Probleem E61 õhkvedrustusega.
- Popu
- Huviline
- Postitusi: 151
- Liitunud: 30.01.2011 13:23 02
- Peamine sõiduk: Bmw e61 3.0d
- Telefon: 56247749
- Asukoht: Rapla mk kohila
Probleem E61 õhkvedrustusega.
Probleem E61 taga õhkvedrustusega.Tagaots püsti nagu maaaturil.Arvutiga lasime tagaotsa alla aga tõstab uuesti nii kõrgeks nagu maasturil ci 30cm ratta koopas vahe.Meil oli hiina delpi aparaat mis näitas ühel anduril -70 kõrgust ja teisel 30.andke abi mis teha.
- Popu
- Huviline
- Postitusi: 151
- Liitunud: 30.01.2011 13:23 02
- Peamine sõiduk: Bmw e61 3.0d
- Telefon: 56247749
- Asukoht: Rapla mk kohila
Re: Probleem E61 õhkvedrustusega.
Tänaseks sai kalibreeritud õhkvedrustus.Hetkeks lasi tagaotsa alla ja tundus korras olevat,kuid nüüd lasi tagaotsa hoopis nii alla et rattad koopas.Üks pool koopas ja teine nats üleval pool.Kokkuvõtteks kui enne oli üleval siis nüüd maas.Imelik on see et kompressor läheb koguaeg korraks tööle.kuid vaid hetkeks.kui tagaots üleval oli siis oli ka vaikus koguaeg.kas tõesti pole siis targemaid kes oskaks suunata mida edasi vaadata.mida kontrollida.Arvuti veakoode ei näita.
-
- Huviline
- Postitusi: 291
- Liitunud: 29.05.2009 21:06 38
- Peamine sõiduk: BMW f11 530D
- Asukoht: Harjumaa, Rae vald
Re: Probleem E61 õhkvedrustusega.
Targem just pole. Aga olen ka selle vedrustusega vaeva näinud. Sinul veits teine probleem. Tundub,et üks kõrguse anduritest rikkis ja ei anna õigeid andmeid
- Popu
- Huviline
- Postitusi: 151
- Liitunud: 30.01.2011 13:23 02
- Peamine sõiduk: Bmw e61 3.0d
- Telefon: 56247749
- Asukoht: Rapla mk kohila
Re: Probleem E61 õhkvedrustusega.
Täpselt ei tea aga miski impa või midagi sellist.Volum kirjutas:Millega kalibreeriti?
- Popu
- Huviline
- Postitusi: 151
- Liitunud: 30.01.2011 13:23 02
- Peamine sõiduk: Bmw e61 3.0d
- Telefon: 56247749
- Asukoht: Rapla mk kohila
Re: Probleem E61 õhkvedrustusega.
Kas mingi klapp kompressori küljes ei või sellist pulli teha.
- Popu
- Huviline
- Postitusi: 151
- Liitunud: 30.01.2011 13:23 02
- Peamine sõiduk: Bmw e61 3.0d
- Telefon: 56247749
- Asukoht: Rapla mk kohila
Re: Probleem E61 õhkvedrustusega.
Sellel hetkel kui ära kalibreeriti olid näidud ju paigas.Seega hetkel välistaks selle kuigi küsimus järgmine kas selle kõrguse regulaatori õõts võib tagurpidi olla.panime ta nii et oleksid ühtemoodi parema ja vasakpoolsega.urks kirjutas:Targem just pole. Aga olen ka selle vedrustusega vaeva näinud. Sinul veits teine probleem. Tundub,et üks kõrguse anduritest rikkis ja ei anna õigeid andmeid
Re: Probleem E61 õhkvedrustusega.
Oled endale soetanud elektriauto, mis tahab arvutit ja õiget meest arvuti taha. Kohvipaksult remontimine läheb väga kalliks 
Sama silla hoovad on teineteisega peegelpildis auto pikitelje suhtes. Kalibreerimisel kalibreeritakse andurite nullasendid ja sellel hetkel ongi kõik korras. Kui midagi on valesti kokku saanud ja anturitel/hoobadel on erinev käik siis peabki süsteem segast panema.
Katkise süsteemi kalibreerimine kalibreerib mehaanilise vea/hälbe lihtsalt süsteemi sisse.

Sama silla hoovad on teineteisega peegelpildis auto pikitelje suhtes. Kalibreerimisel kalibreeritakse andurite nullasendid ja sellel hetkel ongi kõik korras. Kui midagi on valesti kokku saanud ja anturitel/hoobadel on erinev käik siis peabki süsteem segast panema.
Katkise süsteemi kalibreerimine kalibreerib mehaanilise vea/hälbe lihtsalt süsteemi sisse.
- Popu
- Huviline
- Postitusi: 151
- Liitunud: 30.01.2011 13:23 02
- Peamine sõiduk: Bmw e61 3.0d
- Telefon: 56247749
- Asukoht: Rapla mk kohila
Re: Probleem E61 õhkvedrustusega.
Täna sai ratas alt võetud ja see külg mis tundus madalam on hoopis täiesti tühja õhkpadjaga.kui sai patja liigutatud lõi ühel hetkel õhu sisse.See padi sai nädal tagasi vahetada lastud kuna läks puruks.Ta oli nii vaba et all õõtsa küljes ta polnud kui tungi otsas istus.kuna padi läks täis siis sai proovitud mis ta teeb.panin ratta alla ning kui ratastele lasin hakkas kompressori pumpama ja tagaots ilusti üleval nii nagu olema peab.mingi 15 minutit sõitu oli kõik ok.Parkisin auto ära ning Ci15 minutit hiljem oli taga seesama pool jälle maas ning enam ei tõusnud ülesse.Nüüd mul ongi tunne et see voolik mida mööda õhk liigub patja kas on võimalik et on padja vahel kuidagi,ning surub õhuvoolu kinni.Äkki on ka voolik katki mis laseb õhu välja.Otseselt mingit susinat ma ei kuulnud aga maas ta on jälle ja ülesse ei tõsta.
- Popu
- Huviline
- Postitusi: 151
- Liitunud: 30.01.2011 13:23 02
- Peamine sõiduk: Bmw e61 3.0d
- Telefon: 56247749
- Asukoht: Rapla mk kohila
Re: Probleem E61 õhkvedrustusega.
Treiku kirjutas:Oled endale soetanud elektriauto, mis tahab arvutit ja õiget meest arvuti taha. Kohvipaksult remontimine läheb väga kalliks
Sama silla hoovad on teineteisega peegelpildis auto pikitelje suhtes. Kalibreerimisel kalibreeritakse andurite nullasendid ja sellel hetkel ongi kõik korras. Kui midagi on valesti kokku saanud ja anturitel/hoobadel on erinev käik siis peabki süsteem segast panema.
Katkise süsteemi kalibreerimine kalibreerib mehaanilise vea/hälbe lihtsalt süsteemi sisse.
Arvuti ei näidanud midagi.Mulle tundub et mul tekib neid vigu juurde aga kõik sai alguse peale õhkpadja purunemist.Algul oli ots püsti nüüd on piix all.elektroonika tundub toimivat.
- Popu
- Huviline
- Postitusi: 151
- Liitunud: 30.01.2011 13:23 02
- Peamine sõiduk: Bmw e61 3.0d
- Telefon: 56247749
- Asukoht: Rapla mk kohila
Re: Probleem E61 õhkvedrustusega.
Kompressori käivitub ja pumpab aga ainult ühte poolt.Juhipoolset külge ei tõsta.Sain ka tänaseks remondi aja vaatab mis saama hakkab.Volum kirjutas:Kompressori kaitse ja relee on korras?
- Popu
- Huviline
- Postitusi: 151
- Liitunud: 30.01.2011 13:23 02
- Peamine sõiduk: Bmw e61 3.0d
- Telefon: 56247749
- Asukoht: Rapla mk kohila
Re: Probleem E61 õhkvedrustusega.
Nii auto korras.veaks oli katkine juhe kõrguse regulaatoril mis korra andis ühendust ja siis jälle mitte.loomulikult oli ka eelnev kalibreerimine tuksis.nüüd sai uus kalibreerimine tehtud ja asi korras.Tänud kõigile kaasa mõtlejatele.