasi maha lastes ei lõpe kütuse etteanne kohe vaid kui pööre on langenud 1500 peale hoitakse peal 7-8 Mg töötaktile kuni pööre on jõudnud 1100 peale ja siis läheb alla 6 Mg ehk tühikäigule.
Kui kütet on peale koputatud on seal 7 Mg asemel näiteks 9 ja pööre ei langegi alla 1100 ja seega ei lähe tühikäigule üle või läheb hästi pikalt.
Külma mootoriga on hõõrdekadu suurem ja siis langeb pööre alla 1100 kiiremini.
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 333
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
minu andmetel on tühikäigu kütuse ette anne 4,5mg töötaktile. Ja seda et gaasi maha lastes kütuse peale andmine jätkub kuulen küll esimest korda...
Süda on BMW.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Aga nii on ta tehtud et käiguvahetus oleks uimerdajal lihtne ja pööre liiga kiirelt alla ei kukuks.WhoIsTheMaster kirjutas:minu andmetel on tühikäigu kütuse ette anne 4,5mg töötaktile. Ja seda et gaasi maha lastes kütuse peale andmine jätkub kuulen küll esimest korda...
Gaasi maha lastes oleneb pööretest mis edasi saab.
Lastes näiteks 3000 pöörde pealt gaasi lahti katkeb kütuse etteanne kuni 1100 pöördeni, kus algab uuesti et pehmendada tühikäigule üleminekut ja ilmselt ka jõnksutama hakkamise ohu vähendamiseks langeb pööre edasi aeglasemalt.
Algab see kuskilt 7 Mg kandist kuni tühikäigu koguse 4,5-5 Mg saavutamiseni.
Kui aga pumbast on kütet peale koputatud arvab aju et annab see 7 Mg aga tegelikult jõuab silindrisse näiteks 10 Mg ja pööre ei lange sujuvalt alla vaid jääb üles kauemaks kui peaks.
Kes ei usu võib panna pumbast kütust juurde ja ise proovida et pööre langeb väga aeglaselt või jääbki üles väga suure pealekeeramise puhul.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Minu kogemus/arvamus täpselt sama.Rainer.K kirjutas:Küttekogus on liiga suur kui pööre aeglaselt langeb.
Kulunud reostaadiga pumbakaanel on see paratamatu sest tööpiirkond on kulunud ja siis peab küttekogust suuremaks panema et jõudu oleks.
Gaasi maha lastes ei lõpe kütuse etteanne kohe vaid kui pööre on langenud 1500 peale hoitakse peal 7-8 Mg töötaktile kuni pööre on jõudnud 1100 peale ja siis läheb alla 6 Mg ehk tühikäigule.
Kui kütet on peale koputatud on seal 7 Mg asemel näiteks 9 ja pööre ei langegi alla 1100 ja seega ei lähe tühikäigule üle või läheb hästi pikalt.
Külma mootoriga on hõõrdekadu suurem ja siis langeb pööre alla 1100 kiiremini.
Kylma mootoriga kukuvad pöörded sujuvalt sellet6ttu, et kyttekogused väiksemad. Aju softi sisse kirjutatud - kaane säästmise nimel.
Ise katsun alati sättida 5...5,5mg vahele - siis kukuvad pöörded normaalselt.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tere, soovin pihustitorude järjekorda pildina, aitäh
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Pumbapeal on tähed torude juures.
Algab a-tähest ja see läheb esimesele silindrile.
Edasi juba tööjärjekorras.
1-5-3-6-2-4.
Algab a-tähest ja see läheb esimesele silindrile.
Edasi juba tööjärjekorras.
1-5-3-6-2-4.