e39 M57d30 142kw (ATM) Vibra mootoris
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 28.08.2021 11:57 33
- Peamine sõiduk: BMW 530 touring e39 fl
- Telefon: 58929496
e39 M57d30 142kw (ATM) Vibra mootoris
Tere. Palun mõtteid kuidas vabaneda Vibratsioonist mootoris.
Vibratsioon tekib ja käib läbi kogu kere kui pöörded kerkivad 900rpm, 1000rpm on kõige hullem. Kusagil 1100rpm kaob jälle ära.
Vahetatud on mõlemad mootoripadjad, kõik vaakumvoolikud ja nüüd hiljuti väntvõlli otsas olev 6,9kg kaaluv rihmaratas, pikk soonrihm ja geneka juures olevad kaks rullikut.
Peale rihmaratta, rullikute ja soonrihma vahetust,hakkas tühikäigul rihm väga ebameeldivalt plagisema. Varemalt oli seda plaginat vahest kuulda külmast peast... Video sellest siin
Vibratsioon endiselt alles. Hetkel jätsin vana rihma peale, sest see teeb mõnevõrra vaiksemat müra.
Pihustite tagasivoolude test tehtud, kolmas pihusti saatis teistest rohkem kütust tagasi. samas midagi katastroofilist ei tundunud. Niipalju kui olen erinevate BMW omanikega rääkinud, on nad ühel meelel, et see vibra ei ole suure tõenäosusega põhjustatud pihustite tööst. Pakuti, et Rihmaratas on läbi.
Rihmaratta komplekt selline https://www.autokaubad24.ee/et/varuosad ... 268;104329
Komplektis oli kaasas vabajooksusiduriga geneka rihmaratas, mida ma ei ole veel külge pannud. Originaalis, hetkel on mul seal kinnine, ilma läbilibisemise funktsioonita. Katsun selle ka ära vahetada, kui see vähegi sobib ja siis on mõistus otsas.
Vibratsioon tekib ja käib läbi kogu kere kui pöörded kerkivad 900rpm, 1000rpm on kõige hullem. Kusagil 1100rpm kaob jälle ära.
Vahetatud on mõlemad mootoripadjad, kõik vaakumvoolikud ja nüüd hiljuti väntvõlli otsas olev 6,9kg kaaluv rihmaratas, pikk soonrihm ja geneka juures olevad kaks rullikut.
Peale rihmaratta, rullikute ja soonrihma vahetust,hakkas tühikäigul rihm väga ebameeldivalt plagisema. Varemalt oli seda plaginat vahest kuulda külmast peast... Video sellest siin
Vibratsioon endiselt alles. Hetkel jätsin vana rihma peale, sest see teeb mõnevõrra vaiksemat müra.
Pihustite tagasivoolude test tehtud, kolmas pihusti saatis teistest rohkem kütust tagasi. samas midagi katastroofilist ei tundunud. Niipalju kui olen erinevate BMW omanikega rääkinud, on nad ühel meelel, et see vibra ei ole suure tõenäosusega põhjustatud pihustite tööst. Pakuti, et Rihmaratas on läbi.
Rihmaratta komplekt selline https://www.autokaubad24.ee/et/varuosad ... 268;104329
Komplektis oli kaasas vabajooksusiduriga geneka rihmaratas, mida ma ei ole veel külge pannud. Originaalis, hetkel on mul seal kinnine, ilma läbilibisemise funktsioonita. Katsun selle ka ära vahetada, kui see vähegi sobib ja siis on mõistus otsas.
Viimati muutis Jusskarner, 18.10.2021 14:14 56, muudetud 1 kord kokku.
Re: e39 M57d30 142kw Vibra mootoris
Koik vahetasid ara aga pinguti koos rullikuga jatsid vahetamata?
Eks rihmaratas ka paras loterii
Eks rihmaratas ka paras loterii
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 28.08.2021 11:57 33
- Peamine sõiduk: BMW 530 touring e39 fl
- Telefon: 58929496
Re: e39 M57d30 142kw Vibra mootoris
Pinguti rullikul lõtku ei olnud ja veeres korralikult. Vajutasin töötava mootoriga pingutile survet juurde, lagin ära ei kadunud lihtsalt rihma resonants muutus natuke kõrgemaks. Tõenäoliselt sellest see lagin ei tule.
