Nii autol hakkas mingi jama pihta. alustad sõitu kõik ilus tore rool kerge kiirendad umbes 40-50 km/h ja siis rool järsku raske. Jääd seisma rool ikka raske jätad auto seisma jälle kõik toimib. Ja siis kadus täielikult ära rool koguaeg raske. Vahetasin ära roolilati koos servo klapiga vana latt oli pekkis. Uus latt küljes ja servo ikka ei tööta. Diagnost näitas viga viga sai kustutatud ja ei midagi. Juhtmed kõik korras kaitse terve pump on ideaalne. Sai siis nullitud rooli asendi andur ja servo hakkas tööle aga jälle kuni mingi 50-ni siis kaob ja tagasi tuleb kui auto seisma jätta ja uuesti käivitades kõik ok.
Lattja klapp tulid sõitva auto pealt kus servo töötas laitmatult.
Milles võib viga olla??? Äkki kellgil sarnane jama olnud.
Mure 2002a E39 servotronic-ga.
Re: Mure 2002a E39 servotronic-ga.
Keremoodul jagab voolu vastavalt kiirusele. Servoklappi kaks juhet jooksevad otse keremoodulisse.. esialgu tuleks diagnostikaga vaadata keremoodulisse.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: Mure 2002a E39 servotronic-ga.
Keremoodul võib rikkis olla. Kogemus olemas just mitte toimiva servo rooliga. Peale mooduli vahetust hakkas ka servo tööle.
tel. 51 949 859
Re: Mure 2002a E39 servotronic-ga.
Okei vaatan mida diagnost näitab!
Re: Mure 2002a E39 servotronic-ga.
Olen ka kogenud sarnast viga - servo töötas vahelduva eduga. Lõpuks aitas keremooduli vahetus + programmeerimine.
56052094
Re: Mure 2002a E39 servotronic-ga.
Uus keremoodul ja asi korras! Aitähh Peeter A!