524td vs 525td ??
524td vs 525td ??
Kui nüüd võrrelda 524td ja 525tds, siis kas 525td-l on palju plusse 524 ees? tean ainult et 525 on mootor ketiga (et siis töökindlam ehk) ja mõni kw võimsam.
vbolla keegi oskaks tuua välja mõlema eelised teise ees?
üks küsimus veel et kas 524 mingi diffri lukk vms ka esineb?
ps. plaan on lähiajal diisel bmw osta, sellepärast sellised vbolla nats rumalad küsimused.
vbolla keegi oskaks tuua välja mõlema eelised teise ees?
üks küsimus veel et kas 524 mingi diffri lukk vms ka esineb?
ps. plaan on lähiajal diisel bmw osta, sellepärast sellised vbolla nats rumalad küsimused.
530d touring
Variante on kolm:
524td 85kw Nm 220 mootorivalem M21D24
525td 85kw Nm 222 mootorivalem M51D25
525tds 105kw Nm 260 mootorivalem M51D25
Olen kuulnud, et 524td peetakse vastupidavamaks ja on ka odavam remontida. Miinuseks on hammasrihm, mille purunemine või hammaste üle tõmbamine toob kaasa palju kahjustusi mootoris. Samas, kui rihma ja rullikuid õigeaegselt vahetada, siis ei tohiks probleemi olla. Ahvatleivam on kindlasti 525tds oma 105kw ja 260-se väändega.
524td 85kw Nm 220 mootorivalem M21D24
525td 85kw Nm 222 mootorivalem M51D25
525tds 105kw Nm 260 mootorivalem M51D25
Olen kuulnud, et 524td peetakse vastupidavamaks ja on ka odavam remontida. Miinuseks on hammasrihm, mille purunemine või hammaste üle tõmbamine toob kaasa palju kahjustusi mootoris. Samas, kui rihma ja rullikuid õigeaegselt vahetada, siis ei tohiks probleemi olla. Ahvatleivam on kindlasti 525tds oma 105kw ja 260-se väändega.
Just nagu Andrus_V ütles, on 2.4 töökindlam ja ka odavam remontida kui vajadus tekib (rihma vahetus koos rullikuga, tööga ca 1000 eeku). 2.5 on loomulikult oluliselt erksam, kuid tihtipeal on neil käivitus probleemid, tühikäigu kõikumine ja loomulikult suht õrv plokipea.
Veel on vahe kütuse kulus ca 1-2 liitrit sajale.
Aga muidugi kui kuskil hea hingega 2.5 TDS silma jääb, siis soovitan ikka võimsamat
Traktor ruulib
Veel on vahe kütuse kulus ca 1-2 liitrit sajale.
Aga muidugi kui kuskil hea hingega 2.5 TDS silma jääb, siis soovitan ikka võimsamat

Traktor ruulib

Mercedes EQS 450+ 2022
tänud vastuste eest.
ise oman hetkel primera 2,0 traktorit, aga sain mingi aeg sõbra 525tds-iga sõita ja võttis ikka natsa näo naerule küll. sealt siis tekkis soov nissan bmw vastu vahetada.
äkki oskate kommenteerida seda et kui palju paremini 525 siis edasi läheb oma 20 lisa kw-ga? mul 524 pole olnud veel võimalust sõita, et on ta palju uimasem?
ise oman hetkel primera 2,0 traktorit, aga sain mingi aeg sõbra 525tds-iga sõita ja võttis ikka natsa näo naerule küll. sealt siis tekkis soov nissan bmw vastu vahetada.
äkki oskate kommenteerida seda et kui palju paremini 525 siis edasi läheb oma 20 lisa kw-ga? mul 524 pole olnud veel võimalust sõita, et on ta palju uimasem?
530d touring
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8506
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Kui tahad 524td ga sõita , siis helista 5099417 juhul kui oled tallinna inimene.
Korraldame ära.
Korraldame ära.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
leidsin selle vana teema kuna on mõnes küsimuses arusaamatus.
nimelt 92-95 (vb ka 96) aasta toodeti nii 525td kui ka 525tds. ehk siis vastavalt nii M51D25 85kw kui M51D25 105kw mootorit. kui see tds nii hea ja võimas on siis miks samal ajal seda lahjat mootorit toodeti? kas td on vaakumpumbaga nagu tds? ühesõnaga keegi ehk selgitaks plusse ja miinuseid ja muidu erinevusi.
(mu jaoks diisli puhul täiendav 20kw ei ole piisav argument otsustamaks võimsama mootori kasuks. seetõttu vabandan kui mõne jaoks probleem mõttetu tundub)
nimelt 92-95 (vb ka 96) aasta toodeti nii 525td kui ka 525tds. ehk siis vastavalt nii M51D25 85kw kui M51D25 105kw mootorit. kui see tds nii hea ja võimas on siis miks samal ajal seda lahjat mootorit toodeti? kas td on vaakumpumbaga nagu tds? ühesõnaga keegi ehk selgitaks plusse ja miinuseid ja muidu erinevusi.
