m50b20 swap m52b28 E34
m50b20 swap m52b28 E34
Tervist!
Äkki keegi oskab aidata mootori vahetusel ja mis vaja vahetada? mootor tulnud e36 pealt
Õlipann ja võtturit tean vahetada , mootorikäpad lähevad ka m50 omad , käigukast läheb 2.0 oma siduri korvi ja hoorattaga.
Kas m52 juhtmestikuga saab tööle või peab panema m50 oma.
Äkki keegi oskab aidata mootori vahetusel ja mis vaja vahetada? mootor tulnud e36 pealt
Õlipann ja võtturit tean vahetada , mootorikäpad lähevad ka m50 omad , käigukast läheb 2.0 oma siduri korvi ja hoorattaga.
Kas m52 juhtmestikuga saab tööle või peab panema m50 oma.
- LanseX
- Huviline
- Postitusi: 405
- Liitunud: 24.10.2013 12:49 39
- Peamine sõiduk: M5
- Asukoht: Pärnu/Järvakandi
Re: m50b20 swap m52b28 E34
Jah saab m52 juhtmestikuga tööle.
Re: m50b20 swap m52b28 E34
Sidur pane ka ikka 2,8 oma.
525i/3,0 stroker ???kw 90a e34
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Re: m50b20 swap m52b28 E34
Kas keegi teab ka 2.5 TDS kast istub ilusti otsa ja saab tööle sellega?
Re: m50b20 swap m52b28 E34
Sobivad ikka jah. Hoorattad ja kastikojad sama suurusega.
525i/3,0 stroker ???kw 90a e34
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Re: m50b20 swap m52b28 E34
Otsa istub ilusti aga jääb 3-5kraadi nurga alla, pead käiguhoovastiku ja tala tiba ringi tegema.
525i/3,0 stroker ???kw 90a e34
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Re: m50b20 swap m52b28 E34
Kas kiiruse signaaliga ka jamama?
Re: m50b20 swap m52b28 E34
Kiirus signaal tuleb diffrist ja ei puutu üldse teemasse!
525i/3,0 stroker ???kw 90a e34
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Re: m50b20 swap m52b28 E34
Kiiruse signaal puutub nii palju teemasse, et, kui seda DME-le pole veetud, siis VANOS tööle ei hakka. Lisaks on gaasi maha-laskmisel jõnksutamine tuntavam. Must/valge juhe E34 juhtmestikus. M52 DME tahab ABS anduri signaali kiiruseks saada... E34-l Must/Valge juhe annab difri-signaali, DME arvab, et liigutakse 7x aeglasemalt, kui tegelikuses. Aga piisav, et toimima saada. Kui hirmus huvi on, siis võid ilmselt otse ABSi-andurist ka vedada. 
Endal on E39 juhtmestik topitud E34 plastikute ja kummilutude sisse ja vajalikud juhtmed pikendatud paremalt poolt vasakule. Nii, et kõik originaal välja näeb (V.a. süütepoolide juhtmed, noid ei viitsinud enam).
Juhtmevärvid 96.a. e39 528i vs 96.a. 328i erinevad, aga vähemalt DME klemid on samad.
Juhtmemajandust tuleb seal kõvasti korraldada ja ise leiutada. Releede ja ABS juhtimine käib teisiti; juhtmetevärvid pole E34-ga 1:1-le; diagnostika pead mõtlema, kas tahad OBD2 või originaal ümmargust stepslit kasutada ja siis vastavalt vedama.
Kui kõike seda ei viitsi teha, siis peaks M50TUBxx juhtimisega ka M52Bxx "täies pikkuses" tööle saama.
Kõik see jutt kehtib 96. ja 97. (Ja võib-olla 98.) aasta mootoritele. Mootorijuhtimine on MS41.
M52TUBxx puhul asjad teisiti.