Re: e39 M57d30 142kw Vibra mootoris
Proovi ilma rihmata
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 28.08.2021 11:57 33
- Peamine sõiduk: BMW 530 touring e39 fl
- Telefon: 58929496
Re: e39 M57d30 142kw Vibra mootoris
Hetkel seis selline, et peale geneka läbijooksuga rihmaratta vahetamist kadus rihmast plagin ära. Aga silmaga vaadates uus rihmaratas viskab vana ei visanud...
Ilma rihmata proovisin. Mootor töötab 1000rpm, vibra alles. Vist on terve komplekt täielik saast.
Tagatipuks murdsin torx 50 otsa generaatori võlli sisse ära, komplekti juhendis kirjas pingutamistugevus 85nm. Nüüd sellega kõigepealt vaja tegeleda.
Ilma rihmata proovisin. Mootor töötab 1000rpm, vibra alles. Vist on terve komplekt täielik saast.
Tagatipuks murdsin torx 50 otsa generaatori võlli sisse ära, komplekti juhendis kirjas pingutamistugevus 85nm. Nüüd sellega kõigepealt vaja tegeleda.
Re: e39 M57d30 142kw Vibra mootoris
Kogemus sama mootoriga olemas näiteks Corteco rihmarattaga, peale mille paigaldust tahtis mootor ennast läbi kapoti täristada/väristada. Tean veel mitmeid, kellel peale rihmaratta vahetust sama möll käima hakkas, seega paras loterii on see tõesti
Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 28.08.2021 11:57 33
- Peamine sõiduk: BMW 530 touring e39 fl
- Telefon: 58929496
Re: e39 M57d30 142kw Vibra mootoris
Tänase päeva kokkuvõttes rihma plagin kadus peale genekale vabajooksusiduriga rihmaratta paigaldust.
Sellega seoses huvitav on see, et nt autokaubad24 valikust järelturu generaatorit koos sellise vabajooksusiduriga ei leia.
Vibratsioon mootoris/autos endiselt alles...
Tähelepanek uue ja vana rihmaratta vaatlusel. Vanal on tagumisel küljel sooned ja nende sees, keskel labad vms. Ja esimesel küljel 3 auku servas. Uuel rihmarattal mõlemad eelnimetatud asjad puuduvad. Hetkel kogun mõtteid, üle päeva rihmarattaid osta ei taha võibolla kellelgi on pakkuda kasutatud ja kindlapeale töötavat? Mõistliku hinnaga.
Sellega seoses huvitav on see, et nt autokaubad24 valikust järelturu generaatorit koos sellise vabajooksusiduriga ei leia.
Vibratsioon mootoris/autos endiselt alles...
Tähelepanek uue ja vana rihmaratta vaatlusel. Vanal on tagumisel küljel sooned ja nende sees, keskel labad vms. Ja esimesel küljel 3 auku servas. Uuel rihmarattal mõlemad eelnimetatud asjad puuduvad. Hetkel kogun mõtteid, üle päeva rihmarattaid osta ei taha võibolla kellelgi on pakkuda kasutatud ja kindlapeale töötavat? Mõistliku hinnaga.
-
- Huviline
- Postitusi: 924
- Liitunud: 18.03.2007 21:16 12
- Peamine sõiduk: BMW 530d '03
- Asukoht: Tartumaa
Re: e39 M57d30 142kw Vibra mootoris
Pane vana tagasi kui selle ehku peale vahetasid.
I don't need anger management. I need people to stop pissing me off!
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 28.08.2021 11:57 33
- Peamine sõiduk: BMW 530 touring e39 fl
- Telefon: 58929496
Re: e39 M57d30 142kw Vibra mootoris
Vana rihmarattaga oli samamoodi vibra. Selles osas muutusi ei tulnud. Ei läinud paremaks ega hullemaks.
