BMW 530xd F11 rool kisub kehvemal asfaltil
BMW 530xd F11 rool kisub kehvemal asfaltil
Tere,
Mure siis järgmine,sõites rool kisub ja keerab ise, sirgel maanteel on enamvähem aga konarlikul/kühmus maanteel hakkab masin tugevalt teed otsima ja iga kühmu järgi ise rooli keerama, autol on all õiged, pm uued rehvid, sild on tehtud ja topelt kontrollitud, kaikad kõik vahetatud mis vaja ehk võiks nagu olla hea, vbla on see normaalne nähe f11 juures aga kahtlen, on kellelgi sarnast kogemust/probleemi esinenud ja oskab midagi soovitada?
Parimat
Ivar
Mure siis järgmine,sõites rool kisub ja keerab ise, sirgel maanteel on enamvähem aga konarlikul/kühmus maanteel hakkab masin tugevalt teed otsima ja iga kühmu järgi ise rooli keerama, autol on all õiged, pm uued rehvid, sild on tehtud ja topelt kontrollitud, kaikad kõik vahetatud mis vaja ehk võiks nagu olla hea, vbla on see normaalne nähe f11 juures aga kahtlen, on kellelgi sarnast kogemust/probleemi esinenud ja oskab midagi soovitada?
Parimat
Ivar
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: BMW 530xd F11 rool kisub kehvemal asfaltil
Kas EDC või tavalised amordid?
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
Re: BMW 530xd F11 rool kisub kehvemal asfaltil
Tavalised amordid
Re: BMW 530xd F11 rool kisub kehvemal asfaltil
A mis rehvid on?
Re: BMW 530xd F11 rool kisub kehvemal asfaltil
Ja mis see "õige rehv" on? 17"... 20"
Re: BMW 530xd F11 rool kisub kehvemal asfaltil
Kuidas talverehviga oli?
-
- Huviline
- Postitusi: 1224
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: BMW 530xd F11 rool kisub kehvemal asfaltil
Tagasilda ka keski kaenud on või ainult esimesele rõhku pandud?
530d
Re: BMW 530xd F11 rool kisub kehvemal asfaltil
245/40R19 Hankooki pm uued lamellid on all veel, tagasild on ka tehtud.
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: BMW 530xd F11 rool kisub kehvemal asfaltil
Ütleme nii, et tehase poolt on need lubatud, kuid vaikmisi eeldus on teevagude puudumine
. Hästi oluline on selle juures velgede õige offset (ET). Ise kasutan 225/50R17 ja ei nurise vagudes vedamise osas. Olen korra proovinud 20" velgesid vastavate rehvidega ja ei mõista, kuidas nendega sõita saaks meie oludes ja miks peaksin ennast nendega piinama (läksid kiirelt turgu). Kusjuures elektrilise roolivõimuga kuidagi kompenseeritakse auto poolt uitamist. Kuid F11 x-l pole elektrilist rooli.
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=85_0060
Sildade kokkujooksud peavad loomulikult olema õiged, väga tihti tehakse mingit jama.

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=85_0060
Sildade kokkujooksud peavad loomulikult olema õiged, väga tihti tehakse mingit jama.
Viimati muutis LEDBeam, 18.04.2023 21:14 57, muudetud 2 korda kokku.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
Re: BMW 530xd F11 rool kisub kehvemal asfaltil
Kus silda oled lasknud teha? Kas esinduses või kuskil "kuuri all" ?
Ja kas rehvid on tavalised või runflat?
Ja kas rehvid on tavalised või runflat?
Re: BMW 530xd F11 rool kisub kehvemal asfaltil
Teed on p….s
Re: BMW 530xd F11 rool kisub kehvemal asfaltil
F10l ja F11 l peaks tehasemõõt ikka 225/55/17 olema, 18 veljega ei ole ka asi veel hull, 19 ja 20 veljega otsib teed juba rohkem
Re: BMW 530xd F11 rool kisub kehvemal asfaltil
Silla regull on tehtud korralikult, rehvid ei ole runflatid.
Just ongi dilemma mida suveks panna, mõte oli 20 tollised alla kruvida (ette 245/35 ja taha 275/30) aga nüüd kommentaare lugedes hakkan selles kahtlema
Olen omanud päris palju sõidukeid ja igasugu mõõdus ratastega aga selline uitamine on midagi uut minu jaoks, lootsin,et on mingit "rohtu" selle vastu.
Just ongi dilemma mida suveks panna, mõte oli 20 tollised alla kruvida (ette 245/35 ja taha 275/30) aga nüüd kommentaare lugedes hakkan selles kahtlema

