2009 E61 530D 173kw käigukast
2009 E61 530D 173kw käigukast
Tere
Sai ostetud uus auto ning 2 päeva hiljem maanteel õrnalt kiirendades viskas pöörded lakke ja Transmission Faulty drive moderately. Veakood 4F85 ehk google järgi E sidur. Olen kahe vahel, kas minna Hõbenoolde või osta kasutatud kast(peaks olema 6hp28?) Kuna just hakkas puhkus siis tahaks puhkuse ajal kasti probleemi korda saada aga Hõbenool saaks alles peale puhkust mu auto diagnosti võtta. Puusalt pakun, et kasti remont läheks 2k vs kasutatud kast mingi 300-500 euri. Kui kasutatud kast osta siis kas peab mingi teatud varuosakoodiga olema, et minu autole sobiks või piisab lihtsalt, et oleks 6hp28? Kumb variant oleks mõistlikum?
Tänan igasuguse info eest.
Sai ostetud uus auto ning 2 päeva hiljem maanteel õrnalt kiirendades viskas pöörded lakke ja Transmission Faulty drive moderately. Veakood 4F85 ehk google järgi E sidur. Olen kahe vahel, kas minna Hõbenoolde või osta kasutatud kast(peaks olema 6hp28?) Kuna just hakkas puhkus siis tahaks puhkuse ajal kasti probleemi korda saada aga Hõbenool saaks alles peale puhkust mu auto diagnosti võtta. Puusalt pakun, et kasti remont läheks 2k vs kasutatud kast mingi 300-500 euri. Kui kasutatud kast osta siis kas peab mingi teatud varuosakoodiga olema, et minu autole sobiks või piisab lihtsalt, et oleks 6hp28? Kumb variant oleks mõistlikum?
Tänan igasuguse info eest.
-
- Huviline
- Postitusi: 100
- Liitunud: 16.03.2012 12:35 16
Re: 2009 E61 530D 173kw käigukast
Ilmselgelt on mõistlikum kast korda teha. Kasutatud kastile mingit garantiid niikuinii ei saa ja kui kuuajapärast uuesti laiali, siis viid ikka remonti ja ühe töö+romula kasti raha on juba korstnasse lennanud
Re: 2009 E61 530D 173kw käigukast
mõttekam ikka 1 juurde osta kuna tõenäosus, et mõlemad pekki lähevad on suht väike
- 6Tenz
- Huviline
- Postitusi: 1063
- Liitunud: 22.02.2017 18:26 48
- Peamine sõiduk: e92 330d
- Asukoht: Tartu
Re: 2009 E61 530D 173kw käigukast
Kui üldse kasti remontida siis juba kap remont. Hõbenoole kap rem pakkumine sellele kastile oli vist 2400.
Ma eitea kust nad turbiinid võtavad aga recro kvaliteet ka ikka väga alla käinud.
Praegu vaatasin fb marketplaces isegi paar 6hp28 kasti võtta. Ma eeldan et seal kui on uuema shifteriga siis ehk erinevust pole.
Ma eitea kust nad turbiinid võtavad aga recro kvaliteet ka ikka väga alla käinud.
Praegu vaatasin fb marketplaces isegi paar 6hp28 kasti võtta. Ma eeldan et seal kui on uuema shifteriga siis ehk erinevust pole.
- 6Tenz
- Huviline
- Postitusi: 1063
- Liitunud: 22.02.2017 18:26 48
- Peamine sõiduk: e92 330d
- Asukoht: Tartu
Re: 2009 E61 530D 173kw käigukast
Kui peaks kasutatud kasti kasuks otsustama, siis kindlasti mehatroonika ploki all olevad tihendid ka ära vahetada. Väga lihtne töö ja tegelt ongi 60-80k nende tihendite eluiga.
Aeros antud zf tihendite komplekt 25€
Aeros antud zf tihendite komplekt 25€
Re: 2009 E61 530D 173kw käigukast
Kasutatud kast niisama toimima ei hakka kui autol on käiguvalits elektri juhtimisega. Vaja juhtplokk panna vana, kloonida või Isn kood resetida.
Tallinn 56285704
Re: 2009 E61 530D 173kw käigukast
Parandan, E-seerial ainult E70-71 on vaja Isn koodiga tegeleda. E60 piisab kui juhtplokk kodeerida.
Tallinn 56285704
Re: 2009 E61 530D 173kw käigukast
Korraks käis peast läbi möte, et osta kasutatud kast ja lasta talle hooldus teha Hõbenooles kuid vist lähen ikka Hõbenoole teed pidi kuna kui uus kast peaks pidune olema siis pöhimötteliselt pool remondi raha tuulde visatud siis.
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: 2009 E61 530D 173kw käigukast
1 E-siduri remont küll tuhandeid ei saa maksta. Kui kuldnool sellist jama pakub, tuleb kiirelt sääred teha. Sellele autole võib võtta rahulikult kasutatud korras kasti või olemasolev kuskil mitte "ratsa rikkaks" kohas lahti võtta ja probleem kõigepealt selgeks teha. Jutustada "mida kuidas teha" saab alles pärast jupitamist.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
Re: 2009 E61 530D 173kw käigukast
Käisin täna hõbenooles, tehti pakkumine 2953 eurot. Selle sees töö, kõikide käikude siduriketaste komplekt, tihendid, õli, puks/saale tagumine, turbiin, kõik solenoidid, filter. Diagnoosiks pandi E-siduri libisemine, 4-5 ja 5-6 ei kannata koormusel lülitust. Käigukast hetkel suurim viga kuid veel on vibra keres ning roolis (stendimas ja tasakaalustamas käidud, ehk tehti kehvasti), mootor õline õlijala filtri juurest ning eelsüüteküünla vead.
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: 2009 E61 530D 173kw käigukast
Vahetavad korras jupid uutega. Seal on vaja 1 puks vahetada. Loe: 1 puks. Lisaks võimalik tagajärg ära lahenda. Pakkumine on küll hinnanguline, kuid all on piisav kogemus.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.