E39, 2.0D 100kW ei käivitu
-
- Huviline
- Postitusi: 4
- Liitunud: 24.01.2023 16:57 01
- Peamine sõiduk: BMW E39, 2.0D, 100kW, 2003
E39, 2.0D 100kW ei käivitu
Tere. Kuna mujale enam pöörduda ei oska, küsin siit. Nimelt on mul 2003 aasta BMW E39, 2.0D, 100kW. Auto on sõitnud hetkel 411000km. Jama algas sügisel, kui tekkis pikk käivitus ja alles pika ketramise peale läks käima. Puhastasin ära EGR klapi. Peale seda läks auto käima, aga pöörded püsisid väga madalal ja gaasipedaal ei reageerinud, pöörded olid kuskil 600rpm. Peale mõnda aega tühikäigul tiksumist viskas pöörded normi, (kuskil 850rpm) ja kõik toimis nagu kellavärk. Jäi aga mure, et kiirendusel oli jõudu vähe. Alguses tegi väikese jõnksu kuskil 2500 pöörde juures gaas põhjas, hiljem polnd jõudu alla 2000rpmi. Jõud tuli nö pauguga 2000rpmi juures, aga kiirendus väga uimane. Diagnostikaga (Launch) ei saamud mootoriajule ligi, kõigele muule sai. Niiöelda tooli peal sai katsetatud, et MAP andur ei tööta. Tellisin originaalanduri Inchscape motorsist ja vahetasin selle ära. Nüüd tekkis olukord, kus auto töötas ainult siis, kui pöördeid hoida 2000rpm. Alla selle lasin, suri auto välja. Puhastasin ära sisselaske, vahetasin kütusefiltri, kontrollisin väntvõlli andurit ja panin auto kokku tagasi. Läks käima, aga sama mure, et pöörded 600rpm, gaasipedaal reageerib ainult kui gaas põhja panna. Proovisin võtta ära MAP anduri juhtme, sellest ei muutunud midagi. Auto käis natuke aega 600rpm peal ja järsku viskas pöörded jälle 1000rpm peale ja kõik toimis nagu peab, ainult natuke uimane. Sõitsin mootori poolsoojaks ja võtsin EGR vaakumtoru ära, et katsetada, kas viga võiks ikka olla EGRis. Auto töötas peale vooliku eemaldamist kuskil 5 sekundit ja seejärel suri välja, enam ei käivitu. EGR klapp on kinnises asendis.
Olen juba üsna alla andnud. Diagnostis käinud, aga kuna veakoode mootoriajust lugeda ei saa, siis on keeruline viga otsida.
Olen juba üsna alla andnud. Diagnostis käinud, aga kuna veakoode mootoriajust lugeda ei saa, siis on keeruline viga otsida.
Re: E39, 2.0D 100kW ei käivitu
Võin suht kindlusega öelda, et kõrgsurvepump.
Launch ja taolised diagnostika seadmed pole mõeldud nendele bmw-dele.
Launch ja taolised diagnostika seadmed pole mõeldud nendele bmw-dele.
-
- Huviline
- Postitusi: 4
- Liitunud: 24.01.2023 16:57 01
- Peamine sõiduk: BMW E39, 2.0D, 100kW, 2003
Re: E39, 2.0D 100kW ei käivitu
Kõigile muudele moodulitele iseenesest sai Launch ligi. Kas peaks otsima kellegi, kellel olemas veel vana originaal bmw diagnostseade?
Kõrgsurvepumpa kahtlustanud ka ise, aga kas seal annaks süütenurka regullida või pump kaput?
Kõrgsurvepumpa kahtlustanud ka ise, aga kas seal annaks süütenurka regullida või pump kaput?
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: E39, 2.0D 100kW ei käivitu
Kus Eestimaa nurgas see asjandus asub?
Kas paagis asuv pump pumpab, kui süüde lülitada?
Kas paagis asuv pump pumpab, kui süüde lülitada?
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E39, 2.0D 100kW ei käivitu
Minul on töökorras originaal gt1 täiesti olemas
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
-
- Huviline
- Postitusi: 4
- Liitunud: 24.01.2023 16:57 01
- Peamine sõiduk: BMW E39, 2.0D, 100kW, 2003
Re: E39, 2.0D 100kW ei käivitu
Vot paagis olevat pumpa pole kontrollinud, sest sain igasugu erinevat infot. Ühesõnaga ühelt poolt kuulsin, et paagis on pump, teiselt poolt kuulsin, et paagis pole midagi, kuskil auto all on. Asub see Lõuna-Eestis Läti lähedal, Rõuges. Võtan täna paagi lahti ja vaatan, kas on pump ja mis ta täpsemalt teeb
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: E39, 2.0D 100kW ei käivitu
Mis tast vahid, tee selgeks, kas filtri juurde kütus tuleb.
Kui autost mõhkugi ei jaga, saad esmase ülevaate varuosakataloogist. Näiteks www.realolem.com, sisestades sinna masina VIN-i viimased 7.
