Minul väntvõlli andur vahetatud ja töötab kõik!Buumer 316i kirjutas:Mul tegi sellist trikki kui pumbapea ära vahetasin ja vale koodiga pea külge kruvisin.botzor kirjutas:Mul hetkel täpselt sama asi, tahokas ei tööta. Proovin uuel aastal vända anduri ära vahetada, 99% selle viga.SaareMees kirjutas:Praegu on selle mootoriga kaks võimalust, kas ei lähe üldse tõõle või läheb ise kohe piirajasse. Enne kui pumba kaant sai liigutama hakkatud polnud tühikäiku, sai siis pumpa salongi poole natuke lõõdud ja peale seda läheb piirajasse ja ku natuke tagasi koputada siis ei lähe tõõle enam.
525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
-
- Huviline
- Postitusi: 868
- Liitunud: 28.01.2012 21:51 10
- Peamine sõiduk: e36 cabrio, A4b8
- Asukoht: PR
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
-
- Huviline
- Postitusi: 108
- Liitunud: 13.01.2014 18:08 59
- Peamine sõiduk: BMW e30 324td 3.0d
- Asukoht: Hiiumaa
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
E34 525tdsa. Kütte kulu maantel ≈12 ja linna ≈20. Mis tal häda võib olla? Väga raskejalaga ka pole. Pump korras, kiirendus normaalne ja pidurid peal pole.
-
- Huviline
- Postitusi: 868
- Liitunud: 28.01.2012 21:51 10
- Peamine sõiduk: e36 cabrio, A4b8
- Asukoht: PR
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Pump korras, kuidas tahmab? Liigub hästi?M1X kirjutas:E34 525tdsa. Kütte kulu maantel ≈12 ja linna ≈20. Mis tal häda võib olla? Väga raskejalaga ka pole. Pump korras, kiirendus normaalne ja pidurid peal pole.
Küsimus
Kas keegi on ostnud hiinast pumbapea ja/või pihusti otsad? Eestis pumba pea koos plunsriga 150-200, hiinas ~~60-70..
Või soovitage kedagi, kes teeks pihustid uueks, st uued otsad, stend. Mis suurusjärku selline töö jääb? ise kisun maha..
-
- Huviline
- Postitusi: 108
- Liitunud: 13.01.2014 18:08 59
- Peamine sõiduk: BMW e30 324td 3.0d
- Asukoht: Hiiumaa
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ei tahma üldse ja liigub nagu teisedki tdsid.
-
- Huviline
- Postitusi: 108
- Liitunud: 13.01.2014 18:08 59
- Peamine sõiduk: BMW e30 324td 3.0d
- Asukoht: Hiiumaa
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mis häda on siis?M1X kirjutas:E34 525tdsa. Kütte kulu maantel ≈12 ja linna ≈20. Mis tal häda võib olla? Väga raskejalaga ka pole. Pump korras, kiirendus normaalne ja pidurid peal pole.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Pump arvatavasti meil oli sama teema ja peale pumba vahetust lahenes probleem.M1X kirjutas:Mis häda on siis?M1X kirjutas:E34 525tdsa. Kütte kulu maantel ≈12 ja linna ≈20. Mis tal häda võib olla? Väga raskejalaga ka pole. Pump korras, kiirendus normaalne ja pidurid peal pole.
- buumritossutaja
- Huviline
- Postitusi: 130
- Liitunud: 07.03.2009 20:34 44
- Peamine sõiduk: BMW 325 tdsa Touring 1998
- Telefon: 53739469
- Asukoht: Võru
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kes eestis teeb pumba remonti, vahetatud jaoturpea. Midgi ei muutunud. Soojalt läheb 3-5 sekundit tööle. Võib olla siis elektroonika viga? Lätist küsisin on refurbished pump 400.-
Ette tänades
Ette tänades
No ei ole paremat...
