E39 530d 142kw
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 13.04.2016 15:34 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: Tartumaa
E39 530d 142kw
Tere,
Probleem hakkas kui tegin möödasõitu autost, 120kmh oli sees, hakkas masin kakkuma.
Langetasin kiiruse koheselt ~~90 -100 peale. Panin püsika peale, ilmnes pöörete kõikumist ja õrna kakkumist. Pöörded langesid siis tõusid jälle.
Mõtlesin, et no nii pihusti kindlasti hakkas kusele või midagi.
Jätsin auto seisma tegin ühe suitsu, sõitsin koju igaksjuhuks tagasi.
Lükkasin õhtul arvuti sappa ja ilmnes viga :
000003 - STH: Ciruculating Pump - Frequency high.
001E30 - Boost pressure Control .
Kustutasin ära, vaatasin pihusteid, olid okeid ja piiride vahel, kohal käib ilusti. Tagant midagi ei suitse, ei lagise käib korralikult.
Vahepeal möödasõitudel kiirendades jõukadu on märgatavalt, tunnen, et võiks ikka rohkem liikuda. Vahepeal liigub ikka väga mehiselt, ei tea kas tehnika või mingi andur paneb pange.
Arvan, et masinal on kuskil vaakumleke, sest turbo juurest on küll natu õline ja on ühele mootoripadjale natukene õli isegi visanud, kundepoolne padi õline.
Kustutasin vea ära, käisin tegin ühe tiiru, jälle sama häda.
Keegi oskaks öelda kust viga hakata üldse otsima? Tegu 142kw 530d
Probleem hakkas kui tegin möödasõitu autost, 120kmh oli sees, hakkas masin kakkuma.
Langetasin kiiruse koheselt ~~90 -100 peale. Panin püsika peale, ilmnes pöörete kõikumist ja õrna kakkumist. Pöörded langesid siis tõusid jälle.
Mõtlesin, et no nii pihusti kindlasti hakkas kusele või midagi.
Jätsin auto seisma tegin ühe suitsu, sõitsin koju igaksjuhuks tagasi.
Lükkasin õhtul arvuti sappa ja ilmnes viga :
000003 - STH: Ciruculating Pump - Frequency high.
001E30 - Boost pressure Control .
Kustutasin ära, vaatasin pihusteid, olid okeid ja piiride vahel, kohal käib ilusti. Tagant midagi ei suitse, ei lagise käib korralikult.
Vahepeal möödasõitudel kiirendades jõukadu on märgatavalt, tunnen, et võiks ikka rohkem liikuda. Vahepeal liigub ikka väga mehiselt, ei tea kas tehnika või mingi andur paneb pange.
Arvan, et masinal on kuskil vaakumleke, sest turbo juurest on küll natu õline ja on ühele mootoripadjale natukene õli isegi visanud, kundepoolne padi õline.
Kustutasin vea ära, käisin tegin ühe tiiru, jälle sama häda.
Keegi oskaks öelda kust viga hakata üldse otsima? Tegu 142kw 530d
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: E39 530d 142kw
001E30 - Boost pressure Control ehk ülerõhuklapp (vaata selle juurest ka kõik vaakumid üle, e39l on seal ka olnud probleeme)
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Re: E39 530d 142kw
Palun selgitada rumalale, kus E39 530d-l laaderõhuga seotud ülerõhuklapp on?
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: E39 530d 142kw
küsi oma emalt
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 13.04.2016 15:34 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: Tartumaa
Re: E39 530d 142kw
Kas võiks proovida ka eemaldada õhulugeja pistikut, äkki muutub ka sellega midagi?
Vaatan varsti vaakumid kõik üle, oli plaan kõik uued panna.
Kuulnud, et silikoonist väga kuuma ei talu, on kellelgi ideid milliseid võiks panna ja kestaksid?
Vaatan varsti vaakumid kõik üle, oli plaan kõik uued panna.
Kuulnud, et silikoonist väga kuuma ei talu, on kellelgi ideid milliseid võiks panna ja kestaksid?
Re: E39 530d 142kw
Ise panin koik uued motonetis vaakum voolikud. originaal on 3.25 sisemõõduga mida pole kuskilt saada, ostain 3.5mm ja 4mm sise läbimõõduga vollad ja toimib.
Re: E39 530d 142kw
Küsisin - arvas, et tüüp kes sellist soga ajab, peaks üldse mitte sõna võtma tehniliste asjade osas.
-
- Huviline
- Postitusi: 868
- Liitunud: 28.01.2012 21:51 10
- Peamine sõiduk: e36 cabrio, A4b8
- Asukoht: PR
Re: E39 530d 142kw
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 13.04.2016 15:34 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: Tartumaa
Re: E39 530d 142kw
Vaakumid tundusid ok, kindlasti leiab 99% mikromõrasi.
