K:E61 530xd 173kw imelik heli mootoris.
K:E61 530xd 173kw imelik heli mootoris.
Tervist!
Pöördun teie poole murega, nimelt autoks on 2007a. E61 530xd 173kw ja mureks tiksuv heli mootori ruumist, külma mootoriga käivitades lööb ka kerge kõrina mootorisse korraks, soojast peast seda ei tee kuid kohapeal gaasitades 3000RPMi juures tuleb mootorisse kah lagin/kõrin sisse, koormuse all nagu ei tule, või vähemalt aken all sõites pole kuulda.Kompu vigu ei näita.Vahetatud mootori kett koos kõige sinna juurde kuuluvaga,vaakumpump,otsaratas,pihustid (bosch).Jõukadu ka nagu ei ole.
Vahepeal lõpetas genekas laadimise ning sai sõidetud senikaua kuni aku pm täiesti tühjaks sai,ennem täielikku seismajäämist oli kuulda ka pihustite laginat gaasi andes,peale seda oli päevake aku täiesti maas - ei tea kas asi on kuidagi seotud või mitte.
Näide tiksuvast helist - https://www.youtube.com/watch?v=7fVK3ovRojw" onclick="window.open(this.href);return false; (vahepeal ei ole siis jälle tuleb tagasi)
Väga imelik anomaalia ühesõnaga,äkki kellelgi on sama olnud ?
Pöördun teie poole murega, nimelt autoks on 2007a. E61 530xd 173kw ja mureks tiksuv heli mootori ruumist, külma mootoriga käivitades lööb ka kerge kõrina mootorisse korraks, soojast peast seda ei tee kuid kohapeal gaasitades 3000RPMi juures tuleb mootorisse kah lagin/kõrin sisse, koormuse all nagu ei tule, või vähemalt aken all sõites pole kuulda.Kompu vigu ei näita.Vahetatud mootori kett koos kõige sinna juurde kuuluvaga,vaakumpump,otsaratas,pihustid (bosch).Jõukadu ka nagu ei ole.
Vahepeal lõpetas genekas laadimise ning sai sõidetud senikaua kuni aku pm täiesti tühjaks sai,ennem täielikku seismajäämist oli kuulda ka pihustite laginat gaasi andes,peale seda oli päevake aku täiesti maas - ei tea kas asi on kuidagi seotud või mitte.
Näide tiksuvast helist - https://www.youtube.com/watch?v=7fVK3ovRojw" onclick="window.open(this.href);return false; (vahepeal ei ole siis jälle tuleb tagasi)
Väga imelik anomaalia ühesõnaga,äkki kellelgi on sama olnud ?
Re: K:E61 530xd 173kw imelik heli mootoris.
Heli kadus ise ära,võibolla on autoga ainult lühikesi otsi sõidetud ning see mõjus kuidagi,on see reaalne ? ise sõidan 35+ kiltsa tööle ja tagasi igapäev.Vahepeal sai pandud genekale uus regulaator ja uus AGM aku ning kodeerimine, vaevalt see midagi muutis (?) (eelmine omanik oli pannud 100Ah happe aku aga auto teadis,et peal on 105Ah AGM ) Segane jutt,ma tean, kuid praegu on süda rahulikum.
Re: K:E61 530xd 173kw imelik heli mootoris.
Vaevalt, et sellest...ma sõidan 4-5km tööle ja sama tagasi
See ikka miskit muud ja karta on et tuleb mingi ajapärast tagasi, sest probleem ei lahene ise enesest, aga you never no
See ikka miskit muud ja karta on et tuleb mingi ajapärast tagasi, sest probleem ei lahene ise enesest, aga you never no
Re: K:E61 530xd 173kw imelik heli mootoris.
Tõepoolest,heli tuli tagasi,vahest on ja siis jälle ei ole,täpselt nagu miski jääks kuivale (tõukur vms),oleks pihusti oleks ilmselt kolvis juba auk või kolb pooleks,kuna eelmine omanik sõitis 30tuh kilti nii ja miskit ei muutunud,saale ka nagu olla ei saa (oleks saale oleks heli koguaeg).Dpf i põletus protsessi ajal tekib vähe vängem tuli põlemiskambris?Kahtlus on,et äkki kunagi kaant lihvitud ja kompresioon sellega liiga kõrgeks aetud...Oletusi palju,üritan juhtme otsa saada kuhugi,et näidud üle kontrollida.
