Selle veaga panite diagnoosimisega puusse, sellisel mootoril pidanuks olema käigu-ebaühtlus või 5. pihusti positiivne korrektsioon, mis pihustite omavahelisel ringitõstmisel jääb samasse silindrisse.Andreas E60 kirjutas: ↑11.04.2022 21:12 58Kuu tagasi käis yletaatusel ja oli kood obd näha ka ylevaatusel aga heitmegaasid olid korras, tyhikäigul ei värista,
BMW 525 n52 b25 veakood 2D06
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: BMW 525 n52 b25 veakood 2D06
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 25.08.2021 20:06 00
- Peamine sõiduk: BMW e60 525ix
Re: BMW 525 n52 b25 veakood 2D06
Spekuleerida vöib köike aga ebayhtlus tuligi kõrgematel pööretel ja sõidus tegi nõksu... Vb kulumine oli just siinmaal et just just hakkas silinder minema täitsa katki... Minu näen viga selles 5 sil millest see anomaalia algas aga vb oligi hoopis airmass sensori pinni paha kontakt 
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: BMW 525 n52 b25 veakood 2D06
Käigu ebaühtlus ja kompressiooni vähenemisest tingitud pihusti + korrektsioon avaldub just tühikäigul ja selle vea fikseerimine kuulub elementaardiagnostika alla. Mootori plokk ei kulu sekundi pealt ära. Ilmselge näide, et enne ämbritäit juppide vahetust ja klemmide küürimist võiks mõne asjatundja juurest läbi veereda. BTW. See ei välista, et asjatundja võib ka lolliks jääda, sest viga on väheesineva vallast.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 25.08.2021 20:06 00
- Peamine sõiduk: BMW e60 525ix
Re: BMW 525 n52 b25 veakood 2D06
Käigu ebaühtlus ja kompressiooni vähenemisest tingitud pihusti + korrektsioon avaldub just tühikäigul ja selle vea fikseerimine kuulub elementaardiagnostika alla.
Põnev aga ei sa aru milleni sa jõuda tahad...?
Pihustid on stendis käinud ja ka veel oma vahel vahetatud, et olla kindel pihusti töökorrast.
Kui see 5 silinder ei ole mis suure tõenäosusega karterist lisa õhku ahmis ja õli siis paku välja mida vöiks veel kahtlustada?
Ps: viga on palju esinev aga sellisel kujul nagu mul on jah harv tavaliselt piisab tavapärastest toimingutest , smoke test, disa airmass sensor jne
Põnev aga ei sa aru milleni sa jõuda tahad...?
Pihustid on stendis käinud ja ka veel oma vahel vahetatud, et olla kindel pihusti töökorrast.
Kui see 5 silinder ei ole mis suure tõenäosusega karterist lisa õhku ahmis ja õli siis paku välja mida vöiks veel kahtlustada?
Ps: viga on palju esinev aga sellisel kujul nagu mul on jah harv tavaliselt piisab tavapärastest toimingutest , smoke test, disa airmass sensor jne