Tere,mure on siis turbo töötamisega ,maanteesōidul kuskil 100km/h pōhja vajutades on auto täitsa tuim ja kui pöörded jōuavad üle 3000 siis tuleb korra turbo järgi ja kaob ka ,mōnikord kiirendades on jällegi turbo koguaeg järgi ja uuesti kiirendades kadunud .
Vahetatud küttefilter,vaakumid mis tulevad kolmikust turboni ja pressure converter ,eelmine jäi inisema.
Kui vaakumi tōmban reservuaari tagant ära siis on kuulda,et susiseb järelikult vaakumit tekitab.
Ehk on geomeetria kinni? Samas vahepeal liigub ja tundub nagu rohkem turbo juhtimisega seotud olevat.
Tegu siis vaakumjuhitava turboga
E60 3.0 d 160 kw turbo probleem
Re: E60 3.0 d 160 kw turbo probleem
Mida on diagnostika näidanud? Alustaks sellest, vaakumi lekkega võiks veakood ka sees olla jne
BMW E60 525D
Re: E60 3.0 d 160 kw turbo probleem
Juhtvaakum on ju mõõdetav ja geomeetria liikumine kontrollitav. Susina järgi millegi toimimist hinnata ei saa.
Tallinnas saan aidata.
Tallinnas saan aidata.
56052094
Re: E60 3.0 d 160 kw turbo probleem
Selge,proovin nv arvuti järgi ja kontrollib ära juhtvaakumi ja vaatab mis veateateid annab,siis saab edasi uurida 

Re: E60 3.0 d 160 kw turbo probleem
Pealetuleva vaakumi mōōtsin ära ennem vaakumi reservuaari ja peale solenoidi vaakumi manomeetriga ja nendega korras,arvuti näitas ōhulugeja viga ja vōtsin pistiku tagant ära ja asi korras auto liigub nagu peab niiet selle teemaga korras,tuleb uus ōhulugeja
Teema vōib kinni panna !

Teema vōib kinni panna !