Re: K:E61 530xd 173kw imelik heli mootoris.
Dislal pole põlemiskambrit kaane sees, lihvimisega surveaste suurt ei muutu.
Re: K:E61 530xd 173kw imelik heli mootoris.
Lisaks ka,et asja UM-is kontrollitud ja nemad ütlesid,et osad mootorid pididki sedasi tegema vahest ja nende arust oli kõik näitajad normi piires-ei taha seda juttu väga uskuda,asi ei tundu õige.
Re: K:E61 530xd 173kw imelik heli mootoris.
Mul oli analoogne heli.
Vahetasin veepumba ära ja heli kadus.
Veepumpa lähemalt uurides oli lõtk sees.
Vahetasin veepumba ära ja heli kadus.
Veepumpa lähemalt uurides oli lõtk sees.
BMW 320ci e36, BMW 525e e28, BMW 740ia 93a, BMW 525i M-Tech 91a, BMW 523it E39 97a, BMW 740i e32 92a, BMW e34 525i 91a, MB W140 SL320 91a, BMW e34 525TDS 93a, BMW e30 325 touring 89a, BMW e34 525TDS M-TECH 93a
Re: K:E61 530xd 173kw imelik heli mootoris.
Oli pidevalt või kadus ka vahepeal ära ?erineeger kirjutas:Mul oli analoogne heli.
Vahetasin veepumba ära ja heli kadus.
Veepumpa lähemalt uurides oli lõtk sees.
Re: K:E61 530xd 173kw imelik heli mootoris.
Vahel oli vahel ei olnud.MMode kirjutas:Oli pidevalt või kadus ka vahepeal ära ?erineeger kirjutas:Mul oli analoogne heli.
Vahetasin veepumba ära ja heli kadus.
Veepumpa lähemalt uurides oli lõtk sees.
Võta gene rihm maha ja katsu füüsiliselt veepumpa.
mul oli kerge lõtk sees.
BMW 320ci e36, BMW 525e e28, BMW 740ia 93a, BMW 525i M-Tech 91a, BMW 523it E39 97a, BMW 740i e32 92a, BMW e34 525i 91a, MB W140 SL320 91a, BMW e34 525TDS 93a, BMW e30 325 touring 89a, BMW e34 525TDS M-TECH 93a
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: K:E61 530xd 173kw imelik heli mootoris.
Tüüpiline vaakumpumba lagin, täiesti normaalne nendel mootoritel- tõmmelda pole vaja.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Re: K:E61 530xd 173kw imelik heli mootoris.
https://www.youtube.com/watch?v=APOtcqvDpyY" onclick="window.open(this.href);return false; - nüüd leidsin ka täpselt sama heliga video mis mul on.Vaakumpump sellist heli vasti ei tee. või ?
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: K:E61 530xd 173kw imelik heli mootoris.
Täpselt sama heli ei tähenda veel sama probleemi. Kepsulaager võib ka vigane olla, kui kõvasti kolksub. Kepsulaagritega muidu selgeks ei saagi, kui tuleb õlivann ära võtta ja uurima asuda. Samuti annab korraliku kolksu, kui midagi on silindrisse sattunud. Targem on neid võõraid jutuubi videosid mitte esitada, vaid ikka oma auto oma. Vaakumpumba heli on hästi kuulda, kui õlivanni kork ära keerata.Väntmehhanismi heli on 2 korda kõrgema sagedusega. Kui takt langeb kokku,on ikka "probleem" pumbast. Kui heli on väga tugev, võib ju pumba ära vahetada, seda suht lihtne teha. Pumbale tuleb uus o-rõngas panna. M57N ja M57N2 pumbad on erinevad. Väidad, et Vahetatud mootori kett koos kõige sinna juurde kuuluvaga. Mootoril on 3 ketti, kulub väntvõlli ja kütusepumba vaheline. Nii, et natuke naljakas info või pole vahetatud seda, mida tegelikult vahetatakse.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Re: K:E61 530xd 173kw imelik heli mootoris.
