E61 530xd paks valge toss
E61 530xd paks valge toss
Tere!
Sooja mootoriga vahepeal kiirendades sooja mootoriga tuleb tagant ikka korralikult valget tossu välja ning olen siin kahe päevaga juba 3l jahutusvedelikku juurde valanud.
Tegelikult alguse sai see juba kuu aega tagasi kui vahetasin ära egr ja peatermostaadi (samas ei tea, võibolla on lihtsalt kokkusattumus), siis hakkasin iganädalaselt jahutusvedelikku juurde valama (arvasin, et on lihtsalt õhumullid süsteemis sees ja vaikselt need eralduvad), aga nüüd siis juba igapäevaseks see jahutusvedeliku juurdevalamine läinud ning nüüd on hakanud valget paksu tossu tagant välja tulema. Vahepeal minuteada pole mootor keema ka läinud, et plokikaanetihend oleks kuuma võinud saada.
Kas lootust on, et võiks olla pigem egr jahutus või mis seal veel võiks probleemi tekitada?
Mootoriks M57
Sooja mootoriga vahepeal kiirendades sooja mootoriga tuleb tagant ikka korralikult valget tossu välja ning olen siin kahe päevaga juba 3l jahutusvedelikku juurde valanud.
Tegelikult alguse sai see juba kuu aega tagasi kui vahetasin ära egr ja peatermostaadi (samas ei tea, võibolla on lihtsalt kokkusattumus), siis hakkasin iganädalaselt jahutusvedelikku juurde valama (arvasin, et on lihtsalt õhumullid süsteemis sees ja vaikselt need eralduvad), aga nüüd siis juba igapäevaseks see jahutusvedeliku juurdevalamine läinud ning nüüd on hakanud valget paksu tossu tagant välja tulema. Vahepeal minuteada pole mootor keema ka läinud, et plokikaanetihend oleks kuuma võinud saada.
Kas lootust on, et võiks olla pigem egr jahutus või mis seal veel võiks probleemi tekitada?
Mootoriks M57
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: E61 530xd paks valge toss
Suure tõenäosusega JA, võta VL kolle küljest toru lahti, vajadusel survesta jahutussüteem ja kontrolli.
Või siis pane kindlalt korras teine EGR-i jahuti. Õlitaseme tõusu ka vaja kontrollida, vajadusel vahetus pärast kordasaamist.
Või siis pane kindlalt korras teine EGR-i jahuti. Õlitaseme tõusu ka vaja kontrollida, vajadusel vahetus pärast kordasaamist.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
Re: E61 530xd paks valge toss
Aitäh asjaliku vastuse eest. Mehaanik aitab mul kolmapäeval ära survestada ja siis vaatame, mis teha annab. Lootus jääb ikkagi EGR jahuti peale.
- m2x
- Huviline
- Postitusi: 639
- Liitunud: 11.04.2012 18:18 41
- Peamine sõiduk: E39 530d Touring
- Asukoht: Neli ratast õhus...
Re: E61 530xd paks valge toss
EGR jahuti on täiesti võimeline seda tegema, endal E39'l oli diagnoosida väga lihtne- töötava mootoriga EGR toru sisselaske küljest lahti ja sealt lihtsalt pritsis jahutusvedelikku peale. Lohutasin ennast sellega, et vähemalt said kolle ja klapid korraliku sisepesu...
Samas kindlasti tuleb põhjalikult kontrollida, plokikaanetihend ei pea kuuma saama et otsas olla...
Samas kindlasti tuleb põhjalikult kontrollida, plokikaanetihend ei pea kuuma saama et otsas olla...
Re: E61 530xd paks valge toss
Sain mehaaniku juures käidud ning tegemist oli välimise lekkega kuskilt egr tihendi vahelt.
Samas täna hommikul panin auto käima ja lõi uuesti jahutusvedeliku märgi ette. Scannisin obd’ga ka ja näitab 4B35 veakoodi ehk vist õli konditsiooni andur? Kuksil kaks nädalat tagasi oli see sama veakood olemas, kustutasin ära lootuses, et tagasi ei tule. Võib see kuidagi sellega seotud olla?
Tekib ikkagi tunne, et jahutusvedelik on mootoris, sest vahel gaasi andes lööb ikkagi valget suht korralikult välja sooja mootoriga.
