bmw e39 525D 120kw latirõhuga jama
bmw e39 525D 120kw latirõhuga jama
Tere.
Ehk targemad oskavad nõu anda.
Nimelt kiirendades lööb vea sisse ning jõud kaob ära,
Arvuti taha pannes näitab kolmandat ja viiendat pihustit , selge ostsin stenditud korras pihustid ning vahetasin ära , alla said ilusti uued seibid jne, sõitsin päeva kaks ning jälle sama viga ning näitab jälle kolmandat ja viiendat pihustit. Mõtlesin et ikka väga kahtlane , aga okei , ostsin jälle 2 pihustit ning vahetasin jälle ära ja sain sõita kuskil 10-15 minutit ning jälle lõi vea ette ja jõud kadunud.
Küsimus ongi nüüd selline et ma ei taha uskuda et kolmas ja viies pihusti tuksis on ning mida peaksin edasi vaatama et asi korda saada.
Ehk targemad oskavad nõu anda.
Nimelt kiirendades lööb vea sisse ning jõud kaob ära,
Arvuti taha pannes näitab kolmandat ja viiendat pihustit , selge ostsin stenditud korras pihustid ning vahetasin ära , alla said ilusti uued seibid jne, sõitsin päeva kaks ning jälle sama viga ning näitab jälle kolmandat ja viiendat pihustit. Mõtlesin et ikka väga kahtlane , aga okei , ostsin jälle 2 pihustit ning vahetasin jälle ära ja sain sõita kuskil 10-15 minutit ning jälle lõi vea ette ja jõud kadunud.
Küsimus ongi nüüd selline et ma ei taha uskuda et kolmas ja viies pihusti tuksis on ning mida peaksin edasi vaatama et asi korda saada.
Re: bmw e39 525D 120kw latirõhuga jama
Mis viga näitab arvuti täpsemalt? Kas tühikäigu ühtluse testi järgi on pihusti vigane? Pihusti pistikute klemmidega on olnud probleeme ja isolatsioon on ka paljudel olnud katki. Visuaalselt ülevaadata, kas pistikud on seest ilusad ja juhtmestik terve.
Tallinn 56285704
Re: bmw e39 525D 120kw latirõhuga jama
Täna panin arvuti taha, pihusti näidud nüüd ok, aga latirõhk ikka jama,
Proovin nüüd ksp regulaator klapi vahetuse ära teha ehk väsinud
Re: bmw e39 525D 120kw latirõhuga jama
Kõik oled välja vahetanud? Uued? Kas tagasivoole mõõtsid?
Buumer Auto / 56826000
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: bmw e39 525D 120kw latirõhuga jama
Etteande rõhk on korras?
Re: bmw e39 525D 120kw latirõhuga jama
Süsteem ei koosne ainult sellest pumbast ja voolikust otse kõrgrõhupumpa, seal on veel hargnemisi ja klappe vahel, selles mõttes ei saa etteanderõhu viga välistada uue pumba panemisel. Tuttav võitleb sama probleemiga, INPA-ga veakoodi juures olev jutt ütleb, et umbes 3000p/min juures on latirõhk 600bar ja etteanderõhk 2.5bar. Kas saab kõrgrõhu poolelt nii palju tagasi joosta, et etteanderõhk nii alla langeb, seda oskavad võib-olla suurmate kogemustega mehed öelda. Etteanderõhu veakoodi sellel autol polnud.
Re: bmw e39 525D 120kw latirõhuga jama
Mul ka etteanderõhu veakoodi pole,teet82 kirjutas: ↑18.06.2019 19:00 53 Süsteem ei koosne ainult sellest pumbast ja voolikust otse kõrgrõhupumpa, seal on veel hargnemisi ja klappe vahel, selles mõttes ei saa etteanderõhu viga välistada uue pumba panemisel. Tuttav võitleb sama probleemiga, INPA-ga veakoodi juures olev jutt ütleb, et umbes 3000p/min juures on latirõhk 600bar ja etteanderõhk 2.5bar. Kas saab kõrgrõhu poolelt nii palju tagasi joosta, et etteanderõhk nii alla langeb, seda oskavad võib-olla suurmate kogemustega mehed öelda. Etteanderõhu veakoodi sellel autol polnud.
Ning eks näis mis saab , homme tuleb üks mehaanik ning vaatab kogu elektri üle mis sellega seotud , mingid andurid jne et kas ikka toimivad. Äkki üldse mingi pistik jamab ning ei saa kontakti