-
- Huviline
- Postitusi: 868
- Liitunud: 28.01.2012 21:51 10
- Peamine sõiduk: e36 cabrio, A4b8
- Asukoht: PR
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ketid veninud..buumritossutaja kirjutas:Kes eestis teeb pumba remonti, vahetatud jaoturpea. Midgi ei muutunud. Soojalt läheb 3-5 sekundit tööle. Võib olla siis elektroonika viga? Lätist küsisin on refurbished pump 400.-
Ette tänades
- buumritossutaja
- Huviline
- Postitusi: 130
- Liitunud: 07.03.2009 20:34 44
- Peamine sõiduk: BMW 325 tdsa Touring 1998
- Telefon: 53739469
- Asukoht: Võru
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Keti venimise probleem peaks ikka olema natuke välditav pumba varasemaks keeramisega. Aga kui masin seisab 5.minutit läheb poolest pōōrdest. 10 vōi rohkem minutit siis vajab juba pikemat starterit.
No ei ole paremat...
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Pakuks, et siin on mitu asja pisut väsinud ja siit see tulemus.buumritossutaja kirjutas:Keti venimise probleem peaks ikka olema natuke välditav pumba varasemaks keeramisega. Aga kui masin seisab 5.minutit läheb poolest pōōrdest. 10 vōi rohkem minutit siis vajab juba pikemat starterit.
10 minutiga jõuab pump rohkem soojeneda ja rohkem kütust lekkida plunsri vahelt.
Natuke rohkem jõuab jahtuda mootoril põlemiskamber ja mitte enam täiesti värske kolvigrupi ja klappide vahelt jõuab rohkem lekkida ning õhu kokkusurumise temperatuurist jääb pisut väheks et kütus süttiks.
Ilmselt on ka starter pisut väsinud või aku pole enam nii äkiline ja ajab mootorit pisut aeglasemalt ringi.
Mul omal autol on ka sama asi et kõik need koos.
Panin prooviks teise auto pealt starteri ja see andis algul äkilisema matsu ning mootor käis poolest pöördest.
Ostsin uue starteri, kuid sellel pole ka seda äkilist matsu ja ei lähe paugust.
Paned ühe sõrmkübaratäie õli igasse silindrisse, keerad mootorit 2 pööret ja läheb sellesama starteriga paugust...
Valad külma vett pumba peale ja läheb ka paugust selle starteriga...
Et lihtsalt käivituks ootan süüde sees 8-10 sek ja siis käivitub kohe.
Kuigi ta küünla tuld ei näita kasutab ta küünlaid ikka mingi hetke ja seega käivitub kohe.
- buumritossutaja
- Huviline
- Postitusi: 130
- Liitunud: 07.03.2009 20:34 44
- Peamine sõiduk: BMW 325 tdsa Touring 1998
- Telefon: 53739469
- Asukoht: Võru
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tere
Proovisin seda 10 sek ootamist, minu masina puhul see ei toimi.
Proovisin seda 10 sek ootamist, minu masina puhul see ei toimi.
No ei ole paremat...
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
E34 2,5tds kõigutab tühikäigul pöördeid. Kõiguvad seal 100-200 pöörde vahel.
Jupp aega kohapeal käies muutub tühikäik ühtlaseks, milles viga? KSP?
Soe ja külm käivitus head.
Jupp aega kohapeal käies muutub tühikäik ühtlaseks, milles viga? KSP?
Soe ja külm käivitus head.
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Proovi nippi ja anna pumbale koormust...lased autol käia...sii seadistad täistuled töötama koheselt kui tuled sisse lülitad...järgnevalt tgutsed kiirelt: keerad ventika põhja, tuled sisse ja roolühele poole kiirelt põhja..ja kuulad mis mootori hääl teeb...kui peaaegu välja sureb ja /või jääb lonkama-lainetama mõneks sekundiks siis on pump kulunud suht kindlalt...kui aga tõmmab tuurid nõksa alla ja põmst kohe ühtlaseks tagasi siis on pump hea.....selline hea maamehe moodi test
´17 4Drive
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Proovisin.
Auto käis ca 5 min.
Lülitasin kaugtuled valmis, lõin sisse, puhur põhja ja rool lõppu.
Pöörded ei muutund, ujusid ühtlaselt edasi.
Ei langenud pöörded madalale ega midagi...
Auto käis ca 5 min.
Lülitasin kaugtuled valmis, lõin sisse, puhur põhja ja rool lõppu.
Pöörded ei muutund, ujusid ühtlaselt edasi.
Ei langenud pöörded madalale ega midagi...