E39 juhtmestiku skeemid, (osa neist,) mida vaja läheb:





Endal on E39 juhtmestik topitud E34 plastikute ja kummilutude sisse ja vajalikud juhtmed pikendatud paremalt poolt vasakule. Nii, et kõik originaal välja näeb (V.a. süütepoolide juhtmed, noid ei viitsinud enam).
Juhtmevärvid 96.a. e39 528i vs 96.a. 328i erinevad, aga vähemalt DME klemid on samad.
Juhtmemajandust tuleb seal kõvasti korraldada ja ise leiutada. Releede ja ABS juhtimine käib teisiti; juhtmetevärvid pole E34-ga 1:1-le; diagnostika pead mõtlema, kas tahad OBD2 või originaal ümmargust stepslit kasutada ja siis vastavalt vedama.
Kui kõike seda ei viitsi teha, siis peaks M50TUBxx juhtimisega ka M52Bxx "täies pikkuses" tööle saama.
Kõik see jutt kehtib 96. ja 97. (Ja võib-olla 98.) aasta mootoritele. Mootorijuhtimine on MS41.
M52TUBxx puhul asjad teisiti.

E39 juhtmestiku skeemid, (osa neist,) mida vaja läheb:




Viimati muutis TUUR, 21.07.2021 21:54 07, muudetud 1 kord kokku.
Re: m50b20 swap m52b28 E34
Tänud lisa info eest , aga kas peab siis e39 abs anduri külge kruttima? Lihtsam OBD2 või ümmargust vedada? ja kui tahta e39 m52 2.0i 2.3i 2.5i juhtmestiku panna kas see sama kui 2.8i oma või ikka mingi erinevus, juhtmevärvid, anduri pistikud jne? ei tea nendest midagiTUUR kirjutas: ↑24.04.2021 10:31 44 Kiiruse signaal puutub nii palju teemasse, et, kui seda DME-le pole veetud, siis VANOS tööle ei hakka. Lisaks on gaasi maha-laskmisel jõnksutamine tuntavam. Must/valge juhe E34 juhtmestikus. M52 DME tahab ABS anduri signaali kiiruseks saada, ma pole kindel, kas E34l see Must/Valge juhe seda annab, või difri signaali. Aga piisav, et toimima saada. Kui hirmus huvi on, siis võid otse ABSi-andurist ka vedada.
Endal on E39 juhtmestik topitud E34 plastikute ja kummilutude sisse ja vajalikud juhtmed pikendatud paremalt poolt vasakule. Nii, et kõik originaal välja näeb (V.a. süütepoolide juhtmed, noid ei viitsinud enam).
Juhtmevärvid 96.a. e39 528i vs 96.a. 328i erinevad, aga vähemalt DME klemid on samad.
Juhtmemajandust tuleb seal kõvasti korraldada ja ise leiutada. Releede ja ABS juhtimine käib teisiti; juhtmetevärvid pole E34-ga 1:1-le; diagnostika pead mõtlema, kas tahad OBD2 või originaal ümmargust stepslit kasutada ja siis vastavalt vedama.
Kui kõike seda ei viitsi teha, siis peaks M50TUBxx juhtimisega ka M52Bxx "täies pikkuses" tööle saama.
Kõik see jutt kehtib 96. ja 97. (Ja võib-olla 98.) aasta mootoritele. Mootorijuhtimine on MS41.
M52TUBxx puhul asjad teisiti.
Re: m50b20 swap m52b28 E34
ABS anduri osa oli uit-mõte ja ei oma päris-elus tähtsust.
Difril vähem "hambaid" mida lugeda, kui ABSi vööl. Seal on lihtsalt signaali tõlgendamise teema.
Ehk difri signaaliga DME arvab, et liigud umbes 6x aeglasemalt, kui päriselt. E34-l sealt must/valgest juhtmest tuleb difri signaal. Aga see ei oma mingeid tõsiseid tagajärgi.
Must/valge juhe auto poolelt jõuab DME 27-nda klemmi peale, siis on kõik ok.
Diganostistepslitega mõlemal puhul tegelikult üsna sama töö. Ja nad võivad mõlemad korraga ka eksisteerida. Nt OBD2 salongis juhi vasaku jala juures ja ümmargune kapoti all, kus ta originaalis on. OBD2 jaoks saab ka hiljem juhtmed vedada ümmargusest stepslist, sest juhtmete "tähendused" on samad.
Seni, kuni mootorijuhtmestik on 96.-97. aasta oma, siis ei tohiks stepslite suhtes tõrkeid tulla. E39 juhtmed ulatusid üsna täpselt E34 viikude sisse, aga proovida võib ka E38 või E36 omi.
E36 omal oleks kohe õige ümmargune stepsel ka küljes ja võib-olla oleks ainult kinni keeramise vaev, et tööle saada. Aga noh, juhtmede ümbrised on igal juhul valed. Samas kõiki ei pruugi see häirida, et kapoti all asjad kahtlaselt jooksevad.
Difril vähem "hambaid" mida lugeda, kui ABSi vööl. Seal on lihtsalt signaali tõlgendamise teema.
Ehk difri signaaliga DME arvab, et liigud umbes 6x aeglasemalt, kui päriselt. E34-l sealt must/valgest juhtmest tuleb difri signaal. Aga see ei oma mingeid tõsiseid tagajärgi.
Must/valge juhe auto poolelt jõuab DME 27-nda klemmi peale, siis on kõik ok.
Diganostistepslitega mõlemal puhul tegelikult üsna sama töö. Ja nad võivad mõlemad korraga ka eksisteerida. Nt OBD2 salongis juhi vasaku jala juures ja ümmargune kapoti all, kus ta originaalis on. OBD2 jaoks saab ka hiljem juhtmed vedada ümmargusest stepslist, sest juhtmete "tähendused" on samad.
Seni, kuni mootorijuhtmestik on 96.-97. aasta oma, siis ei tohiks stepslite suhtes tõrkeid tulla. E39 juhtmed ulatusid üsna täpselt E34 viikude sisse, aga proovida võib ka E38 või E36 omi.

