Probleem seisneb selles, et sai tehtud üks automaat 39 manuaaliks. Arvuti käis ligi ja tarkvara poolepealt tehti talle selgeks, et ta on nüüd manuaal. Kuid sõites, käiguvahetusel sidurit vajutades kerkivad pöörded iseenesest. Kiire googeldamine andis lootust, et tegu on siduri lülitiga, mille jätsime vahele ühendamata, kuna esialgelt arvasime, et see mõjutab vaid püsikiiruse hoidjat. Nüüd järgi vaadates, siduril on lüliti olemas, 2 juhet järgi. Pruun/must sai massi veetud ja teine juhe ajukasti, pistikusse, x6021(26 piniga, must pistik). Lisasin pini 8-sse auku ja läksin proovima. Vahet mitte midagi. Oskab keegi nõu anda, mis läks valesti ja mis teha tuleks?
Tegemist tds, prefl.
E39 Manual swap siduri lüliti
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: E39 Manual swap siduri lüliti
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
Re: E39 Manual swap siduri lüliti
Vedasin sinna x2019 pin 28sse juhtme nüüd, muutust märgata pole. Mida veel võiks proovida?
Re: E39 Manual swap siduri lüliti
Pigem on kala kuskil muial, kui siduri lülitis. Olen ka teinud manu swape ja pole kordagi sellist muret olnud.
525i/3,0 stroker ???kw 90a e34
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....