Bmw E34 Touring kisub peale kiirendust
Bmw E34 Touring kisub peale kiirendust
Mure siis selline, et e34 touring hakkab kiskuma kui kiiremini startida, aga kui natuke aega sõita kaob kiskumine ära, enne sillastendi kiskus vasakule aga pärast sillastendi kisub nüüd paremale ja jälle kui sõita natuke siis kaob ära kiskumine. Auto e39 coilidel ja stapibaks ees puudub, ehk selles asi?
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Bmw E34 Touring kisub peale kiirendust
Millal see kiskumine algas, peale stabika eemaldamist? Ega see stabikas niisama pole pandud, juba selle nimi viitab otstarbele ju.
Re: Bmw E34 Touring kisub peale kiirendust
Ausalt ma eiteagi, eelmine aasta ei kiskund, seisis talve läbi nüüd ss kisub, stabikas ju hoiab rattad ühe kõrgusel, ega ta palju muud eiteegi, suht hädas selle asjaga.AARE530 kirjutas:Millal see kiskumine algas, peale stabika eemaldamist? Ega see stabikas niisama pole pandud, juba selle nimi viitab otstarbele ju.
- m2x
- Huviline
- Postitusi: 639
- Liitunud: 11.04.2012 18:18 41
- Peamine sõiduk: E39 530d Touring
- Asukoht: Neli ratast õhus...
Re: Bmw E34 Touring kisub peale kiirendust
No palju ta ei tee jah, aga endal kogemus käes Omegaga- sõidupealt keris üks stabikavarda ots amordi küljest lahti ja järsku hakkas üsna õudne 100 pealt. Auto hakkas suht lambiselt lainetama tee peal, päris üle tee ei kiskunud, aga tükike tegemist oli et oma reas püsida. Kohalik rehvivend kelle juurde kiirelt hüpata sai kuskil küla vahel imestas küll, et kuidas see sellise käitumise põhjustab, aga pani uue mutri otsa ja sõitsin poole tunniga sama teed edasi nagu mees muiste.. Peaksid ehk proovima stabika tagasi toppida ja siis alles reaalselt näha, kuidas asi koos töötab.
Re: Bmw E34 Touring kisub peale kiirendust
Mhm ujub ye ilma stapikata aga see ei seleta seda imeliku kiskumist, et peale kiirendust kisub ja siis kaob ära kiskumine, tundub ka et, kui 90 kraadist keeramist teha siis kisub ka samamoodi
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Bmw E34 Touring kisub peale kiirendust
Oot, aga miks stabikas üldse ära on võetud? Mina sinu asemel prooviks m2xi soovitust järgida. Vähemalt oleks võimalus üks probleemi põhjustaja välistada. Kui sa ütled, et sillastend on tehtud, siis tegelt tundub stabika puudumine üsna tõenäoline probleemi põhjustaja olema.
Re: Bmw E34 Touring kisub peale kiirendust
Mhm, stabikas puudu kuna e39 coilid keevitatud, aga eelmine aasta seda peobleemi polnd. Eks peab kuskil töökojas ära käima
Re: Bmw E34 Touring kisub peale kiirendust
Nii, probleem leitud, mitte kiirendades ei hakka tirima vaid, kui pöörata rooli nt ristmikul pööret teha siis hakkab kiskuma sinna poole kuhu pööret tegid. Aga kui vasta pöörata siis kaob kiskumine koheselt ära. Mis sellist anomaaliat võib põhjustada?
- m2x
- Huviline
- Postitusi: 639
- Liitunud: 11.04.2012 18:18 41
- Peamine sõiduk: E39 530d Touring
- Asukoht: Neli ratast õhus...
Re: Bmw E34 Touring kisub peale kiirendust
Kuna sa ise ütlesid et kõik muu on korras, siis ikka see auto sul stabika järgi kisub 
Ma ausalt öeldes ei kujuta ette, kas roolikarp või võim kuidagi sellise naljaga hakkama saaks.. roolivõimuga äkki saab olla, et peale pööret mingi klapp ei sulgu korralikult ja üritab edasi keerata vms… Keegi, kes selle eluga tuttavam on, võiks seda teooriat edasi arendada.
Teine teooria- veel ebatõenäolisem küll… Aga kui kere pöördel kaldub- raskuskese nihkub väljapoole, siis kas saab olla, et ilma stabikata laseb kerel esiotsa niipalju väänata et see mõjub käändmiku geomeetriale niipalju, et hakkab juhitavusele..?? Nagu hästi ei usu ise, aga peavaluga tulevad igast kahtlased teooriad pähe
Aga uuri kelleltki, kes roolikarbi roolivõimendiga sina peal on. Üldjoontes ju süsteem toimib kui hüdroklapp/-siiber - kui rooli keerad, siis klapp avaneb ja võimupumbast tulev õlisurve aitab keerata. Kui sina enam ei keera aga surve on ikkagi taga, üritabki edasi kiskuda. VÄGA lapsik selgitus, tõesti ei tea täpsemalt, aga pmst teooriat võiks üritada tõendada...