(mu jaoks diisli puhul täiendav 20kw ei ole piisav argument otsustamaks võimsama mootori kasuks. seetõttu vabandan kui mõne jaoks probleem mõttetu tundub)
524td võib olla hea ja tore, aga ta on vana. mitte niivõrd kapotialuse osas, vaid auto välimus on 80ndatest. ning mul vist pole õnnestunud ühtegi müügis olevat nahksisuga kohata. huvitab see, et kas 525td hooldus on odavam kui 525tds oma. (tean, et 524le saab panna nahksisu, uue esiotsa, peeglid, rooli jpm ent võimaluse korral hoiduks sellest)
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
- Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
- Kontakt:
päris paljud 524TD on kusjuures nahaga olnud...soon kirjutas:524td võib olla hea ja tore, aga ta on vana. mitte niivõrd kapotialuse osas, vaid auto välimus on 80ndatest. ning mul vist pole õnnestunud ühtegi müügis olevat nahksisuga kohata. huvitab see, et kas 525td hooldus on odavam kui 525tds oma. (tean, et 524le saab panna nahksisu, uue esiotsa, peeglid, rooli jpm ent võimaluse korral hoiduks sellest)
maitse asi tõepoolest. mulle meeldivad. aga kui selliste vidinatega auto remont hullupööra 524td-st kallim on, siis ma ilmselt peaks ka neid iluvidinaid ülearuseks. pean silmas 525td 94-95 aasta. diisel peaks olema säästukas ja 525tds-i puhul ma pole säästuvõimaluses väga kindel. 525td suhtes on väikene lootus veel säilinud, kuna keegi pole kardinaalseid erinevusi (võimalikke kuluartikleid) võrreldes 524td-ga välja toonud (välja arvatud siis käigukast, mis on elektroonilisem).
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
siin pildid yhest 524tdst millel hele nahk http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
kui sa räägid aastast 94-95 siis ei ole mõtet sul ka 524td masinat sinna võrdluseks panna!
PS! ei märganud, et sa vana teema üles vedasid ja arvasin, et sa võrdled kolme mootorit. minu viga.
PS! ei märganud, et sa vana teema üles vedasid ja arvasin, et sa võrdled kolme mootorit. minu viga.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8506
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Ma ise arvan (ei tea aga arvan ) et 525td ja 525tds on enamvähem samad, td puudub intercooler. Millegipärast kipun arvama et remondi ja hoolduskulud samad.
524 td seevastu peaks olema odavam remontida.
Nahaga on neid jah päris palju olnud.
nt see:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Mis puudutab laia nina siis see on võimalik alati juurde pookida ja sama ka uue tüübi peeglitega.
Aga kas see on nii oluline?
Kui jah siis uue tüübi peegel maksab saule 600.- tk. Laia nina komplekti leiab kuskil 4000.- ringis.
Mina arvan et see peegel ja lai nina ei mõjuta lõppkiirust ja ei anna ka dünaamikale midagi.
Kuigi ei saa salata , vingem näeb välja küll.
524 td seevastu peaks olema odavam remontida.
Nahaga on neid jah päris palju olnud.
nt see:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Mis puudutab laia nina siis see on võimalik alati juurde pookida ja sama ka uue tüübi peeglitega.
Aga kas see on nii oluline?
Kui jah siis uue tüübi peegel maksab saule 600.- tk. Laia nina komplekti leiab kuskil 4000.- ringis.
Mina arvan et see peegel ja lai nina ei mõjuta lõppkiirust ja ei anna ka dünaamikale midagi.
Kuigi ei saa salata , vingem näeb välja küll.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
ma võrdlesin tegelikult nagu teema pealkiri on 524td ja 525td. kui otsustaks 525td kasuks siis ostaks lihtsalt uuema.Jaanus_P kirjutas:kui sa räägid aastast 94-95 siis ei ole mõtet sul ka 524td masinat sinna võrdluseks panna!
tegelikult ma kolme mootorit ei võrdle. tds on lihsalt hea näide millist diislit ma endale ei taha. kõrvale ei saa ju jätta fakti et ta on ikkagi poole kallim 524td-st. aga kui saab odavalt, siis miks mitte. eeldatavasti üle ühe korra neid toitesüsteeme remontida ei tule.Jaanus_P kirjutas:PS! ei märganud, et sa vana teema üles vedasid ja arvasin, et sa võrdled kolme mootorit. minu viga.
kui veel mõni seda väidet kinnitaks siis ma ei saa üldse enam aru miks nad seda 525td-d üldse tootsid 5 aastat koos tds-iga. mõtlesin et 525td on sisuliselt vana m21d25 mootor. kas tõepoolest selle auto ainuke pluss?? on see, et ta on teisest 20 kw lahjem?Tarmo kirjutas:Ma ise arvan (ei tea aga arvan ) et 525td ja 525tds on enamvähem samad, td puudub intercooler. Millegipärast kipun arvama et remondi ja hoolduskulud samad.
