530d 142kw 2002a. Karbid
530d 142kw 2002a. Karbid
Hei, küsimus karpide remondi kohta. Ülevaatusel tuli välja, et mölemal karbi tagumiste töstekohtade juures kaks pisikest auku, mis oleks vaja ära parandada. Kuidas möistlikum teha on kas keevitades plekk või neetidega korralikult kinni lasta? tähtis oleks, et ülevaatuselt saaks läbi ja kestaks suveni, siis plaan suuremad keretööd ette võtta. (Reede läheb auto töstuki peale saan siis reaalse ülevaate nendest "aukudest" )
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3136
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: 530d 142kw 2002a. Karbid
Kui aint ÜV jaoks lase aukudele paik peale, vahet pole kas needid või keevitada ja tõmba kivikaitsmega üle ja korras.
Kõvemad mehed lasevad makrot täis auku, väike pahtel ja kivikaitse ja ÜV läbitud
Kõvemad mehed lasevad makrot täis auku, väike pahtel ja kivikaitse ja ÜV läbitud
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
- m2x
- Huviline
- Postitusi: 626
- Liitunud: 11.04.2012 18:18 41
- Peamine sõiduk: E39 530d Touring
- Asukoht: Neli ratast õhus...
Re: 530d 142kw 2002a. Karbid
Kui kavatsed kindlalt hiljem teha, siis pane käepäraste vahenditega kinni ja kivikaitsmega üle nagu soovitati. Ära makro+pahtliga jama, kui ise teha / lasta teha tahad, pärast vannud segaseks ennast. Lapp+neet paras, kui tahad võid lapi serva peale mingit hermetsi ka panna, aga kui juba augud sees, siis suurt pointi ei ole. Omast kogemusest, kui auk läbi juba, siis saab seal all nii mõndagi taastada ja jupikaupa fabritseerida, kaasa arvatud tõstekohta ennast.