Lisaks Vanale rihmarattale sai ära võtmise käigus natuke välimisele servale haiget tehtud(torutangidega). Samas ühtegi tükki pole küljest ära kukkunud, võibolla saab taastada...
Katsun ehk saan selle vibra kuidagi video peale, seda kõrvaga ka pmts kuulda kui läbi kere käib.
Eile proovisin huvipärast, lappisin hooratta randi sisse valuvelje 5g tasakaalustusi. Erinevate kohtade peale. Tulemuseks, ükskõik kuhu panin, tekkis aimatavalt pigem selline jõulisem vibra.
Lisaks Vanale rihmarattale sai ära võtmise käigus natuke välimisele servale haiget tehtud(torutangidega). Samas ühtegi tükki pole küljest ära kukkunud, võibolla saab taastada...
Katsun ehk saan selle vibra kuidagi video peale, seda kõrvaga ka pmts kuulda kui läbi kere käib.
Eile proovisin huvipärast, lappisin hooratta randi sisse valuvelje 5g tasakaalustusi. Erinevate kohtade peale. Tulemuseks, ükskõik kuhu panin, tekkis aimatavalt pigem selline jõulisem vibra.
Viimati muutis Jusskarner, 18.10.2021 10:12 26, muudetud 1 kord kokku.
Re: e39 M57d30 142kw Vibra mootoris
Rihm maha
Ratas ka maha vaata siis
Ratas ka maha vaata siis
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 28.08.2021 11:57 33
- Peamine sõiduk: BMW 530 touring e39 fl
- Telefon: 58929496
Re: e39 M57d30 142kw (ATM) Vibra mootoris
Nädalavahetusel võtan uuesti rihmaratta maha ja proovin ilma selleta. Kas vibra kaob või tuleb juurde vms...
Tegin video kus on kuulda vibratsioonist tekkivat kuminat. Kasutada tuleks kõrvaklappe, sest näiteks telefon seda madalat heli välja mul ei mänginud.
Käivitades käib läbi ka kiuks, võibolla keegi tunneb ära tuttava hääle ja oskab kommenteerida?
Tegin video kus on kuulda vibratsioonist tekkivat kuminat. Kasutada tuleks kõrvaklappe, sest näiteks telefon seda madalat heli välja mul ei mänginud.
Käivitades käib läbi ka kiuks, võibolla keegi tunneb ära tuttava hääle ja oskab kommenteerida?
- crime
- Huviline
- Postitusi: 849
- Liitunud: 24.08.2009 11:30 16
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: Tallinn
Re: e39 M57d30 142kw (ATM) Vibra mootoris
flexplate katki?
Re: e39 M57d30 142kw (ATM) Vibra mootoris
Oli sama hääl - kõrin . Vajuta kahe käega tugevalt mootori plast katte peale ,vaata kas kaob kõrin ära .
- agentzero
- Huviline
- Postitusi: 2341
- Liitunud: 21.07.2008 01:27 44
- Peamine sõiduk: E91 320d
- Asukoht: Tartu
Re: e39 M57d30 142kw (ATM) Vibra mootoris
Mul salongis sellist kõminat polnud, aga sarnast häält tegi rihmaratas.
Mulle igatahes just soovitati ainult Corteco rihmaratast, sest nendega pidi kõige vähem probleeme olema.
Sai uus külge ja enam seda häält pole.
Mulle igatahes just soovitati ainult Corteco rihmaratast, sest nendega pidi kõige vähem probleeme olema.
Sai uus külge ja enam seda häält pole.
Re: e39 M57d30 142kw (ATM) Vibra mootoris
Ma ei tea, kas oli lihtsalt kokkusattumus aga kõik need Cortecod, mis mulle ja kahele tuttavale külge said (kõigil hakkas möll peale kapoti all), olid tookord 6-8 nn. tasakaalustusauguga servas. Kolmas tuttav, kes Corteco ostis ja rahule jäi, temal oli kõigest 3 auku tasakaalu ajamiseks puuritud. Endal jõudsin terve rihmasüsteemi puudutava detailimajanduse uuesti uue osta, enne kui vana (tehaseoriginaali) tagasi panin ja taas rahu ja vaikus saabus (alati ei tasugi ennetavalt asju vahetada kui just originaali ei paigalda )
Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 28.08.2021 11:57 33
- Peamine sõiduk: BMW 530 touring e39 fl
- Telefon: 58929496
Re: e39 M57d30 142kw (ATM) Vibra mootoris
Täna lasin treialil huvipärast mahavõetud BMW kirjadega rihmaratta treipinki panna, et näha palju viskab.