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
millel kaaned kulunud need surevad välja sellise asja peale...a kasutaja Moss on maadelnud tdsiga kõrgemal levelil...vbl teab midagi tarka mainida
´17 4Drive
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Väidan, et ei pea paika.Riivo kirjutas:millel kaaned kulunud need surevad välja sellise asja peale.
Kui pöörded kõiguvad järsult ja vahel ka välja sureb siis on juba väga sügavale sisse kulunud.
Kui pöörded sujuvalt kõiguvad on kulunud koht pikem ja muutused tagasiside signaalis pole järsud vaid sujuvad.
Väga palju sõltub kulumise iseloom ka sõidustiilist ja kasti tüübist.
Automaatkastiga kulub lühike koht sügavale sisse sest mootor töötab enamuse ajast ühel koormusel.
Manuaaliga aga on kulumisjälg pikem ja otsad sujuvamad.
Lisaks oleneb pöörete kõikumise iseloom ka softi versioonist.
Vanematel versioonidel kõigub järsemalt ja uuematel on proovitud seda ravida viivitusega, mis eelneb väljundpinge muutusele.
Teinekord kõigutab pöördeid ka ilma kulumisjäljeta reostaat ja seal on abiks pinna puhastamine atsetooni ja pehme harjaga.
Siis on luubiga vaadates näha, et reostaat on peent saasta täis pressitud.
Mõni pump on seest must ja seal on probleem mootoriõli pumpa imemine läbi otsatihendi.
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
seeoli üks versioon kuidas kontrollida..ja see automaatkasti teema koha pealt ei oska kommenteerida, ise näinud kaht manukastiga pilli millest üks selle testiga ära suri ja peagi pumbavahetuse sai ning teine lonkama hakkas 3-4 sekundiks...viimasel oli eriti paha soekäivitus...aga eks neil vanadel pumpadel ole kulumine rohkemal või vähemal määral ikka olemas
´17 4Drive
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tervist 1.8tds enam ei käivitu, kütte jookseb ilusti pihustisse aga käima ei lähe, mõtted otsas
Milles võib veel viga olla?
Paagis 45l kütted
Milles võib veel viga olla?
Paagis 45l kütted
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tere probleem siis 525 93a tds-iga. Nimelt kui pöörded üle 2500 lähevad siis auto sureb välja, nagu keeraks süüte välja. Lased gaasi maha ja käivitub jälle. Külm ja soe käivitus on väga head. Probleem tekkis sõidu ajal järsku. Vahepeal vilgutab pihusti tuld ka kui pöörded üle 2500. Muidu on mootori töö täiesti normaalne ja sõita saab ka alla 2500 pöörde . Ehk kellelgi on olnud sarnane asi või oskab midagi tarka selle kohta öelda.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kas diagnostika oleks liiga lihtne lahendus?tamps22 kirjutas:Tere probleem siis 525 93a tds-iga. Nimelt kui pöörded üle 2500 lähevad siis auto sureb välja, nagu keeraks süüte välja. Lased gaasi maha ja käivitub jälle. Külm ja soe käivitus on väga head. Probleem tekkis sõidu ajal järsku. Vahepeal vilgutab pihusti tuld ka kui pöörded üle 2500. Muidu on mootori töö täiesti normaalne ja sõita saab ka alla 2500 pöörde . Ehk kellelgi on olnud sarnane asi või oskab midagi tarka selle kohta öelda.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ilmselt parim lahendus ikka juhe järgi visata ja uurida, mida auto ise arvab sellest veast. Sarnast viga pole enda masinatel olnud aga ainuke seos endaoma vigadega oli et jamad hakkasid samuti 2500p/m. Mul streikis käigukast alates nendest pööretest.tamps22 kirjutas:Tere probleem siis 525 93a tds-iga. Nimelt kui pöörded üle 2500 lähevad siis auto sureb välja, nagu keeraks süüte välja. Lased gaasi maha ja käivitub jälle. Külm ja soe käivitus on väga head. Probleem tekkis sõidu ajal järsku. Vahepeal vilgutab pihusti tuld ka kui pöörded üle 2500. Muidu on mootori töö täiesti normaalne ja sõita saab ka alla 2500 pöörde . Ehk kellelgi on olnud sarnane asi või oskab midagi tarka selle kohta öelda.
