BMW 525 n52 b25 veakood 2D06
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 25.08.2021 20:06 00
- Peamine sõiduk: BMW e60 525ix
BMW 525 n52 b25 veakood 2D06
Tere probleemiks on see anomaalne kood + check engine light
Probleemist endast mootoris adaptsioonid tehtud veakoodid kustutaud Saab sõita umbes 10-30 km käib jõnks ja viskab koodi 2D06 jätkad sõitmist selle koodiga umbes 300km tuleb check engine light selle ajaga muidugi teeb korduvalt seda jõnksu aga mitte otseselt häirivalt, sest panin tähele et saan rahulikult sõita 100 km ja siis tuleb väike jõnks.. Nagu jätaks vahele , peale check engine tule kuidagi jõud kaob ära samas järgmise käivitumisega külmalt jõud on tagasi aga see kollane tuluke ja see jõnks on häiriv .
Panen kirja mis on tehtud----->
Kuskilt õhulekeid ei leidu uus OEM maf kõik uued andurid sisselaske kolektoris + uued disa klapid ja vanose solenoidid ning ka puhastatud vanose mõlemad filtrid
Uued süütepoolid ja küünlad
Uus OEM valvetroonicu mootor
Pihustid kontrollitud (korras)
Uus valvetroonicu võlli andur
Uus crankshaft andur oem
Kas on ideid kellelgi?
Probleemist endast mootoris adaptsioonid tehtud veakoodid kustutaud Saab sõita umbes 10-30 km käib jõnks ja viskab koodi 2D06 jätkad sõitmist selle koodiga umbes 300km tuleb check engine light selle ajaga muidugi teeb korduvalt seda jõnksu aga mitte otseselt häirivalt, sest panin tähele et saan rahulikult sõita 100 km ja siis tuleb väike jõnks.. Nagu jätaks vahele , peale check engine tule kuidagi jõud kaob ära samas järgmise käivitumisega külmalt jõud on tagasi aga see kollane tuluke ja see jõnks on häiriv .
Panen kirja mis on tehtud----->
Kuskilt õhulekeid ei leidu uus OEM maf kõik uued andurid sisselaske kolektoris + uued disa klapid ja vanose solenoidid ning ka puhastatud vanose mõlemad filtrid
Uued süütepoolid ja küünlad
Uus OEM valvetroonicu mootor
Pihustid kontrollitud (korras)
Uus valvetroonicu võlli andur
Uus crankshaft andur oem
Kas on ideid kellelgi?
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 25.08.2021 20:06 00
- Peamine sõiduk: BMW e60 525ix
Re: BMW 525 n52 b25 veakood 2D06
Tegin tossu masina kompressoriga 0.2 bar õhku peale nii, et õhuleked olen välistanud 90 protsendiliselt tegin nii kylmalt , kui ka sooja mootoriga
-
- Huviline
- Postitusi: 1522
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: BMW 525 n52 b25 veakood 2D06
Ja mida originaalprogramm sellest veast arvab?
BMW without faults is not BMW
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 25.08.2021 20:06 00
- Peamine sõiduk: BMW e60 525ix
Re: BMW 525 n52 b25 veakood 2D06
2d06 -õhuleket, kyttesysteemi võimalik viga... Sõnasõnalt võin vaadata mis ytleb ja mis pakub välja.
Kytusepumpa ei tahaks uskuda, sest siis oleks jätkuvalt jõud kadunud kuigi kõik võib olla võimalik võibolla on just nimelt tasapisi minemas õhtale kütusepump!?
Kytusepumpa ei tahaks uskuda, sest siis oleks jätkuvalt jõud kadunud kuigi kõik võib olla võimalik võibolla on just nimelt tasapisi minemas õhtale kütusepump!?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW 525 n52 b25 veakood 2D06
90% on koos CCV torudega või ilma?
