E39 530d anomaalia vedrustuse ja kliimaga
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
E39 530d anomaalia vedrustuse ja kliimaga
Asi algas sellega et ükspäev käivitades viskas ette kirja selflevel suspension inactive. Padjad hoiavad iseenesest õhku ilusti ja sai mõni tund asju aetud, hiljem sai ka arvuti järgi pandud. Polnud BMW-spetsiifiline programm ja midagi sellega seoses ei leidnud. Sai ka märgatud et kliima külma ei puhu, MAX nupp ei toimi paneelil aga kõik muu funktsib. Kapott üles, kompressori sidur seisab...esimene kahtlus oli et äkki on kuskil väike leke nii et külmainet väheks jäänud ja ehk seepärast ei rakendu ka kompressor. Järgmisel päeval töötava mootoriga parkides järsku hakkas tulema ilusti jahedat ja vedrustuse viga armatuuris kadus. Oma loogika järgi neil kahel asjal ei tohiks miskit seost olla aga ometigi midagi siiski on. Endal mõistus otsas, mida ja kuskohast kontrollida. Kellelgi ideud??
´17 4Drive
Re: E39 530d anomaalia vedrustuse ja kliimaga
Jahutusvedeliku taset tasub kontrollida.Riivo kirjutas: ↑25.08.2020 12:55 17 Asi algas sellega et ükspäev käivitades viskas ette kirja selflevel suspension inactive. Padjad hoiavad iseenesest õhku ilusti ja sai mõni tund asju aetud, hiljem sai ka arvuti järgi pandud. Polnud BMW-spetsiifiline programm ja midagi sellega seoses ei leidnud. Sai ka märgatud et kliima külma ei puhu, MAX nupp ei toimi paneelil aga kõik muu funktsib. Kapott üles, kompressori sidur seisab...esimene kahtlus oli et äkki on kuskil väike leke nii et külmainet väheks jäänud ja ehk seepärast ei rakendu ka kompressor. Järgmisel päeval töötava mootoriga parkides järsku hakkas tulema ilusti jahedat ja vedrustuse viga armatuuris kadus. Oma loogika järgi neil kahel asjal ei tohiks miskit seost olla aga ometigi midagi siiski on. Endal mõistus otsas, mida ja kuskohast kontrollida. Kellelgi ideud??
Erinevaid anomaaliaid oli süütelukupõhi ühel E39-l põhjustanud.
Diagnostika kaugel, siis ei ole muud kui oodata, küll ükspäev viga tagasi tuleb.
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: E39 530d anomaalia vedrustuse ja kliimaga
Ise küsin ise vastan. Süüdlane näitas end ise kätte lõpuks. Tegu siis webasto ajuga mis läks lühisesse ja viskas rattakoopast ja kapoti nurgast suitsu välja. Tegin elu kiireimad liigutused autost, rebisin logariserva lahti ja kiskusin voolujuhtmed weba pealt lahti. Hiljem eraldasin põlenud juhtmeotsad ja isoleerisin kogu juhtmemudru seal hoolikalt ära. Ju see vigane webasto aju seal anomaaliaid autos tekitas, lisaks kliima nöögile kadus aegajalt võtmest keskluku lülitus ära(võtmega keerates kesklukk toimis) ning tulede lülitamisel armatuuri valgus ja tulukesed süttisid kerge viitega. Nüüd on jälle kõik korras ja toimib. Siit on äkki kellelgi teisel tulevikus võtta ideed mida kotrollida analoogsete anomaaliate puhul.




´17 4Drive
- ladammm
- Huviline
- Postitusi: 702
- Liitunud: 13.03.2011 12:18 34
- Peamine sõiduk: 5er
- Telefon: 53586029
- Asukoht: Võru/Tartu
- Kontakt:
Re: E39 530d anomaalia vedrustuse ja kliimaga
Endal läks weba veepump kärssama kuu aega tagasi, ja samamoodi suits rattakoopast ja põhjaalt ning elu kiireimad liigutused (veepumba ja aju rikke kombo vist, siiani ei tea
). Ise lähenesin akuklemmi maha kruvimise teed. Joppas et siuke asi sõites kuskil ei juhtunud
, kodus sai vähemalt kiirelt jaole. Jäi efektselt kaamerale ka peale.
Kuigi sinu puhul saan aru, et oleks võinud ju kaitse rakenduda(läbi põleda) aga vb siis juhtmed veel nii kokku ei puutunud...




Kuigi sinu puhul saan aru, et oleks võinud ju kaitse rakenduda(läbi põleda) aga vb siis juhtmed veel nii kokku ei puutunud...


E34 520i & E39 525d & E60 530D & E60 550i (daily) & E85 2.5i ja kõik käsisegukastid
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: E39 530d anomaalia vedrustuse ja kliimaga
Pilt on tuttav, samamoodi viskas ka mul kärsa välja...aga samuti seismise pealt, olin just miski 18 km sõitnud ja ootasin tööjuures värava taga. Mul on akuklemmile pisut kehva läheneda, subwooferi kast on seal ees ja täidab selle ruumi seal täpselt ära. Tulevikus (kui muidugi viitsin enam) teise webasto paigaldades tuleks teha aknapesukankust kopsik peale et vesi ei pääseks aju kallale maiustama...kahtlustan et see oligi algpõhjus.
´17 4Drive
Re: E39 530d anomaalia vedrustuse ja kliimaga
Riivo su weba pildilt ei paista ajut katvat plastikut. Originaalis on seal siuke 2 nagaga nendesse aukudesse kinnituv kate. See välistab vee sattumise pistikutesse jms. Lisaks panin enda omale aju kaanele silikooni ringi peale ja muret pole. Vast on abiks 