Sedasi puusalt tulistades pakuks et juhtpihusti jupsib.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
eks viskan saba taha. uurisin lihtsalt äkki kellelgi on sarnast asja olnud.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Oskab keegi tallinnas paika panna TDSA pumba süütenurga ja pritsekoguse? Sellist ´´ pane kõrvajärgi´´ juttu kuulda ei taha.Väidetavalt on mootoril kett vahetatud ning peale pandud korralik KSP. Mootori tööheli järgi pakuks,et pumba süütenurk on liiga varane ja kaant ka kuskile poole liiga palju toksitud.Nimelt mootor käib ise väga teravalt ning tühikäigu pöörded on ca 900+ . Kui keegi selline on siis võiks mulle telefoni numbrit sheerida.
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mine uuri kas Taho või Pro Hoolduse garagesse.
´17 4Drive
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mure ka minul käivitusega!!!!
Keerad võtit, kõik toimib nagu vaja aga lõpp pööret tehes, ei saa auto mootorist mingit vastust, tummvaikus on kellelgi aimu mis jama võib olla?
Tänan ette juba ära
Keerad võtit, kõik toimib nagu vaja aga lõpp pööret tehes, ei saa auto mootorist mingit vastust, tummvaikus on kellelgi aimu mis jama võib olla?
Tänan ette juba ära
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ei ole, auto on pesuehtne sakslane 2000 BMW 525D touring 120kw
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mure järgmine, ka oli eelmine aasta taoline anomaalia aga kadus ise ära aga nüüd tagasi. Et autoks on tds 95a lõpp ja käivitus mure, muidu nagu käivitub ilusti külmast soojasta aga jälle too anomaalia tagasi, et käivitades soojast või külmast ei käivitu ja lööb pihusti tule põlema, tööle saab gaas põhjas mõnikord esimese korraga mõnikord lööb pihusti tule põlema ja läheb paar katsetust. Kui mootor töötab siis kõik nii nagu peab ei ole jõuetust ega ka pöörded ilusti 900 tühikäigul ja kütust peale saab kontrollisin , et mida võiks vaadata?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
E34, 1996, TDSA
Selline mure, et kui panna D peale, lasta pidur lahti, hakkab auto küll liikuma, aga gaaspedaalile ei reageeri. neutraali/parking peal läheb pöördesse ilusti. Kui lasta pöörded ca 900-1000 rpm peale ja siis D peale lülitada (samal ajal pööret hoides) , siis stardib ilusti ja jõudu on kuni lõpuni. Külmast peast esineb mure rohkem, mootor ja kast soojaks sõita, siis vähem. Kuid soojana ei ole ka asi päris õige, D peal näiteks foori tagant startides 600 kuni ~1000rpm on uimane, sealt edasi tundub kõik ok.
Ei tahma, käivitub ilusti, filtrid vaheatud. Vaakumid kontrollitud ja vahetatud.
Ja vahest külmana, kui käik sisse panna, pidur lahti lasta ja auto liikuma lasta ning siis rool välja keerata, kaotab korraks jõu, mõnikord on isegi välja surnud.
Leidub mõni hea soovitus kellelgi??
Tänud!
Selline mure, et kui panna D peale, lasta pidur lahti, hakkab auto küll liikuma, aga gaaspedaalile ei reageeri. neutraali/parking peal läheb pöördesse ilusti. Kui lasta pöörded ca 900-1000 rpm peale ja siis D peale lülitada (samal ajal pööret hoides) , siis stardib ilusti ja jõudu on kuni lõpuni. Külmast peast esineb mure rohkem, mootor ja kast soojaks sõita, siis vähem. Kuid soojana ei ole ka asi päris õige, D peal näiteks foori tagant startides 600 kuni ~1000rpm on uimane, sealt edasi tundub kõik ok.
Ei tahma, käivitub ilusti, filtrid vaheatud. Vaakumid kontrollitud ja vahetatud.
Ja vahest külmana, kui käik sisse panna, pidur lahti lasta ja auto liikuma lasta ning siis rool välja keerata, kaotab korraks jõu, mõnikord on isegi välja surnud.
Leidub mõni hea soovitus kellelgi??
Tänud!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Soovitus oleks pumba pealmine kaas maha võtta ja hinnata reostaadi kulumist ning reostaadi pinnad ära puhastada väikse pintslikesega brake cleanerit ja suruõhku kasutades.