E39 530D madal etteande surve.
E39 530D madal etteande surve.
Mureks järgmine, Autol kõrgsurve pump lekkis hullupööra, sai pandud peale lammutusest korralik töötav pump, pärast seda autol etteande rõhk 2.5bar MAX.
Alustasin siis paagipumbaga kuna etteande pump oli cirka 4kuud tagasi uus pandud. Paagipumba sõel oli täiesti umbes, puhastasin selle ära, siis panin uue korraliku paagi pumba ja ikka ette anne 2.5 bar. Vahetasin etteande pumba uuesti ära et akki Nö praak vmdagi, Ja ikka 2.5 bar etteande rõhk.
Vahetatud on:Kõrgsurvepump,kõrgsurvepumba taga olev rõhuregulaator. Etteandepump 2korda, Kütusefilter, paagipump.
Kõik pumbad teevad häält ja töötavad, auto käivitub, Sõidab,välja ei sure kuidagi. aga kickdownis oleks nagu 3500-4000 vahel nagu piirajas oleks.
kas filtri pealne andur ise ära või pihustites jama? , Tühikäigul lati rõhk 300bar.
Alustasin siis paagipumbaga kuna etteande pump oli cirka 4kuud tagasi uus pandud. Paagipumba sõel oli täiesti umbes, puhastasin selle ära, siis panin uue korraliku paagi pumba ja ikka ette anne 2.5 bar. Vahetasin etteande pumba uuesti ära et akki Nö praak vmdagi, Ja ikka 2.5 bar etteande rõhk.
Vahetatud on:Kõrgsurvepump,kõrgsurvepumba taga olev rõhuregulaator. Etteandepump 2korda, Kütusefilter, paagipump.
Kõik pumbad teevad häält ja töötavad, auto käivitub, Sõidab,välja ei sure kuidagi. aga kickdownis oleks nagu 3500-4000 vahel nagu piirajas oleks.
kas filtri pealne andur ise ära või pihustites jama? , Tühikäigul lati rõhk 300bar.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E39 530D madal etteande surve.
tagasivoolu klapp ilmselt kapoti all.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: E39 530D madal etteande surve.
Filtri andur võib ka jah jamada,mitmeid kordi selle vahetus päeva päästnud.
Re: E39 530D madal etteande surve.
Võtsin anduri pistiku lahti, rõhk hüppas arvutiga 4bar peale, ja auto sõidab ei kaku, saab kickdowni vajutada jne, et jah andur filtri peal, aga see on pre-fl, et seda andurit ei saa seal nagu vahetada et ainult terve kopsikuga, originaal koodi ei leiea sellele kuskilt.
Re: E39 530D madal etteande surve.
13327785354
Võiks olla
Võiks olla
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E39 530D madal etteande surve.
no see tegelikult tähendab lihtsalt,et rõhk on 4bar arvuti jaoks kui puudub yhendus anduriga, palju reaalne rõhk on endiselt sa eiteaalexalex kirjutas: ↑12.11.2021 09:21 53 Võtsin anduri pistiku lahti, rõhk hüppas arvutiga 4bar peale, ja auto sõidab ei kaku, saab kickdowni vajutada jne, et jah andur filtri peal, aga see on pre-fl, et seda andurit ei saa seal nagu vahetada et ainult terve kopsikuga, originaal koodi ei leiea sellele kuskilt.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: E39 530D madal etteande surve.
No ilmselt on andur kui järelt ära võtta siis auto liigub väga hästi. Kui ükskõik mis pumba ära vahetad ja kõrgsurve pumbal 2 erinevat andurit proovitud, ja latirõhk on normaalne. aga mõistlik jah oleks kell vahelepanna.toivoku kirjutas: ↑12.11.2021 15:44 48no see tegelikult tähendab lihtsalt,et rõhk on 4bar arvuti jaoks kui puudub yhendus anduriga, palju reaalne rõhk on endiselt sa eiteaalexalex kirjutas: ↑12.11.2021 09:21 53 Võtsin anduri pistiku lahti, rõhk hüppas arvutiga 4bar peale, ja auto sõidab ei kaku, saab kickdowni vajutada jne, et jah andur filtri peal, aga see on pre-fl, et seda andurit ei saa seal nagu vahetada et ainult terve kopsikuga, originaal koodi ei leiea sellele kuskilt.
Re: E39 530D madal etteande surve.
Ikka jagelen selle murega, mõistus otsas, Pandud ka uus originaal Pierburgi etteande pump, ja arvuti näitab ikka 2.6bari ette ande rõhku, sai mõõdetud ka kellaga, pumba eest lõi 2.6bari siis sai mingi 2 pumpa (maxgear ja marelli) jada ühendatud ja lõi kellast mööda 5 bari aga andurini ikka 2.6bari. Mõistus otsas ja ei leia veale lahendust. Lati rõhk tühikäigul 300-350bar. ükski kütuse voolik ei leki rabedad voolikud uutega vahetatud. Lisaks vahetatud Tagasivoolu klapp KSP taga ja tagasivoolu voolikus klapp.
vahetatud osad: Kõrgsurvepump, KSP taga klapp, tagasivoolu vooliku klapp, kütuse filtri korpus (töötav andur, pre fl andur mitte vahetatav) 3 ernievat põhjaalust pumpa, nuud originaal pierburg, paagisisene pump(sõel puhastatud) kütuse voolikuid vahetatud, pihustitest tagasivoolu voolik vahetatud.
Mõistus otsas oleks abi vaja
Auto eelsüütega 2.6bari ja töötava mootoriga sama. Pistik filtri korpuselt lahti võtta sõidab auto ilusti ja jõudu korras.
vahetatud osad: Kõrgsurvepump, KSP taga klapp, tagasivoolu vooliku klapp, kütuse filtri korpus (töötav andur, pre fl andur mitte vahetatav) 3 ernievat põhjaalust pumpa, nuud originaal pierburg, paagisisene pump(sõel puhastatud) kütuse voolikuid vahetatud, pihustitest tagasivoolu voolik vahetatud.
Mõistus otsas oleks abi vaja
Auto eelsüütega 2.6bari ja töötava mootoriga sama. Pistik filtri korpuselt lahti võtta sõidab auto ilusti ja jõudu korras.
Viimati muutis alexalex, 27.03.2022 12:42 24, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 31.01.2015 23:45 58
- Peamine sõiduk: E39 530d
Re: E39 530D madal etteande surve.
Kas oled midagi targemaks saanud. Endal sama jama, kõik võimalikud pumbad ja andurid vahetatud aga rõhk ikka madal. Vahe selles et kui filtri andur lahti siis sureb kickdowni andes välja
Re: E39 530D madal etteande surve.
Ei ole targemaks saand, filtri korpuselt anduri ma lahti võtan saab kickdowni vajutada ja nagu sõidab hästi, aga asi pole ju tegelikult õige, kõike vahetand, mõtted otsas ja paistab et keegi aidata ei oska. Aga kui targemaks saan või korda kindlasti postitan et kellelgi kergem oleks
Re: E39 530D madal etteande surve.
Kui kellelgi sarnane mure, siis kõrgsurvepump oli vigane, latirõhk hakkas hiljem kõikuma tühikäigul 300-270 vahel pidevalt, tagasivoolu voolik KSP-st kinni pigistades tõusis etteanderõhk normaali, sai uus KSP peale pandud ja kõik korras.
-
- Huviline
- Postitusi: 1522
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: E39 530D madal etteande surve.
Koos pumbaga vahetasid etteande reduktsiooniklapi ka?
BMW without faults is not BMW