Pilt oli päris kole, viskas silmnähtavalt (rihmade kohapealt ca 2 mm). Nädalavahetusel siis vaatan, kas õnnestub mikromeeter uuele rihmarattale peale panna. Mis sealt selgub
Pilt oli päris kole, viskas silmnähtavalt (rihmade kohapealt ca 2 mm). Nädalavahetusel siis vaatan, kas õnnestub mikromeeter uuele rihmarattale peale panna. Mis sealt selgub
Re: e39 M57d30 142kw (ATM) Vibra mootoris
Proovisid ilma rihmarattata ka käima korra?
Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 28.08.2021 11:57 33
- Peamine sõiduk: BMW 530 touring e39 fl
- Telefon: 58929496
Re: e39 M57d30 142kw (ATM) Vibra mootoris
Ilma rihmarattata proovin sellel nädalavahetusel , kirjutan kindlasti tulemuse siia. Pole nädala sees aega sellist tööd ette võtta. Treipinki lasin panna selle mille maha võtsin eelmine nv.
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 28.08.2021 11:57 33
- Peamine sõiduk: BMW 530 touring e39 fl
- Telefon: 58929496
Re: e39 M57d30 142kw (ATM) Vibra mootoris
Nii, võtsin rihmad, Rihmaratta maha ja lasin mootori tööle. Tulemus, vibratsioon endiselt olemas, muutusi polnud.
Tegin pihustitele tagasivoolutesti, pihustite tulemused:
1. 4ml
2. 4,5 ml
3. 6,5ml
4. 4,5ml
5. 5,5ml
6. 5,5ml
Video ka siin.
Esimesest tagasivoolust pritsib alguses
Kontrollisin käigukasti padjad üle, visuaalselt kõik ok.
Võtsin siis lahti summuti keskmise kinnituse. See on selline plaat kuhu peale toetub summuti kahe, kujundlikult o tähe sarnase kummijullaga. Summutikinnitus lahti, salongist rõve kumin ja vibra kadunud, mängisin pööretega igat pidi...
Kinnitus oli tegelikult päris pinges, vabalt rippudes olid plaadi poldiaugud 2cm nihkes. hetkel puurisin plaadi sisse kaks lisaauku ja nüüd istub plaat nö õige koha peal. Vibra alles, kuid märgatavalt väiksem. Lisaks panin tähele, et käigukasti külge minev summutikinnitus oli puudu... ?
Mis asjatundjad arvavad pihustite tagasivoolu kogustest?
Tegin pihustitele tagasivoolutesti, pihustite tulemused:
1. 4ml
2. 4,5 ml
3. 6,5ml
4. 4,5ml
5. 5,5ml
6. 5,5ml
Video ka siin.
Esimesest tagasivoolust pritsib alguses
Kontrollisin käigukasti padjad üle, visuaalselt kõik ok.
Võtsin siis lahti summuti keskmise kinnituse. See on selline plaat kuhu peale toetub summuti kahe, kujundlikult o tähe sarnase kummijullaga. Summutikinnitus lahti, salongist rõve kumin ja vibra kadunud, mängisin pööretega igat pidi...
Kinnitus oli tegelikult päris pinges, vabalt rippudes olid plaadi poldiaugud 2cm nihkes. hetkel puurisin plaadi sisse kaks lisaauku ja nüüd istub plaat nö õige koha peal. Vibra alles, kuid märgatavalt väiksem. Lisaks panin tähele, et käigukasti külge minev summutikinnitus oli puudu... ?
Mis asjatundjad arvavad pihustite tagasivoolu kogustest?