Bmw e60 turbo töötab alates 2500 pöörde pealt
-
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 17.07.2023 12:29 30
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Telefon: 59012920
Bmw e60 turbo töötab alates 2500 pöörde pealt
Ehk keegi oskab öelda, mis probleem võib olla, kui bmw e60 turbo tuleb taha alles 2500st pöördest. Koha pealt minek väga uimane sellepärast aga muidu töötab turbo ilusti kui pöörded kõrgemal
Re: Bmw e60 turbo töötab alates 2500 pöörde pealt
Mis aasta auto ühe või kahe turboga?
Tallinn 56285704
-
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 17.07.2023 12:29 30
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Telefon: 59012920
Re: Bmw e60 turbo töötab alates 2500 pöörde pealt
2004 ja ühe turboga 530d
Re: Bmw e60 turbo töötab alates 2500 pöörde pealt
Vaakum ja juht solenoid kontrollida. Tallinnas saan tegeleda.
Tallinn 56285704
-
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 17.07.2023 12:29 30
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Telefon: 59012920
Re: Bmw e60 turbo töötab alates 2500 pöörde pealt
Kontrollisin ja uurisin. Vaakumeid pole, sest tal on elektriline akuaator. Rohkem ei oska ise midagi välja mõelda
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: Bmw e60 turbo töötab alates 2500 pöörde pealt
Kas see el. aktuaator liigutab varrast kui kohapeal tuuritada? Eile just parandasin ühe E60 525d turbo aktuaatori ära. Seest olid ühendused katki läinud.
tel. 51 949 859
-
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 17.07.2023 12:29 30
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Telefon: 59012920
Re: Bmw e60 turbo töötab alates 2500 pöörde pealt
Liigutab küll, süüde sisse panna siis liigub ka, sai diagnostika ka külge pandud aga ei näita kuskil viga
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1699
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Bmw e60 turbo töötab alates 2500 pöörde pealt
Kui tahad ise diagnoosida, vaata mis on õhulugeja näit mg/str kiirendades.
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: Bmw e60 turbo töötab alates 2500 pöörde pealt
Selleks on ju dis, ista õhukulutest, kohapeal saab ilusti andmed kätte
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
-
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 17.07.2023 12:29 30
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Telefon: 59012920
Re: Bmw e60 turbo töötab alates 2500 pöörde pealt
Kui õigesti vaatasin, siis alguses kuni 2500-3000 pöördeni on see 14-65g/s ehk siis 14k-65000mg/str? Peale seda tuleb turbo järgi ja siis on 200+ ehk 200000mg/str
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1699
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Bmw e60 turbo töötab alates 2500 pöörde pealt
Tere,
Aga arvutame siis teiste ühikute järgi, kuid eelistan siiski mg per stroke sest see annab minule täpse indikatsiooni milline on arvestuslik silindri täituvus, ilma liigselt ümber kalkuleerimata. g/s on OBD SAE Standari järgi standard unit, seetõttu ka need igasugused ELM327 universiaalsed diagnostikad neid ühikuid näitavad.
Paraku pole sinu arvutus kaugeltki õige. Tuleb arvesse võtta matemaatikat ja ka seda kuidas üks R6 mootor töötab.
Antud juhul meil on tegemist R6 mootoriga, kus iga väntvõlli 120kraadi takka toimub põlemine silindris. St et iga täispöörde kohta 360kraadi=toimub 3-s silindris põlemine. Eeldades et turbo võiks toota sel 2500rpm juures vähemalt 2.2bari (s.o on ca 1.2bari relatiivset ülerõhku) saame tulemuse mida aju võiks kalkuleerida 137g/s. Sinu kirja pandud väärtused viitavad sellele mida võiks õhulugeja lugeda kuskil tühikäigul või väiksemal koormusel.
Ehk kui nüüd veel logi ise teha tahad, siis kui aju sul selliseid väärtusi ei mõõda, siis ei liigugi auto suurt edasi, kuna ajus piiratakse kütust, kuna eeldadakse et cylinder charge pole vastav.
Aga arvutame siis teiste ühikute järgi, kuid eelistan siiski mg per stroke sest see annab minule täpse indikatsiooni milline on arvestuslik silindri täituvus, ilma liigselt ümber kalkuleerimata. g/s on OBD SAE Standari järgi standard unit, seetõttu ka need igasugused ELM327 universiaalsed diagnostikad neid ühikuid näitavad.
Paraku pole sinu arvutus kaugeltki õige. Tuleb arvesse võtta matemaatikat ja ka seda kuidas üks R6 mootor töötab.
Antud juhul meil on tegemist R6 mootoriga, kus iga väntvõlli 120kraadi takka toimub põlemine silindris. St et iga täispöörde kohta 360kraadi=toimub 3-s silindris põlemine. Eeldades et turbo võiks toota sel 2500rpm juures vähemalt 2.2bari (s.o on ca 1.2bari relatiivset ülerõhku) saame tulemuse mida aju võiks kalkuleerida 137g/s. Sinu kirja pandud väärtused viitavad sellele mida võiks õhulugeja lugeda kuskil tühikäigul või väiksemal koormusel.
Ehk kui nüüd veel logi ise teha tahad, siis kui aju sul selliseid väärtusi ei mõõda, siis ei liigugi auto suurt edasi, kuna ajus piiratakse kütust, kuna eeldadakse et cylinder charge pole vastav.