Olen omanud päris palju sõidukeid ja igasugu mõõdus ratastega aga selline uitamine on midagi uut minu jaoks, lootsin,et on mingit "rohtu" selle vastu.
Re: BMW 530xd F11 rool kisub kehvemal asfaltil
Sellel ju ka el roolivõim, mul f21-l ka otsis teed ja roolivõimu mootori poldid olid pooleks. Viimasel hetkel sai jaole, läks lammarist teine latt.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: BMW 530xd F11 rool kisub kehvemal asfaltil
F11 x-l ei ole el roolivõimu. Enne millegi väitmist võiks ju veidi uurida, segadusi on tüütu lahendada. https://www.realoem.com/bmw/en/showpart ... Id=32_1799
https://www.realoem.com/bmw/en/showpart ... Id=32_2045
Selliste niidirullidega saad veel 4x4 jõnksutamise teema omale kraesse. Tungivalt soovitav mitte üle 18" (parem on 17 "), tehase veljed (õige ET!), tehase ettenähtud rehvimõõdud ja ühesuguse laiuse ja profiili-indeksiga eest-taga. Kui kasutatud rehvid, siis veidi parema mustriga taha ja õiged rõhud (ees-taga on ca 0,3 bar erinevad).
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
Re: BMW 530xd F11 rool kisub kehvemal asfaltil
nuh, sedasi uurisingi : https://www.ebay.co.uk/p/11037594892
aga võibolla siis pole ka
aga võibolla siis pole ka
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: BMW 530xd F11 rool kisub kehvemal asfaltil
5. F10 perekond on roolivõimendi osas erinev tagaveoline vs nelikveoline. Uurimiseks on tehase materjalid, mitte suvaline jeebay. 

Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
Re: BMW 530xd F11 rool kisub kehvemal asfaltil
Amortide osas ei ole midagi vahetatud eelnevalt?
Sõber maadles ka kunagi teel tuiamisega ja tal selgus lõpuks selline teema nagu videos.
Sõber maadles ka kunagi teel tuiamisega ja tal selgus lõpuks selline teema nagu videos.
Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: BMW 530xd F11 rool kisub kehvemal asfaltil
Kui vedru valesti, ei saa amorti paika, muus mõju sel pole. F10/11-l pole Macphersonit.
Selline video ei ole mitte kuidagi kooskõlas tehase juhendiga, kuidas neid koostada ja piisava täpsusega koostamist ei taga.

Selline video ei ole mitte kuidagi kooskõlas tehase juhendiga, kuidas neid koostada ja piisava täpsusega koostamist ei taga.
Viimati muutis LEDBeam, 20.04.2023 21:12 32, muudetud 1 kord kokku.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: BMW 530xd F11 rool kisub kehvemal asfaltil
See amordi rihtimine pigem selleks, et auto hiljem ei kisuks vasakule või paremale. BMW esinduse tööriist:
https://youtu.be/s4NRlys1C3Q?t=490
https://youtu.be/s4NRlys1C3Q?t=490
tel. 51 949 859
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: BMW 530xd F11 rool kisub kehvemal asfaltil
Selle tüübil tuleb ka jutu sees valeväide. Eks on vaja ajada rahval kõvaks oma "riista" kiites. Kas sa sealt tõmbasidki oma väite? Lollidel videotel on loll komme massidesse mingit jama süstida. Vasakule -paremale kiskumisel ei saa mõju olla, tee omale silla ehitus selgeks
.https://youtu.be/s4NRlys1C3Q?t=575
Sellist parema- vasaku teemat pole ka tehase juhendis, seega meelvaldne joga.
Esisilla ülemise vedrupesa kinnitusaugud on lisaks ovaalsed, kui paar kraadi valesti, saab veel paika. Nii, et reaalsuses laserit pole vaja, kuid mingi sirgem pikk joonlaud võiks olla ja õiged pidepunktid valitud. Päris silma järgi ei saa kuidagi.
Ise olen kasutanud 1m pikka loodi, ühendanud selle stabikavarda kronsaga ja teinud ülemisele vedrupesale markeriga kriipsu peale. Alati on paika läinud ja pole muid muresid olnud. F10 tagumistega on veidi rohkem jamamist. Need ei tule lisaks normaalselt välja, kuigi tehase juhend siristab, et tulevad kenasti.

