540 vs 528
540 vs 528
Kui radikaalselt erineb eelpool nimetatute kütusekulu linnas? Üks muidugi V8, teine R6..
Üks rool autos mitme inimese kohta on diskrimineerimine!
sõbra 528 üle 12 liitri linnas eriti ei võta. vaikselt sõites saab 11ga hakkama vabalt. 540 kohta julgeks pakkuda, et alla 17 eriti linnas ei sõida, sedagi eeldusel, et mootor on soe (vabandused öko540 omanikele, kes vähemaga hakkama saavad).
muidu see 85 kw lisapowerit oleks 60% 528 omast rohkem, mootori kubatuur on vaid 40% 528 omast suurem ning 40% suurem kütusekulu oleks igati õigustatud.
tegelikkuses on nende autode kw erinevus alla 70 ning keskmine 540 eesti linnas talvel alla 20 liitri ei sõida.
muidu see 85 kw lisapowerit oleks 60% 528 omast rohkem, mootori kubatuur on vaid 40% 528 omast suurem ning 40% suurem kütusekulu oleks igati õigustatud.
tegelikkuses on nende autode kw erinevus alla 70 ning keskmine 540 eesti linnas talvel alla 20 liitri ei sõida.
Eks ta ole suhteline jah.
Ka siin foorumis on kuulda olnud, et 2.8 tippkulud on sinna 15L kanti jäänud.
Aga 4.0 suvel keskpärase tempoga(80% linnas) sõites nii 14 aga hetkel kui on õues -15-25C, siis tõesti kompu näitab 17-18L sajale.
Laias laastus aga kolmandiku võrra väiksemad peaks 528 parameetrid olema.
Ka siin foorumis on kuulda olnud, et 2.8 tippkulud on sinna 15L kanti jäänud.
Aga 4.0 suvel keskpärase tempoga(80% linnas) sõites nii 14 aga hetkel kui on õues -15-25C, siis tõesti kompu näitab 17-18L sajale.
Laias laastus aga kolmandiku võrra väiksemad peaks 528 parameetrid olema.
GS
aga mis sind köidab siis üldse selle 528 juures?? miks sa seda 540 vastu ei vaheta, ehk saab ökonoomsemalt hakkama?Ilves kirjutas:Ma pean ilmselt ökosõidu tunde võtma, sest pole küll talvel keskmist alla 15 saanud (99% linn, lühikesed otsad). See on ka üks põhjus miks ma kahtlen, et keegi oluliselt vähem 528-ga linnas hakkama saab, kui sõita nii, et autol ka lõbus oleks ja küünlad ära ei tahma
528, E39
See peab olema siis väga rahulik sõit, manuaalselt käike vahetades ja ülikorras mootoriga suvel sõites.Ain kirjutas:e39 540 -98
linnas 15L/100km
mnt. 9L/100km
Viimati muutis Ingmar, 12.02.2006 21:26 22, muudetud 2 korda kokku.
No enda arust nagu nüüd mingit sellist ökosõitu ka ei tee ja kõik nüüd maantee ka ei ole.
No ma ei tea maanteel ma nagu alla 100km/h küll ei liikle. Kui ainult maanteel sõita siis tuleb see kulu kindlati alla 8l.
Aga ma ei viitsi sellel teemal jahuda, sest olen teiste autodega ka saanud selliseid kulusid mida keegi ei usu. Eks kindlast on ka selle kütuse kulus oluline osa auto seisukorras.
Aga jah las ta olla, eks igaüks sõidab nii nagu oskab ja kulutab kütust nii nagu auto seda tarbib.
No ma ei tea maanteel ma nagu alla 100km/h küll ei liikle. Kui ainult maanteel sõita siis tuleb see kulu kindlati alla 8l.
Aga ma ei viitsi sellel teemal jahuda, sest olen teiste autodega ka saanud selliseid kulusid mida keegi ei usu. Eks kindlast on ka selle kütuse kulus oluline osa auto seisukorras.
Aga jah las ta olla, eks igaüks sõidab nii nagu oskab ja kulutab kütust nii nagu auto seda tarbib.
Kütusekulu on alati huvitav teema olnud. Ma olen ka sõitnud Tallin-Pärnu otsa keskmise kiirusega 95 ja kuluga 7.5 sajale kompu järgi. Eelduseks muidugi ilus suvine ilm ja kruisi kasutamine
Aga see on maanteesõit. Korralikud miinuskraadid ja 10-15 minutilised otsad külma mootoriga teevad Tallinnas keskmise kuluga halba imet.

-
- Huviline
- Postitusi: 737
- Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
- Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
- Asukoht: Tallinn
Omast ligi 4 aasta kogemusest, enamasti 90% linnasõitu, ca 10 km otsad külmkäivitustega, normaalse, mitte mingi ökosõiduga (st et enamus fooride taga jäid teised autod üsna kaugele maha) ja keskmine kulu kõikus 97.a 540i Steptronicul 15-16 L vahel. Väga lögaste ja libedate ilmadega tõusis liitri-kaks. Selleks, et üle 20 liitri saada, pidi ikka tõsiselt gaasipedaalil sõtkuma.
jaah.. tuleb hakata vaikselt maad uurima. ehk saab suveks
E39 528 raha kokku. 540 on ikka liig janune..
ega muidu pole mu praegusel E34 525 TDS-il ka häda miskit aga naine tahab, et auto ka -25C käima läheks. bensukal on see potensiaal tera suurem. ja lisaks on meie riik selline, kus disla bensuga samas hinnaklassis v. teinekord kallimgi.
E39 528 raha kokku. 540 on ikka liig janune..
ega muidu pole mu praegusel E34 525 TDS-il ka häda miskit aga naine tahab, et auto ka -25C käima läheks. bensukal on see potensiaal tera suurem. ja lisaks on meie riik selline, kus disla bensuga samas hinnaklassis v. teinekord kallimgi.
Üks rool autos mitme inimese kohta on diskrimineerimine!