Proovin uut andurit mis on väljalaske süsteemi juures. Kui see ei aita siis tõenäoliselt peab vaakumid ikkagi üle käima.
kellelgi mõnda ideed ka miks turbo juurest lõdvik õline ka on ? Turbo muidu väga vaikne, ei vilista ega midagi.
Proovin uut andurit mis on väljalaske süsteemi juures. Kui see ei aita siis tõenäoliselt peab vaakumid ikkagi üle käima.
kellelgi mõnda ideed ka miks turbo juurest lõdvik õline ka on ? Turbo muidu väga vaikne, ei vilista ega midagi.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: E39 530d 142kw
Kui karterituul kinni on, hakkab ka turbost õli läbi suruma.WenoN kirjutas: ↑05.09.2021 14:25 22 Vaakumid tundusid ok, kindlasti leiab 99% mikromõrasi.
Proovin uut andurit mis on väljalaske süsteemi juures. Kui see ei aita siis tõenäoliselt peab vaakumid ikkagi üle käima.
kellelgi mõnda ideed ka miks turbo juurest lõdvik õline ka on ? Turbo muidu väga vaikne, ei vilista ega midagi.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
- kurikristjan
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 16.02.2014 19:36 35
- Peamine sõiduk: E39 525d Touring
- Telefon: 53858447
- Asukoht: mandri keskel
Re: E39 530d 142kw
Turbo juhtimise solenoidi viga võib vabalt olla. Ma vahetasin just kinnipaakunud geomeetriaga turbo välja ja ennäe, rõhku liiga palju, voolikud aasta vanad - solenoid arvutiga liigutades ei töötanud, riiulist uus ja rahu mõisas. Õhk käis läbi, aga ju ei lülitunud.
Veakood oli mälu järgi täpselt sama.
Veakood oli mälu järgi täpselt sama.
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 13.04.2016 15:34 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: Tartumaa
Re: E39 530d 142kw
Mõtled täpsemalt seda sama vigurit?kurikristjan kirjutas: ↑05.09.2021 15:47 37 Turbo juhtimise solenoidi viga võib vabalt olla. Ma vahetasin just kinnipaakunud geomeetriaga turbo välja ja ennäe, rõhku liiga palju, voolikud aasta vanad - solenoid arvutiga liigutades ei töötanud, riiulist uus ja rahu mõisas. Õhk käis läbi, aga ju ei lülitunud.
Veakood oli mälu järgi täpselt sama.
Turbo tundub sellesmõttes ok, liigub vahepeal väga edevalt ikka, kahtlustasin alguses kiirendusel juba seda, et midagi ikka mäda.
- kurikristjan
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 16.02.2014 19:36 35
- Peamine sõiduk: E39 525d Touring
- Telefon: 53858447
- Asukoht: mandri keskel
Re: E39 530d 142kw
Sama vigur jah. Kiirendabki normaalselt kuni ~3000 juures kinni poob, kuna solenoid ei võta aktuaatorilt vaakumit ära.
Teine variant on, et turbo geomeetria või aktuaator ise kleebivad veidi ja ei liigu seega piisavalt kiiresti, et rõhku reguleerida.
Teine variant on, et turbo geomeetria või aktuaator ise kleebivad veidi ja ei liigu seega piisavalt kiiresti, et rõhku reguleerida.
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 13.04.2016 15:34 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: Tartumaa
Re: E39 530d 142kw
Hetkelise seisuga sai vana boost pressure sensor ära võetud. Sissetulev "VAC IN" vaakum voolik on üsna apras ja nagu liiga kokku kleepunud. Probleem hetkel endine, sai korralik pierburgi osa ostetud. Vahetan ka vaakum vooliku ära.
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 13.04.2016 15:34 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: Tartumaa
Re: E39 530d 142kw
Kahjuks või õnneks, selline samasugune OEM pierburgi turbo ülerõhu andur oli ka seal küljes.
Põhi probleem ei olnudki anduris endas, sai vist niisama ostetud.
Probleem oli ikkagi vaakumvoolikutes endas. Vahetasin välja, masin enam tühikäigul ei turtsu, läheb paremini pöörde, jõudu tundub rohkem.
Maantee sõitu pole proovinud, kuna seisab kuivas garaazis.
kellelgi veel sarnane huvi siis olid mõlemad vaakumvoolikud ikka väga täbaras seisus, just nimelt need kaks mis tulevad sinna samma anduri.
Võtan nüüd töö ette ja vahetan ka ülejäänud välja.