524 td seevastu peaks olema odavam remontida.
on küll oluline. sest kui su mõtet veel edasi arendada, siis jõuame me selleni, et tegelikult võiks hoopis e28 524td osta. igas mõttes odavam. välimus on auto puhul asi, mis esimesena räägib. aga ma veelkord ütlen, et kui see 525td on sisuliselt 20kw lahjem 525tds, siis on see mõttetu auto ja nii tuleks ka siin teemas öelda.Tarmo kirjutas:Mis puudutab laia nina siis see on võimalik alati juurde pookida ja sama ka uue tüübi peeglitega.
Aga kas see on nii oluline?
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 3000
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
http://wwww.e34.de/e34/diesel.htm
Selle tabeli põhjal võib oletada, et 525td on edasiarendus 2,4td mootorile. Väändemoment saavutatakse madalama pöördega: 222 Nm tuleb 1900 pöörde pealt võrreldes vanemate 220 ja 2400 näitajatega.
tds on mootoritüübilt sama mis td kuid nagu juba varem mainitud, vahejahutiga.
Mis vahet neil veel on ning miks oli nende tootmine paralleelselt mõttekas, jään vastuse võlgu. Võimalik nt, et td tarbib kütet vähem. Auto hind oli uuest peast odavam vms. Need arvamused on puhtalt spekulatiivsed kuna täpset infot selle kohta ei oma.
Selle tabeli põhjal võib oletada, et 525td on edasiarendus 2,4td mootorile. Väändemoment saavutatakse madalama pöördega: 222 Nm tuleb 1900 pöörde pealt võrreldes vanemate 220 ja 2400 näitajatega.
tds on mootoritüübilt sama mis td kuid nagu juba varem mainitud, vahejahutiga.
Mis vahet neil veel on ning miks oli nende tootmine paralleelselt mõttekas, jään vastuse võlgu. Võimalik nt, et td tarbib kütet vähem. Auto hind oli uuest peast odavam vms. Need arvamused on puhtalt spekulatiivsed kuna täpset infot selle kohta ei oma.
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8506
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Aru ma ei saa kus on meie spetsialistid Valdek , Vilts????
Saaks ükskord juba vastuse nendele küsimustele.
Saaks ükskord juba vastuse nendele küsimustele.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Et nagu miks mitte võtta auto millel on samal mootoril 20kw rohkem? Ise võtaks küll. 525td ja tds mootori plokk ja pea peaks olema sama ja ketiga aetavad mõlemad. Et selles suhtes ei tohiks olla ülalpidamiskuludes suuri vahesid nendel. Muidugi ise alles vähe aega tdsi omanik olnud, aga ei ole pidanud veel mootoril miskit tegema ja arvan et kui ikka kapoti avada ja jahutusvedeliku ja õli kontrollida, siis ei tule ka suuri probleeme lambist.
Ja ostsin ka selle masina just tds mootori ja uuema välimuse pärast (94aE34)
Ja ostsin ka selle masina just tds mootori ja uuema välimuse pärast (94aE34)
525 TDS´a EXECUTIVE
M.P-ga nõus.

edit: ma ei saa aru miks see ei tööta
http://www.e34.de/copyright.php?bild=fo ... 5tds-2.jpg

edit: ma ei saa aru miks see ei tööta
http://www.e34.de/copyright.php?bild=fo ... 5tds-2.jpg
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8506
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Eile õhtul uurisin Viltsi käest nende 525td ja 525tds i kohta.
Tema arvas , et remondikulud ikka sarnased nendel.
Siis ütles veel et oleks touring kerega 524td kuskilt võtta siis tema ostaks kindlasti selle.
Kuna 524td remontimine pidi ikka tunduvalt lihtsam ja odavam olema.
Aga kuna keegi meist autot remontimiseks ei osta siis .....
Ise sõidan 524td ja olen rahul.
Tema arvas , et remondikulud ikka sarnased nendel.
Siis ütles veel et oleks touring kerega 524td kuskilt võtta siis tema ostaks kindlasti selle.
Kuna 524td remontimine pidi ikka tunduvalt lihtsam ja odavam olema.
Aga kuna keegi meist autot remontimiseks ei osta siis .....
Ise sõidan 524td ja olen rahul.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Asi selles, et 6 silindrit reas ja kaas pikk. Ja kui tekib ülekuumenemine, siis selline joblakas väga kergelt järgi annab. Ei tahaks uskuda, et see nüüd lambist juhtub. Ikkagi peab eelnevalt olema probleem ja see kui kaas puru on juba tagajärg. Kui ikka tase normis ja kellad töötavad ja neid jälgida, siis ei tohiks ju muret tekkida. Teades seda probleemi, siis ise jälgin küll temp seierit hoolega.
525 TDS´a EXECUTIVE
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8506
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Mis see läbisõit siis oli ???Viljo kirjutas:Ilmselt minu autodel olnud probleemiks ka läbisõit.
Mul 445000 ees , loodan et kestab ikka veel kaua.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio