Nimelt on autol kohapeal ja aeglasel kiirusel sõites rool väga raske. Kuna just sai vahetatud roolivõimu õli(ATF) ja pump ka häält ei tee, siis need ma esialgu välistaksin. Suure tõenäosusega on viga servotronicus, kuid iseseisvalt ma sellele tõenäoliselt lahendust ei leia.
Seega soovitage kuhu peaksin pöörduma või on kellelgi endal kokkupuuteid olnud sama probleemiga.
E39 SERVOTRONIC
Re: E39 SERVOTRONIC
Grundmoduliga on probleeme olnud ja juhtmed roolilati juurest vahel viga saanud. GM-i pistikust mõõta takistust kui katkestus, siis juhe või klapp.
Tallinn 56285704
-
- Huviline
- Postitusi: 3
- Liitunud: 11.02.2019 12:15 07
- Peamine sõiduk: BMW E39 530D
- Telefon: 58530067
Re: E39 SERVOTRONIC
Sai lahti ühendatud ka ABS/DSC pistik, kuna see peaks otseselt mõjutama servotronicu tööd, rool jäi endiselt raskeks. Suure tõenäosusega on viga klapis või juhtmetes.
Re: E39 SERVOTRONIC
Gm annab voolu klapile. Kohapeal peab rool kerge olema ja dsc ploki lahti ühendamine ei anna tulemust.
Tallinn 56285704
-
- Huviline
- Postitusi: 3
- Liitunud: 11.02.2019 12:15 07
- Peamine sõiduk: BMW E39 530D
- Telefon: 58530067
Re: E39 SERVOTRONIC
Kuna pole endal testrit, ega teadmisi kuidas mõõtmisi teostada, ehk saad ise pilgu peale heita ja aidata viga diagnoosida?