Samas täna hommikul panin auto käima ja lõi uuesti jahutusvedeliku märgi ette. Scannisin obd’ga ka ja näitab 4B35 veakoodi ehk vist õli konditsiooni andur? Kuksil kaks nädalat tagasi oli see sama veakood olemas, kustutasin ära lootuses, et tagasi ei tule. Võib see kuidagi sellega seotud olla?
Tekib ikkagi tunne, et jahutusvedelik on mootoris, sest vahel gaasi andes lööb ikkagi valget suht korralikult välja sooja mootoriga.
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: E61 530xd paks valge toss
Miks peate siia tootma totaalset jama? Teile anti juhis: ühendage kontrolliks EGR-i toru VL kolle küljest lahti ja survestage jahutussüsteem või pange teine kindlalt korras EGR-i soojusvaheti.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
- m2x
- Huviline
- Postitusi: 639
- Liitunud: 11.04.2012 18:18 41
- Peamine sõiduk: E39 530d Touring
- Asukoht: Neli ratast õhus...
Re: E61 530xd paks valge toss
Wait... Välimine leke EGR tihendi vahelt... what? Pidin praegu sportlikust huvist lahti võtma, kas tõesti M57N2 moto on nii erinev 39 omast, aga egr jahuti suhtes no ei ole. Termostaat sisse- toru välja- kõik. Või vastupidi, kuidasiganes pidi vedeliku liikumist vaadata. Igatahes, kui sa EGR termoka ära vahetasid ja ise seal väliselt mingit leket ei näinud, siis ta peab ikkagi sisse lekkima, seal ei ole väga variante. Mingi tihend seda ei remondi. See on üpris levinud viga lisaks, et sisesel radiaatoril tekib ajaga auk sisse.
Ei taha puusalt kohe vastikuks muutuda, aga siinkohal viskaks mehaanikut võtmega, kui ta mingi lekke tõesti tuvastas aga jättis kontrollimata kas sisemine radikas on korras või mitte- ERITI kuna seda kontrollida on lihtne ja ERITI kuna see on potensiaalsele põhiveale nii lähedal ja võib väga vabalt olla seotud. Ja samas oleks vaja kindlalt teada ka, kui ta tegelikult ongi korras, sest sel juhul tuleb tõesti juba mujale vaatama hakata. Ma ei viitsi uurida neid umbe OBS universaalseid koode, aga kui tõesti viitab mingile õlireostuse probleemile, siis järgmine lihtne (odavapoolne vähemalt) asi üle vaadata kust õli ja jahutus seguneda saavad, on õli soojusvaheti- ka üsna levinud probleem. Kas sealt aga nii palju jahutusvedelikku lahkuda suudab, et karteri kaudu valget suudab tekitada, on juba omaette küsimus, sest autot ostes oli kohe endal ka sama probleem (hea et ma paisupaagi korgi alla vaatasin 100km peale autoplatsilt lahkumist
) ja sellega peaks ka jahutussüsteemis õli näha olema. Igatahes.. Sul on ees kas lugematuid tunde youtube videosid ja katse-eksituse meetodit või kõne mehaanikule, kes korralikult ära diagnoosiks.
Aga edu- uuel aastal uue hooga varuosakahurid käima
Ei taha puusalt kohe vastikuks muutuda, aga siinkohal viskaks mehaanikut võtmega, kui ta mingi lekke tõesti tuvastas aga jättis kontrollimata kas sisemine radikas on korras või mitte- ERITI kuna seda kontrollida on lihtne ja ERITI kuna see on potensiaalsele põhiveale nii lähedal ja võib väga vabalt olla seotud. Ja samas oleks vaja kindlalt teada ka, kui ta tegelikult ongi korras, sest sel juhul tuleb tõesti juba mujale vaatama hakata. Ma ei viitsi uurida neid umbe OBS universaalseid koode, aga kui tõesti viitab mingile õlireostuse probleemile, siis järgmine lihtne (odavapoolne vähemalt) asi üle vaadata kust õli ja jahutus seguneda saavad, on õli soojusvaheti- ka üsna levinud probleem. Kas sealt aga nii palju jahutusvedelikku lahkuda suudab, et karteri kaudu valget suudab tekitada, on juba omaette küsimus, sest autot ostes oli kohe endal ka sama probleem (hea et ma paisupaagi korgi alla vaatasin 100km peale autoplatsilt lahkumist

Aga edu- uuel aastal uue hooga varuosakahurid käima