Andreas E60 kirjutas: ↑11.04.2022 07:44 42 Tegin tossu masina kompressoriga 0.2 bar õhku peale nii, et õhuleked olen välistanud 90 protsendiliselt tegin nii kylmalt , kui ka sooja mootoriga
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 25.08.2021 20:06 00
- Peamine sõiduk: BMW e60 525ix
Re: BMW 525 n52 b25 veakood 2D06
Tarkvara olevat kõige uuem... Peaks ka ise vaatama selle yle, sest kogemus on näitanud palju asju tehakse ja vaadatakse yle tra pakutakse huinjaa variante, et valvetrooniku võll kulunud ja, et vahetus maksab 2500euri aga sellega ei lubata, et auto korda saaks!
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 25.08.2021 20:06 00
- Peamine sõiduk: BMW e60 525ix
Re: BMW 525 n52 b25 veakood 2D06
ttsys kirjutas: ↑11.04.2022 19:50 30 90% on koos CCV torudega või ilma?
Ja ikka on uued aga selle 90 prossa all mõtlen seda , et köik oleneb kui suure rõhuga sa tossu lased sisse iga tihend annab järgi endal hea kogemus uued disa klapid pandud ja mõlemad ei pidanud rõhku 0.2 max 0.5 bar kuigi enne seda oli töökojas kus väideti et lekeid pole....
-
- Huviline
- Postitusi: 1522
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: BMW 525 n52 b25 veakood 2D06
Karterituulutus on korras? Lambdanäidud õiged? Tühikäigul ei värise?
Viimati muutis LEDBeam, 11.04.2022 21:08 11, muudetud 1 kord kokku.
BMW without faults is not BMW
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW 525 n52 b25 veakood 2D06
CCV = crankcase ventilation valve.
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 25.08.2021 20:06 00
- Peamine sõiduk: BMW e60 525ix
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 25.08.2021 20:06 00
- Peamine sõiduk: BMW e60 525ix
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 25.08.2021 20:06 00
- Peamine sõiduk: BMW e60 525ix
Re: BMW 525 n52 b25 veakood 2D06
Täna vaatasin köik kaitsmed läbi elektri pliaatsiga ja noo täiesti huvipärast vaatasin ka siis juhtmed yle mis kapoti all ja lähevad ajusse krt nii ei oleks tohtinud teha, sest viskas ette, et nelivedu on kadunud ja mootoril tuli pööretesse kõikumine korraks aga mootori tuli mis oli ees see kadus???? Muidugi adaptsiooniga sai neliveo veakoodi ära
Aga ja see pani korraks mõtlema, et kuidas see on võimalik, et engine light kadus... VB ajus endas midagi viga VB möni pin oksudeerunud või ei anna kontakti???
Aga ja see pani korraks mõtlema, et kuidas see on võimalik, et engine light kadus... VB ajus endas midagi viga VB möni pin oksudeerunud või ei anna kontakti???
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW 525 n52 b25 veakood 2D06
Mootorituli võetakse maha teatud tingimustel ja see on seotud mitme asjaolu kokkulangemise/täitumisel. Võimalik, et teatud adaptsioonide tegemise lõpus tehakse ka käsk vearegistrile. Teine asi on veakoodi register. Kui ka see on tühi siis 100% käis tühjenduse käsk sealt üle. Need on 2 eraldi asja. Teatud vigade korral korjab register kaua rikkekandeid enne, kui "lipp üles läheb" ehk juhile moorituld näidatakse. Seetõttu on see ka kollast värvi mitte punane.
Kuskilt saab igatahes õhku. Muide tee pilt õlikorgi tihendist kuidas see välja näeb.
Kuskilt saab igatahes õhku. Muide tee pilt õlikorgi tihendist kuidas see välja näeb.
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 25.08.2021 20:06 00
- Peamine sõiduk: BMW e60 525ix
Re: BMW 525 n52 b25 veakood 2D06
Ei tea mismoodi siin pilti yles laadida läbi tel.... Aga ja ka õlikorgi olen uue ostnud ja uued pinnid pannud airmass sensorile.