Sellist parema- vasaku teemat pole ka tehase juhendis, seega meelvaldne joga.
Esisilla ülemise vedrupesa kinnitusaugud on lisaks ovaalsed, kui paar kraadi valesti, saab veel paika. Nii, et reaalsuses laserit pole vaja, kuid mingi sirgem pikk joonlaud võiks olla ja õiged pidepunktid valitud. Päris silma järgi ei saa kuidagi.
Ise olen kasutanud 1m pikka loodi, ühendanud selle stabikavarda kronsaga ja teinud ülemisele vedrupesale markeriga kriipsu peale. Alati on paika läinud ja pole muid muresid olnud. F10 tagumistega on veidi rohkem jamamist. Need ei tule lisaks normaalselt välja, kuigi tehase juhend siristab, et tulevad kenasti.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
Re: BMW 530xd F11 rool kisub kehvemal asfaltil
Nii, ja mis oleks õige rehvi rõhk tagaveolisele F10-le kui 19 tolli ja ees 245/40 ja tagumised 275/35?
F10
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: BMW 530xd F11 rool kisub kehvemal asfaltil
Kas uksepostil pole kirjas (midagi orienteeruvatki, kui suvalised all)?
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: BMW 530xd F11 rool kisub kehvemal asfaltil
Mina lasen alati panna (tegelikult pole vaja neile meeldegi tuletada) rõhud, mis uksepostil kirjas ja nii kummaline kui see ka ei tundu, siis ette läheb mul 2.0 ja taha 2.4, seda siis üksi sõites, mida ma ka enamasti teen. Aga kenasti ka 21" erilaiusele mõõdule rõhud kirjas ja nuputama ei pea.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: BMW 530xd F11 rool kisub kehvemal asfaltil
Krt, see 2,0 tundub küll jube vähe olevat. Ikka on postil kirjas ja selle järgi ka rõhud olnud. Eks peab valima mingi keskmise koormata/koormaga rõhu vahelt.
F10
Re: BMW 530xd F11 rool kisub kehvemal asfaltil
Ujumise teemadel. Viimane aparaat, mis vagudes väga vastikult ujus oli E46, orig. M-Sport paketi ja vedrustusega ja 225/40 ja 255/35 18" suverehvi komboga. Ei aidanud ei ussi ega püssirohi. Sillad 100% korras, rehvid-veljed korras, aga ikka sikutas 18" veljega rooli vasakule-paremale nagu segane, linnas ja maanteel. Võtsin seda kui lihtsalt paratamatust ja vagudes ei sõitnud. 17" 225/45 uimase talverehviga ei olnud erilist häda. Aga polnud ka mingit juhitavust.
Praegune tagaveoline F10, orig. M-paketi ja vedruga ei uju absoluutselt. 19" 245/40 ees ja 275/35 suverehv taga. Sõida kahe rattaga vagude sees, peal, küljel, kahe rattaga maantee peenral või mida iganes. Suunastabiilsus on täielik ulme, isegi Porsche Panameraga võrreldes.
Muuseas, mu veljed pole originaalid ja tugeva positiivse offsetiga, mis peaks stabiilsust teoorias veel halvemaks tegema, aga ei tee. Sillad hoian kogu aeg korras ja reguleeritud, suverehve vahetan keskmiselt iga kahe suve järel ca 15-20 tuhande pealt.
Suvistest rõhkudest niipalju, et panen sisse selle, mis mulle meeldima on hakanud. Suvel 2.5 bar ees ja taga, ca 20 kraadiga. Sõites kurvilisemal kiirel teel ronib max 2.7 peale. Pidamine on stabiilne ja ei vaju läbi. Rinkale pole roninud, seal peaks madalamalt alustama.
Praegune tagaveoline F10, orig. M-paketi ja vedruga ei uju absoluutselt. 19" 245/40 ees ja 275/35 suverehv taga. Sõida kahe rattaga vagude sees, peal, küljel, kahe rattaga maantee peenral või mida iganes. Suunastabiilsus on täielik ulme, isegi Porsche Panameraga võrreldes.
Muuseas, mu veljed pole originaalid ja tugeva positiivse offsetiga, mis peaks stabiilsust teoorias veel halvemaks tegema, aga ei tee. Sillad hoian kogu aeg korras ja reguleeritud, suverehve vahetan keskmiselt iga kahe suve järel ca 15-20 tuhande pealt.
Suvistest rõhkudest niipalju, et panen sisse selle, mis mulle meeldima on hakanud. Suvel 2.5 bar ees ja taga, ca 20 kraadiga. Sõites kurvilisemal kiirel teel ronib max 2.7 peale. Pidamine on stabiilne ja ei vaju läbi. Rinkale pole roninud, seal peaks madalamalt alustama.
Hea sõber: F10 535i M Sport LCI '13