Näiteid, tõendeid, kogemusi praktikast; toimemehhanism, kuidas pardas pinge võimalik vähenemine stardiabi ajal 12- 10 V-ni seda tekitab? Samas auto enda käivitamisel võib pinge langeda 7-8 V-ni. Sinu tõendamiskoormus. Ainukene, millel on vigaselt tööle pandud prose, on FRM3, kuid E60-l seda õnneks pole. Me jääme E60 juurde. Kuid mina annan nüüd alla, selle mehega võibki jutustama jääda. Mis iseenesest on tore, kui on igav. Vb olla keegi katsetab edasi.kontrollerid tarkvara najal I/O ja milledele mõjuv pingelang on fataalse iseloomuga.
E61 aku
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E61 aku
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E61 aku
Kui tahad midagi saavutada siis kasvõi luksu, aga ära anna alla.
ELV vea ärgitus on kõige tüüpilisem ja levinum tagajärg, kui CAS-i käidi "tülitamas".
http://bmwspecialistreading.co.uk/bmw-e ... ion-fault/
Ega ikka ei lasta moodulil üles tulla, kui pinge alla 10.2 ...10.8V rebitakse. Kui see "ära võetakse" ja siis "treppina" tagasi antakse ongi kogu stsenaarium, et rike tekitada kohe CAS-is või järgmise stardi jaoks.
See: "Samas auto enda käivitamisel võib pinge langeda 7-8 V-ni" - ja see midagi ei tee on sul endal vaja tõendada!
Kuulan su juttu ja ainus asi, mida järeldan on see, et sul laguneb auto käes ja sa ei suuda põhjus-tagajärg seosetest aru saada.

ELV vea ärgitus on kõige tüüpilisem ja levinum tagajärg, kui CAS-i käidi "tülitamas".
http://bmwspecialistreading.co.uk/bmw-e ... ion-fault/
Ega ikka ei lasta moodulil üles tulla, kui pinge alla 10.2 ...10.8V rebitakse. Kui see "ära võetakse" ja siis "treppina" tagasi antakse ongi kogu stsenaarium, et rike tekitada kohe CAS-is või järgmise stardi jaoks.
See: "Samas auto enda käivitamisel võib pinge langeda 7-8 V-ni" - ja see midagi ei tee on sul endal vaja tõendada!
Kuulan su juttu ja ainus asi, mida järeldan on see, et sul laguneb auto käes ja sa ei suuda põhjus-tagajärg seosetest aru saada.


Leho kirjutas: Näiteid, tõendeid, kogemusi praktikast; toimemehhanism, kuidas pardas pinge võimalik vähenemine stardiabi ajal 12- 10 V-ni seda tekitab? Samas auto enda käivitamisel võib pinge langeda 7-8 V-ni. Sinu tõendamiskoormus. Ainukene, millel on vigaselt tööle pandud prose, on FRM3, kuid E60-l seda õnneks pole. Me jääme E60 juurde. Kuid mina annan nüüd alla, selle mehega võibki jutustama jääda. Mis iseenesest on tore, kui on igav. Vb olla keegi katsetab edasi.
Re: E61 aku
Endal negatiivsed kogemused e 61 ja 60 mudelitega töötava mootoriga täkku andmisel. peaaegu kõikidel masinatel on peale töötava mootoriga täkku andmist laadimine ära kadunud. kui mpm moodulist vead kustutada on laadimine normaliseerunud. Tegelikult ei tohi ühegi masinaga töötava mootoriga täkku anda.
isegi vanematel masinatel genekast jagu saanud.
isegi vanematel masinatel genekast jagu saanud.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E61 aku
herr ttsys -iga vaidlemine on juba eos kaotatud lahing, tal on alati õigus, isegi siis kui pole...
Samas kui käivitusjuhtmeid UM-ist ei osta, siis teoorias võiks oma Kalinaga ju kõiki täkutada?

-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 15.01.2016 16:16 58
- Peamine sõiduk: BMW E61 525xd LCI
- Asukoht: Tartu
Re: E61 aku
Ei tea (ja eriti ei huvita ka) kellel siin õigus on, aga minu kogemus eelmisest aastast: pidin olude sunnil nädal aega 'täkutama' oma poja Audit. Siiani tomib nii laadimine, kui ka kõik moodulid on elus mõlemal autol.. Ehk vast siis vedas...
Täpsustan, et mina tegin nii, et esimeseks kinnitan plusi oma autole, teiseks teine plus teise auto külge.Sama järjekord ka miinusega. Siis käivitasin oma auto, ootasin 5-10 minutit ja siis käivitasin teise auto.
Võõrastele autodele eriti ei julgeks 'täkku anda'. Mine tea, mis on aku tühjenemise või mittekäivitumise põhjus.
Täpsustan, et mina tegin nii, et esimeseks kinnitan plusi oma autole, teiseks teine plus teise auto külge.Sama järjekord ka miinusega. Siis käivitasin oma auto, ootasin 5-10 minutit ja siis käivitasin teise auto.
Võõrastele autodele eriti ei julgeks 'täkku anda'. Mine tea, mis on aku tühjenemise või mittekäivitumise põhjus.
Viimati muutis bud, 15.01.2018 21:02 34, muudetud 1 kord kokku.
Re: E61 aku
käivitusjuhtmete klemmide peale panemises pole küll mingit vahet kas pluss või miinus enne... akut eemaldades peab miinuse ennem eemaldama. see on ,aga selleks,et muidu võib juhtuda et pluss klemmi eemaldades lähed võtmega vastu keret.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E61 aku
Väidetavalt peaks miinus klemm vähem särinat tegema. Selle tõttu ka paljud nn lülitused käivad just massi poolepealt.
TEL 57703395
Re: E61 aku
miinusklemmi pealt toimivad paljud lülitused ikka väiksema lühiseohu pärast.. ohutum on kui mööda kere jooksevad miinusjuhtmed.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega