525d 2009 vibratsioon
-
- Huviline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 23.11.2022 14:51 53
- Peamine sõiduk: E60
525d 2009 vibratsioon
Tere
Olen siis selle autoga 3 aastat juba otsinud vibra muret taga, tekkinud on juba raamatu paksune ports arveid ja millest lahti ei saa on vibra. Velgi/rehve kontrollitud ja vahetatud mitu ringi, midagi ei muutu. Pidurikettaid vahetatud mitu ringi, ei muuda midagi. põhja all pm kõik uus ja mitte midagi. Kardaan täies mahus kogu kõigega kas vahetatud või taastatud. Auto ikka vibreerib. Nüüd aga avastasin, et sama vibra on ka kohapeal tühikäigul 1500-2000 pöörde juures vähe tunda, et kas on kellelgi ideid mis võib seda põhjustada ning ehk ka teab keegi töökoda kes eriti pädev selliste murede leidmisel ? Lisaks on autol tõsine häda otse sõitmisel, pole suudetud seda ka tuvastada. Väga rahutu on tee peal ja tahab suva suunda ära sõita, selline tunne nagu külgtuul järsku puhuks minema, kuid tuul puudub.
Roolilatt vahetatud ja isegi pump vahetatud.
Ise kahtlen vähe, et kardaani taastamine sai tehtud ehk halvasti, kahjuks aga lasin selle teha BMautos, ehk ei saa lasta samas kohas kontrollida. Sealsed muhedad mehed kui viin auto sinna, et tead kontrollige üle, võtavad rõõmuga vastu, vahetavad hoopis midagi muud ära ja siis annavad tagas: "Eh ega me ei saagi kardaani kontrollida ilma maha võtmata". Läksin seal viimanekord nii vihaseks, et pigem sinna enam ei lähe. Mind ei huvita mida tegema pead, et kontrollida, kui toon auto, et kontrolli siis palun tee seda :d
Põhiliselt jah küsimus, kas kardaan ka liigub tühikäigul, et ehk see võib seal seda tekitada või mis muu võib see olla ?
Olen siis selle autoga 3 aastat juba otsinud vibra muret taga, tekkinud on juba raamatu paksune ports arveid ja millest lahti ei saa on vibra. Velgi/rehve kontrollitud ja vahetatud mitu ringi, midagi ei muutu. Pidurikettaid vahetatud mitu ringi, ei muuda midagi. põhja all pm kõik uus ja mitte midagi. Kardaan täies mahus kogu kõigega kas vahetatud või taastatud. Auto ikka vibreerib. Nüüd aga avastasin, et sama vibra on ka kohapeal tühikäigul 1500-2000 pöörde juures vähe tunda, et kas on kellelgi ideid mis võib seda põhjustada ning ehk ka teab keegi töökoda kes eriti pädev selliste murede leidmisel ? Lisaks on autol tõsine häda otse sõitmisel, pole suudetud seda ka tuvastada. Väga rahutu on tee peal ja tahab suva suunda ära sõita, selline tunne nagu külgtuul järsku puhuks minema, kuid tuul puudub.
Roolilatt vahetatud ja isegi pump vahetatud.
Ise kahtlen vähe, et kardaani taastamine sai tehtud ehk halvasti, kahjuks aga lasin selle teha BMautos, ehk ei saa lasta samas kohas kontrollida. Sealsed muhedad mehed kui viin auto sinna, et tead kontrollige üle, võtavad rõõmuga vastu, vahetavad hoopis midagi muud ära ja siis annavad tagas: "Eh ega me ei saagi kardaani kontrollida ilma maha võtmata". Läksin seal viimanekord nii vihaseks, et pigem sinna enam ei lähe. Mind ei huvita mida tegema pead, et kontrollida, kui toon auto, et kontrolli siis palun tee seda :d
Põhiliselt jah küsimus, kas kardaan ka liigub tühikäigul, et ehk see võib seal seda tekitada või mis muu võib see olla ?
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: 525d 2009 vibratsioon
Kui pead silmas kohapeal seistes tühikäigul, siis EISinisinine kirjutas: ↑14.04.2023 09:53 20 Põhiliselt jah küsimus, kas kardaan ka liigub tühikäigul, et ehk see võib seal seda tekitada või mis muu võib see olla ?

tel. 51 949 859
-
- Huviline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 23.11.2022 14:51 53
- Peamine sõiduk: E60
Re: 525d 2009 vibratsioon
Jup rumal küsimus, ma ise arvasin sama aga tagavaraks uurisin üle targemate käestPeeterA kirjutas: ↑14.04.2023 10:12 18Kui pead silmas kohapeal seistes tühikäigul, siis EISinisinine kirjutas: ↑14.04.2023 09:53 20 Põhiliselt jah küsimus, kas kardaan ka liigub tühikäigul, et ehk see võib seal seda tekitada või mis muu võib see olla ?![]()


- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: 525d 2009 vibratsioon
Äkki on asi pidurikolbides või supportides?
Rattalaagreid ei hakka pakkuma kui sul juba 3a see mure. kAS MOOToripadjad on korras
Rattalaagreid ei hakka pakkuma kui sul juba 3a see mure. kAS MOOToripadjad on korras
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
- Tauri_V
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 30.01.2008 20:39 57
- Peamine sõiduk: BMW G21
- Asukoht: Pärnu
Re: 525d 2009 vibratsioon
Kui kohapeal pöördeid hoides ka on vibratsioon, võib see tulla ka tasakaust väljas käigukasti turbiinist. Ega ei ole seda taastatud või vahetatud?
BMW g21 320dx
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: 525d 2009 vibratsioon
Võimalikud variandid:
-Tasakaalust väljas väntvõll (väheusutav)
-Tasakaalust väljas turbiin või hooratas koos siduriga (käsikasti puhul)
-Tasakaalust väljas 1. hooratas
-Pekkis mootoripadjad
-Vigane patjade vaakumsüsteem
-Kulunud raamsaaled.
-Mingi debiilne tuuning, mille pritseajastus vale.
Kuid... bemm on veidi vibratsioonirikas üldse, seega ei saa kindlalt väita, et ükski viga reaalselt oleks või tuleks tormata midagi vahetama. Ka on see nimekiri teemaalgataja info põhjal.
Kuid teemat lugedes tekkis küsimus, miks töökojad vahetasid juppe, millest mingit kasu polnud?
-Tasakaalust väljas väntvõll (väheusutav)
-Tasakaalust väljas turbiin või hooratas koos siduriga (käsikasti puhul)
-Tasakaalust väljas 1. hooratas
-Pekkis mootoripadjad
-Vigane patjade vaakumsüsteem
-Kulunud raamsaaled.
-Mingi debiilne tuuning, mille pritseajastus vale.
Kuid... bemm on veidi vibratsioonirikas üldse, seega ei saa kindlalt väita, et ükski viga reaalselt oleks või tuleks tormata midagi vahetama. Ka on see nimekiri teemaalgataja info põhjal.
Kuid teemat lugedes tekkis küsimus, miks töökojad vahetasid juppe, millest mingit kasu polnud?
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 12.04.2012 22:06 34
- Peamine sõiduk: BMW 523i E61 2008
- Asukoht: Tallinn
Re: 525d 2009 vibratsioon
Mine proovi bimmer motorsit või esindust. Võib olla ka, et mootori kütuse etteanne ehk pihustid või kõrgsurvepump põhjustab tasakaalutuse, mis koosmõjus mõne teise probleemiga tekitab vibratsiooni.
-
- Huviline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 23.11.2022 14:51 53
- Peamine sõiduk: E60
Re: 525d 2009 vibratsioon
Käisin ektra sõitmas nädalavahetusel ilma muusika ja kõigeta maanteel. Pm nalajakalt on see jah, et kui sõidan püsikaga mnt kiirusl, siis vibra tuleb ja kestab mingi 30-60 sec ja siis kaob jälle ja nii uuesti. Et see peab olema mingi asi mis tuleb järgi vahel aga ei tööta pidevalt. Kiirus ega midagi ei muutu, ja vibra ei muutu kiirendamisest või milleski, koguaeg on sama võimas, aga nii ta tuleb ja läheb kordamõõda.
Turbiin on jah asi mida ma arvan, midagi taastatud ja tehtud minu poolt pole kasti osas, ainult lasin Hõbenooles selle dünaamilise õlivahetuse kastile teha.
-
- Huviline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 23.11.2022 14:51 53
- Peamine sõiduk: E60
Re: 525d 2009 vibratsioon
Teatud jupid mis vahetati, olid ka kulumisjälgedega juba ning mõned ka lahendasid muid vigu. Kahjuks aga jah hunnik asju vahetatud teooria põhiselt mis reaalselt süüdlased ei olnud. Kahjuks vahetati põhja all suurem osa asju ära kuigi süüdlane oli kõver piduriketas. Aga noh kui vahetatud siis vahetatud ja ei hakka sellega taga nutma aga õudsalt tahaks sellele preagusele murele ikka lahendust. Mingeid tuuninguid ei tohiks olla, olen oma autot hoidnud nii stock kui stock, peale gramm ilusamate wuffel velgede alla keeeramise pole ma midagi muutnud.LEDBeam kirjutas: ↑15.04.2023 12:15 35 Võimalikud variandid:
-Tasakaalust väljas väntvõll (väheusutav)
-Tasakaalust väljas turbiin või hooratas koos siduriga (käsikasti puhul)
-Tasakaalust väljas 1. hooratas
-Pekkis mootoripadjad
-Vigane patjade vaakumsüsteem
-Kulunud raamsaaled.
-Mingi debiilne tuuning, mille pritseajastus vale.
Kuid... bemm on veidi vibratsioonirikas üldse, seega ei saa kindlalt väita, et ükski viga reaalselt oleks või tuleks tormata midagi vahetama. Ka on see nimekiri teemaalgataja info põhjal.
Kuid teemat lugedes tekkis küsimus, miks töökojad vahetasid juppe, millest mingit kasu polnud?
-
- Huviline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 23.11.2022 14:51 53
- Peamine sõiduk: E60
Re: 525d 2009 vibratsioon
See turbiini jutt hakkab juba mitmed kanalist minuni jõudma, nüüd küsimus kuidas seda saab testida. Et käigukast ainuke asi mis pole sellele autol kontrollitud. Ning vahepeal käib kõvem jõnks teise käiguga läbi (automaat kast), et ei kahtle ka, et seal võib vigu esineda. Kuigi selle kasti remond iseenesest vist pole kõige ilusam lõbu.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: 525d 2009 vibratsioon
Seda saad testida nt Hõbenoolde pöördudes
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
Re: 525d 2009 vibratsioon
kont oli ka kinni testi ajal? mitu sekki vibra pole, kui vibra ise 30-60sec?
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 12.04.2012 22:06 34
- Peamine sõiduk: BMW 523i E61 2008
- Asukoht: Tallinn
Re: 525d 2009 vibratsioon
Üldiselt turbo-probleemide puhul eksisteerib leke ja kiirendus pole enam see, mis peaks olema. Tekivad ka helid nagu vilistamine või metallne heli. Sellist vibratsiooni ei tohiks turbost tekkida.
Re: 525d 2009 vibratsioon


Turbiin ≠ turbo
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: 525d 2009 vibratsioon
Kirjelduse järgi võib seal olla 2 ülemääraselt vibreerivat asja, mis vibreerivad veidi erinevatel (omavõnke) sagedustel.Käisin ektra sõitmas nädalavahetusel ilma muusika ja kõigeta maanteel. Pm nalajakalt on see jah, et kui sõidan püsikaga mnt kiirusl, siis vibra tuleb ja kestab mingi 30-60 sec ja siis kaob jälle ja nii uuesti. Et see peab olema mingi asi mis tuleb järgi vahel aga ei tööta pidevalt. Kiirus ega midagi ei muutu, ja vibra ei muutu kiirendamisest või milleski, koguaeg on sama võimas, aga nii ta tuleb ja läheb kordamõõda.
Teema täpsem hinnanguandmine peaks eeldama, et mõni spets veidi tegeleks süvendatult, kuigi ülemääraste vibratsioonide otsimine on suht tänamatu tegevus.
Mootori esimene hooratas ehk rihmaratas tuleks ka tähelepanu alla lisada. Kui see ikka viskub ja vibra kohapeal, võiks mingi kasutatud originaali panna, millel kummiosas pole pragusid (eeldusel, kui saab vahetada väheste kuludega). Näiteks lühikese suruõhuvõtmega saab poldid lahti/ kinni nii, et väntvõlli ei pea eritööriistaga hoidma. Tähtis on poltide eelpingutamise järel märkida võtmele markeriga asend, et lõplik pingutamine toimuks enam vähem õige nurga võrra.
E60 LCI-i (CO2 variandil, mis on enamus) on kliimakompressor sujuvalt reguleeritav (elektriline sidur on vaid abifunktsiooniga) ja sellel on/off teemat pole.kont oli ka kinni testi ajal? mitu sekki vibra pole, kui vibra ise 30-60sec?
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
-
- Huviline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 23.11.2022 14:51 53
- Peamine sõiduk: E60