Aga kust ta seda õhku võiks veel saada...... Mis variante veel oleks kust otsida täpsemalt?
See Peab ikka meeletult väike koht olema, et tähele ei ole pannud.....
Aga kust ta seda õhku võiks veel saada...... Mis variante veel oleks kust otsida täpsemalt?
See Peab ikka meeletult väike koht olema, et tähele ei ole pannud.....
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW 525 n52 b25 veakood 2D06
Otsi sealt, kust oled kindel, et viga ei ole. Kõik oleneb, kui heast materjalist need uued tükid. Uuesti kõik üle käia.
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 25.08.2021 20:06 00
- Peamine sõiduk: BMW e60 525ix
Re: BMW 525 n52 b25 veakood 2D06
Jätkuks sai siis tossutatud nii kövasti , et tossu masin läks põlema sai ka veel fog machine kasutatud, lasin tossu sisse korralikult ja kohe 1 bar rõhku peale, no ja ei ole lekkeid.
Ideed hakkavad otsa saama..
Ideed hakkavad otsa saama..
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW 525 n52 b25 veakood 2D06
Kui nii ja kindel-mis-kindel siis vaatab vastu mingi oluline kulumine kuskil ülemises osas, et "jääb maha/hiljaks" ning süütevahemikud on valed. Reaalandeid veel jälgida ja, mida ista testid räägivad.
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 25.08.2021 20:06 00
- Peamine sõiduk: BMW e60 525ix
Re: BMW 525 n52 b25 veakood 2D06
Auto 212000 sõitnud..... Mis veel on huvitav, et ainult sõites tuleb viga kohapeal võib tiksudes / tuuritades jne kasvöi 24/7 ja koodi ei tule
Vaatan homme veel inpaga ja yritan ka siia saada pildid
Vaatan homme veel inpaga ja yritan ka siia saada pildid
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW 525 n52 b25 veakood 2D06
Kõik on võimalik. Kasvõi VT mootor, mis harjadega ja ei pea üle 150000km kestma. Seda ongi ainult pööretel vaja ja need mootorid lollitavad kaua enne, kui üldse kõik harjad ei ulata ehk üldse ei tööta. Kogu see ülemine osa saab lisaks kuluda; VT nookurid, võll jne, rääkimata sellest, et mingisse arusaamatusse asendisse VT jätab.
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 25.08.2021 20:06 00
- Peamine sõiduk: BMW e60 525ix
Re: BMW 525 n52 b25 veakood 2D06
Vt mootor uus igakord kui teha adaption vt osale siis see õnnestub saaks aru, et vahest ei õnnestu või annaks vahest ka muid koode kui 2d06....
Samas ei välista midagi
Soomes schmidmannis bmw asjatundjad just väitsid et valvetrooniku võll kulunud ja 2500 eur aga, et sellega viga oleks läinud naad garantiid ei andnud nii, et olid suht ebakindlad seal samas kohas ka tehti smoke test ja väideti, et lekkeid pole kuigi kodus tehes avastasin mõlema disa lekke
Samas ei välista midagi
Soomes schmidmannis bmw asjatundjad just väitsid et valvetrooniku võll kulunud ja 2500 eur aga, et sellega viga oleks läinud naad garantiid ei andnud nii, et olid suht ebakindlad seal samas kohas ka tehti smoke test ja väideti, et lekkeid pole kuigi kodus tehes avastasin mõlema disa lekke
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW 525 n52 b25 veakood 2D06
Hea nali - kulunud harjad kasvavad kohe pikemaks VT adaptsiooniga.
Eriti naiivne peab olema, et adaptsioonide õnnestumise järgi hinnata VT mootori seisundit.
Eriti naiivne peab olema, et adaptsioonide õnnestumise järgi hinnata VT mootori seisundit.
Viimati muutis ttsys, 12.04.2022 21:26 54, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 25.08.2021 20:06 00
- Peamine sõiduk: BMW e60 525ix
Re: BMW 525 n52 b25 veakood 2D06
Mida sa nende harjade puhul mõtled?
