3.0D 180kw 2011 F10
Probleemiks külma mootoriga umbes 5-10 sek pärast puterdamine. Isegi suvel. Aitab pöörete tõstmine/kohe sõitma asumine.
Varasemalt oli probleemiks mootori puterdamine, kui mootor oli juba soojem - see lahenes sisselaske kollektori puhastamisel ja pöördklappide tihendite vahetamisel.
Vahetatud eelsüüteküünlad - Bosch. Filtrid uued.
2 aastat tagasi oli kõrgsurvepump. Uus pump, läbipesu ja kasutatud pihustid.
Hetkel niiske 1-2 pihusti juures.
Veakoodid:
278A00 - Throttle valve actuator: electrically or mechanically faulty
279100 - Swirl flap, plausibility Swirl flap mechanically faulty during deviation learning
24F700 - Fuel-filter heating, activation: open circuit
Ühes foorumis pakuti eemaldada korraks õhulugeja konnektor.
Ise kahtlustan, et ehk tekib külmalt mootorirõhu kadu ning soojalt paisub see kuskilt kinni.
Mis jubin või kuidas ma leian kütuse soojendi? Kas see on relee, ei oska seda otsida internetist. Kas üldse on selles probleem?
F10 N57 mootor puterdab külmalt
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: F10 N57 mootor puterdab külmalt
MIks neid vigu korda ei tee?278A00 - Throttle valve actuator: electrically or mechanically faulty
279100 - Swirl flap, plausibility Swirl flap mechanically faulty during deviation learning
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
Re: F10 N57 mootor puterdab külmalt
Sisselaskekollektor on tahmane või vigane, pöördklappide mootori pistik prooviks lahti võtta ja siis peaks paremini töötama.
Odavam ja kiirem lasta spetsialistil tegeleda kui hakata leiutama. Kütusesoojendi asub põhja all vasakul kütusefiltri küljes.
Odavam ja kiirem lasta spetsialistil tegeleda kui hakata leiutama. Kütusesoojendi asub põhja all vasakul kütusefiltri küljes.
Tallinn 56285704