Ma ausalt öeldes ei kujuta ette, kas roolikarp või võim kuidagi sellise naljaga hakkama saaks.. roolivõimuga äkki saab olla, et peale pööret mingi klapp ei sulgu korralikult ja üritab edasi keerata vms… Keegi, kes selle eluga tuttavam on, võiks seda teooriat edasi arendada.
Teine teooria- veel ebatõenäolisem küll… Aga kui kere pöördel kaldub- raskuskese nihkub väljapoole, siis kas saab olla, et ilma stabikata laseb kerel esiotsa niipalju väänata et see mõjub käändmiku geomeetriale niipalju, et hakkab juhitavusele..?? Nagu hästi ei usu ise, aga peavaluga tulevad igast kahtlased teooriad pähe

Aga uuri kelleltki, kes roolikarbi roolivõimendiga sina peal on. Üldjoontes ju süsteem toimib kui hüdroklapp/-siiber - kui rooli keerad, siis klapp avaneb ja võimupumbast tulev õlisurve aitab keerata. Kui sina enam ei keera aga surve on ikkagi taga, üritabki edasi kiskuda. VÄGA lapsik selgitus, tõesti ei tea täpsemalt, aga pmst teooriat võiks üritada tõendada...
Re: Bmw E34 Touring kisub peale kiirendust
saan aru ye mis mõtled, no ta mul coilide ja camber plateide peal ja suht madalaks jäigaks lastud, et sõbraga sai arutatud, ei stabika puudumine niii väga suurt rolli ei tohiks mängida, ta pakkus ka välja et roolikarbist välja tulev mingi ots vb annab mängima et peaks üle vaatama, ja vb tõesti ilma stapikata seallist järsemat pööret tehes äkki jääb auto ebatasaseks et üks pool madalamale? aga eks peab hakkama uurima
Re: Bmw E34 Touring kisub peale kiirendust
probleem leitud, kuna ees coilid ja üleval camberid, siis jäävad vedrud pinge alla. Tavotiga peaks asi lahenema kui toppida sinna?
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Bmw E34 Touring kisub peale kiirendust
Karta on, et see toimib vaid niikaua, kui määre vahel on, kui siiski. Lahendus oleks ikka pinge maha saada mingil moel.
Re: Bmw E34 Touring kisub peale kiirendust
Kuidas nendelt pinge maha saada?AARE540 kirjutas:Karta on, et see toimib vaid niikaua, kui määre vahel on, kui siiski. Lahendus oleks ikka pinge maha saada mingil moel.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Bmw E34 Touring kisub peale kiirendust
Mul pole küll antud asjaga kokkupuudet olnud, kuid loogika ütleb, et see pingetekitaja võiks see camber olla.
Re: Bmw E34 Touring kisub peale kiirendust
Kui auto hakkab peale pööret kiskuma sinnasuunas kuhu viimane pööre tehti, on p6hjuseks kanged ja kinnijäänud amordi ylemised tugilaagrid. 99% kindel.
Kui ära ei vaheta, läheb varsti vedru pooleks.
Kui ära ei vaheta, läheb varsti vedru pooleks.
Re: Bmw E34 Touring kisub peale kiirendust
Camberplateide peal on, topin määret varstiMoss kirjutas:Kui auto hakkab peale pööret kiskuma sinnasuunas kuhu viimane pööre tehti, on p6hjuseks kanged ja kinnijäänud amordi ylemised tugilaagrid. 99% kindel.
Kui ära ei vaheta, läheb varsti vedru pooleks.
Re: Bmw E34 Touring kisub peale kiirendust
Läks paremaks peale määrimist?
Ma vahetasin enda masinal hiljuti pendelhoova puksi ära ja jube kange oli see alguses, jäi ka veidi kiskuma.
Ma vahetasin enda masinal hiljuti pendelhoova puksi ära ja jube kange oli see alguses, jäi ka veidi kiskuma.
Re: Bmw E34 Touring kisub peale kiirendust
Pole veel tegeleda sellega jõudnudMoss kirjutas:Läks paremaks peale määrimist?
Ma vahetasin enda masinal hiljuti pendelhoova puksi ära ja jube kange oli see alguses, jäi ka veidi kiskuma.