Nonii, on käidud mitme inimese juures, paljud on kuulanud ja kõik laiutavad käsi,tegin keti vahetuse,mis tõestas,et kõik ketiajamis on uus (hammasrattad,ketid,tallad,pingutid jne).Kuid heli käivitamisel on endiselt.Tegin ka siinsele rahvale video.Heli on ainult külmalt käivitades, ning kusagil peale tunnikene peale seismist ka aga väga vaikselt.Palavate ilmadega seda ei esinenud.Täiesti müstika.
Video : https://www.youtube.com/watch?v=WDn0ZwcyQyA" onclick="window.open(this.href);return false;
Video : https://www.youtube.com/watch?v=WDn0ZwcyQyA" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: K:E61 530xd 173kw imelik heli mootoris.
Võib-olla valgub ikkagi õli ära kuskilt seistes. Üks variant testimiseks oleks vältida mootori käivitumist kuidagi, näiteks nukaandur lahti võtta ja kedrata enne õli üles, seejärel proovida käivitada ja kuulata.
Re: K:E61 530xd 173kw imelik heli mootoris.
Vaakumpumbas antud autol viga pole, vahetasime eelmise omanikuga omavahel ära korraks pumbad, midagi ei muutunud.
Re: K:E61 530xd 173kw imelik heli mootoris.
+1Volum kirjutas:Normaalne nähtus.
Re: K:E61 530xd 173kw imelik heli mootoris.
Niisiis minu saaga lõppes lõpuks,mootorisse tuli kolin,krigin ja igast muud hääled sisse,sai kontrollitud algul starteri hammasvööd,et äkki see neetidest lahti aga ei,sai kontrollitud küünlaid ja pihusteid,et äkki mõni küünal katki või pihustiots sisse kukkunud,viga polnud seal,sai rihmaseibi otsast mootorit ringi aetud endoskoop sisse aetud ja kahtlus langes esimesele silindrile (kuna kui mootorit ringi ajasin siis kolvi alla mineku hetkel läks ta kuidagi jõnksuga alla) ,mootoril pea maha ja esimene kolb loksub ülesse alla, homme võtab alumise otsa lahti ja siis selgub kas kolvisõrm või saale,kuigi kipun arvama,et eks ta saale ole
Tundub vist tüüpviga või eriti äge kokkusattumus,sest sõbral juhtus sama asi 2 päeva ennem mind,üks 170kw mootor teine 173kw ja mõlemal viga esimeses silindris ja kolb loksub samamoodi,silindrisein on ilus
Update:Saalet enam polnudki olla vahel,või noh seda liistakat seal vahel enam ei saanud saaleks nimetada.Väntvõll oli väga tugevalt viga saanud ja karter metallipuru täis,plokikaande õnneks polnud metalli jõudnud.Õlipumba hammakas,mida polnud keegi puutunud ketivahetuse ajal, oli ka nii kulunud,et ilmselt pump jõudis rõhku hoida aga tootlikust polnud(tuld põlema ei löönud).Või ei teagi mis täpselt saatuslikuks sai.Mis seal ikka,uus mootor vahele ja sõit võib jätkuda!
Tundub vist tüüpviga või eriti äge kokkusattumus,sest sõbral juhtus sama asi 2 päeva ennem mind,üks 170kw mootor teine 173kw ja mõlemal viga esimeses silindris ja kolb loksub samamoodi,silindrisein on ilus
Update:Saalet enam polnudki olla vahel,või noh seda liistakat seal vahel enam ei saanud saaleks nimetada.Väntvõll oli väga tugevalt viga saanud ja karter metallipuru täis,plokikaande õnneks polnud metalli jõudnud.Õlipumba hammakas,mida polnud keegi puutunud ketivahetuse ajal, oli ka nii kulunud,et ilmselt pump jõudis rõhku hoida aga tootlikust polnud(tuld põlema ei löönud).Või ei teagi mis täpselt saatuslikuks sai.Mis seal ikka,uus mootor vahele ja sõit võib jätkuda!