Kui autost mõhkugi ei jaga, saad esmase ülevaate varuosakataloogist. Näiteks www.realolem.com, sisestades sinna masina VIN-i viimased 7.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
-
- Huviline
- Postitusi: 4
- Liitunud: 24.01.2023 16:57 01
- Peamine sõiduk: BMW E39, 2.0D, 100kW, 2003
Re: E39, 2.0D 100kW ei käivitu
Filtri juurde enam tõesti kütust ei tule. Mõõdan homme multimeetriga ära, kas pumbani üldse vool jõuab. Kui pump voolu saab, siis ilmselt tellin uue pumba.LEDBeam kirjutas: ↑24.01.2023 22:25 35 Mis tast vahid, tee selgeks, kas filtri juurde kütus tuleb.
Kui autost mõhkugi ei jaga, saad esmase ülevaate varuosakataloogist. Näiteks www.realolem.com, sisestades sinna masina VIN-i viimased 7.
Mul teiseks autoks renault ja tollel suri ka kütusepump maha, loodetavast bemmil pole seda nii **** vahetada

- m2x
- Huviline
- Postitusi: 639
- Liitunud: 11.04.2012 18:18 41
- Peamine sõiduk: E39 530d Touring
- Asukoht: Neli ratast õhus...
Re: E39, 2.0D 100kW ei käivitu
Õiged jutud mõlemad. 2.0 ei ole väga tuttav, aga kõigil kuuepütistel diislitel on kaks etteandepumpa, paagi oma lööb 0.5-1 bar üles ja juhiistme kohal põhja all tambib üks veel 3bar otsa. Üldiselt, kui paagis üle 15l ja filtrini ei jõua, võib esimesena just põhjaalust kahtlustada, sest mingil määral on ta võimeline ka mittetöötava paagikaga ise ette imema. Surve kindlasti siis madalam, aga tavaliselt mitte päris kuiv.TavasõiduBemm kirjutas: ↑24.01.2023 20:24 59Ühesõnaga ühelt poolt kuulsin, et paagis on pump, teiselt poolt kuulsin, et paagis pole midagi, kuskil auto all on.
Kui süüde sisse panna, siis hoolikalt kuulates on täitsa kuulda, kas pumbad töötavad, eriti kui tagaiste üles tõstetud on. Juhialust ka lahtise uksega peaks kuulma.
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: E39, 2.0D 100kW ei käivitu
Rõugele suht lähedal elab üks bmw spetsialist kes kindlasti oskab nii arvutiga veakoode lugeda kui muid asju teha. Asub Uue-Antslas (56608381 Taavi)
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
Re: E39, 2.0D 100kW ei käivitu
See 100kw mootor on vist VP44 pumbaga?
Sellise pumba aju võib täiesti suvalisel ajal maha surra ja seetõttu on alustuseks mõistlik see asi ikka arvutiga üle vaadata. Mul peaks äkki olema alles mingi ADS tüüpi kaabel ümmarguse otsaga ja mingi vana läpakas inpaga, mis võiks suhelda selle autoga.
Just täna vahetasin sellise pumba E46 peal, käivitada veel ei jõudnud. Aga lugesin juhendist, et süüde sisse minutiks ja peaks ise õhutama süsteemi. E39 arvatavasti sama süsteem, ehk siis peaks jah kütus peale jooksma filtrisse.
Olen neid pumpasid teistel markidel lahti võtnud ja tagasi kokku pannes alguses ka gaasipedaal ei tööta, vaikselt meelitades tuleb pöördeid järjest juurde. Ei tea miks see nii on, aga pumbale endale see asi viitab.
Sellise pumba aju võib täiesti suvalisel ajal maha surra ja seetõttu on alustuseks mõistlik see asi ikka arvutiga üle vaadata. Mul peaks äkki olema alles mingi ADS tüüpi kaabel ümmarguse otsaga ja mingi vana läpakas inpaga, mis võiks suhelda selle autoga.
Just täna vahetasin sellise pumba E46 peal, käivitada veel ei jõudnud. Aga lugesin juhendist, et süüde sisse minutiks ja peaks ise õhutama süsteemi. E39 arvatavasti sama süsteem, ehk siis peaks jah kütus peale jooksma filtrisse.
Olen neid pumpasid teistel markidel lahti võtnud ja tagasi kokku pannes alguses ka gaasipedaal ei tööta, vaikselt meelitades tuleb pöördeid järjest juurde. Ei tea miks see nii on, aga pumbale endale see asi viitab.
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: E39, 2.0D 100kW ei käivitu
M47-l on 1 elektriline etteandpump paagis.m2x kirjutas: ↑26.01.2023 09:31 31 Õiged jutud mõlemad. 2.0 ei ole väga tuttav, aga kõigil kuuepütistel diislitel on kaks etteandepumpa, paagi oma lööb 0.5-1 bar üles ja juhiistme kohal põhja all tambib üks veel 3bar otsa. Üldiselt, kui paagis üle 15l ja filtrini ei jõua, võib esimesena just põhjaalust kahtlustada, sest mingil määral on ta võimeline ka mittetöötava paagikaga ise ette imema. Surve kindlasti siis madalam, aga tavaliselt mitte päris kuiv.
Kui süüde sisse panna, siis hoolikalt kuulates on täitsa kuulda, kas pumbad töötavad, eriti kui tagaiste üles tõstetud on. Juhialust ka lahtise uksega peaks kuulma.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.