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 25.08.2021 20:06 00
- Peamine sõiduk: BMW e60 525ix
Re: BMW 525 n52 b25 veakood 2D06
Valvetrooniku mootor on uus... Räägime nüüd sellest mootorist mis juhib seda võlli see Hall mootor klapikambrikaane väljas?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW 525 n52 b25 veakood 2D06
Kui on uus siis 1 viga välistatud, sest sellel elektrimootoril on vastu rootorit 4 harja, mis kuluvad ebaühtlaselt. Tekivad "surnud" kohad, kus rootoril puuduvad nn käivitid. Reeglina vahetatakse juba välistuse jaoks see mootor enne VT nookurite ja võlli vahetust. Seal on veel asendiandur, aga sellega ei juhtu reeglina midagi, kui pistik õlivaba. Kui pistik õline siis lekib läbi ja vaja samuti vahetada. Kui seal muidugi juba diagnoositud, et VT kulunud siis nii ongi.
Sensor:
Sensor:
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 25.08.2021 20:06 00
- Peamine sõiduk: BMW e60 525ix
Re: BMW 525 n52 b25 veakood 2D06
jah täpselt diagnoositud aga kindlad pole nii ei sa eriti, kui veel nii kallis remont pärast seda ikka kood ees muide see pistik ka vahetatud
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW 525 n52 b25 veakood 2D06
Kui ISTA testid läbitud ja kogu see rida asju vahetatud siis VT ongi viimane, mida 200000 juures halvaks hinnata. VT mure koht on õlitus ja seal hinnatakse selle töö juures just õlitust, õlitustoru läheb ka mingil seerial vahetusse. VT on väga õli kvaliteeditundlik ning rikkis disa ning karterituulutus koosmõju mõjuvad võllile ja nookurile nagu raspel. Nookurid kuluvad rohkem kui võll ja seetõttu väga raske võlli pinnakatte järgi hinnata ja kontrollida. Mängu tulevad veel A või B nookurid ehk seal ei ole võimalik mitte midagi kindlat välja selgitada enne, kui uus võll koos nookuritega küljes.
Kontrollida on vaja kindlasti ka veel komperssioonid silindrites. Pikk jutt lühidalt, et levinud nähtus on veel see, et kui VT kulunud siis ühes, harva kahes-kolmes silindris on surve väiksem. Üldiselt sellisel juhul ei käi mootor tühikäigul hästi ja rahmeldab.
VT remondi ootel oleku jaoks on võimalik klapivahed manuaalselt suurendada mingi 0.8mm oli vist max, kui peast mäletan. See võtab reeglina tühikäigu selle tärina maha, aga kiirendus kohalt minnes hävib ning kütuse kulu kohalt startides kasvab märgatavalt. Seetõttu see ongi BMW poolt pakutud ajutine suunis kuni varuosad saabuvad.
Kontrollida on vaja kindlasti ka veel komperssioonid silindrites. Pikk jutt lühidalt, et levinud nähtus on veel see, et kui VT kulunud siis ühes, harva kahes-kolmes silindris on surve väiksem. Üldiselt sellisel juhul ei käi mootor tühikäigul hästi ja rahmeldab.
VT remondi ootel oleku jaoks on võimalik klapivahed manuaalselt suurendada mingi 0.8mm oli vist max, kui peast mäletan. See võtab reeglina tühikäigu selle tärina maha, aga kiirendus kohalt minnes hävib ning kütuse kulu kohalt startides kasvab märgatavalt. Seetõttu see ongi BMW poolt pakutud ajutine suunis kuni varuosad saabuvad.
-
- Huviline
- Postitusi: 1522
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: BMW 525 n52 b25 veakood 2D06
Kas teist mootori plokki koos CAS-i ja võtmega pole prooviks võtta?
BMW without faults is not BMW
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 25.08.2021 20:06 00
- Peamine sõiduk: BMW e60 525ix