Viimati muutis TUUR, 21.07.2021 21:57 37, muudetud 1 kord kokku.
Re: m50b20 swap m52b28 E34
Surued tänud info eest , vaatab kas saab siis käimaTUUR kirjutas: ↑26.04.2021 23:06 13 ABS anduri osa oli uit-mõte ja ei oma päris-elus tähtsust.
Difril vähem "hambaid" mida lugeda, kui ABSi vööl. Seal on lihtsalt signaali tõlgendamise teema.
Ehk difri signaaliga võib DME arvata, et liigud umbes 6x aeglasemalt, kui päriselt. Ja ma pole üldse kindel, kumma signaal sealt must/valgest juhtmest tuleb. Aga see ei oma mingeid tõsiseid tagajärgi.
Must/valge juhe auto poolelt jõuab DME 27-nda klemmi peale, siis
Re: m50b20 swap m52b28 E34
Millise kere pealt m52 väljalaske kolded istuvad e34 paremini?
Re: m50b20 swap m52b28 E34
Kõige mõistlikum m50 oem asju kasutada. Siis ei pea midagi ringi tegema.
525i/3,0 stroker ???kw 90a e34
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Re: m50b20 swap m52b28 E34
Ei saa tempi tööle , lilla/pruuni massi panen lööb tempi põhja, oomid anduril toimivad, juhtmestiku poolt x20 pinouti läheb mingi pruun/kollane juhe pin 11 aga auto poolses x20 on pin 11 tühi, mis juhe see on?
Kui mul m50b20 peal oli siis oli sama piix et temp ei näitand aga anduritel oomid paigas nii nagu pidi autodata järgi
Kui mul m50b20 peal oli siis oli sama piix et temp ei näitand aga anduritel oomid paigas nii nagu pidi autodata järgi
Re: m50b20 swap m52b28 E34
Pin 11 pruun/kollane ja 12pruun/lilla on temp anduri juhtmed
525i/3,0 stroker ???kw 90a e34
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Re: m50b20 swap m52b28 E34
On see m50 oem mootor tehasest seal alkselt? Muidu peaks seal tehasest ikka pinn olemas olema.
525i/3,0 stroker ???kw 90a e34
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Re: m50b20 swap m52b28 E34
Ei kujuta ette kas mootor tehasest, väga ei usu , kuhu see pin 11 auto poolt jooksma peaks, ehk oskad öelda?
Re: m50b20 swap m52b28 E34
vanemal variandil on kasutuses pinn20 massina. Aga siis peaks c101 pistik olema.
525i/3,0 stroker ???kw 90a e34
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....