E34 mootor puterdab

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
seawolf
Huviline
Postitusi: 245
Liitunud: 21.01.2005 12:32 37
Peamine sõiduk: BMW 525d
Asukoht: Tartu

E34 mootor puterdab

Postitus Postitas seawolf »

Selline lugu siis, et sõitsin peetis küünlajuhtmetega. Küünlad on vahetatud pool aastat tagasi. Sain juhtmed vahetatud aga ilmnes järgmine probleem. Külmast peast masin töötab normaalselt, kui soojaks läheb siis vahest viskab nagu ühe silindri tagant ära. Kui sujuvalt gaasi vajutada ei ole probleeme, järsult kiirendades kaob üks pott tagant ära. Tühikäigu mootor on vahetatud, õhulugeja samuti, küünlajuhtmed on tutikad. Kas pees küünljuhe võib pool aastat tagasi vahetatud küünla ära tappa? :(
skiman
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 08.11.2005 18:29 27
Asukoht: ida

Postitus Postitas skiman »

Võimalik
seawolf
Huviline
Postitusi: 245
Liitunud: 21.01.2005 12:32 37
Peamine sõiduk: BMW 525d
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas seawolf »

Vahetsin küünlad ära, ikka sama sündroom. AIDAKE!
randos
Klubiliige
Postitusi: 1627
Liitunud: 29.09.2004 17:40 32
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas randos »

Uut teemat tegema ei hakanud, kurdan siis siia oma mure.
Nimelt lugu selles, et kui hommikul auto sooja garaaži (+10-15C) ajada ja järgmine hommik üritada see sealt kätte saada, siis see ei õnnestu. Ei käivitu. Tõmmates läheb kohe käima. Nii on juhtunud korduvalt -20 ja nüüd +5 kraadide juures. Autot väljas hoides pole kunagi nii olnud, ka suurte külmadega sain väljas käima, garaažis mitte. Ise kahtlustasin kondenside tekkimist ei tea kuhu, kuid kuna viga ka pluss kraadidega esines, siis ei tea kas see saab võimalik olla?
Mis toimub...???
Ootan abi...
truumu

Postitus Postitas truumu »

Mul oli sama teema 535-ga
Aitas küünlajuhtmete puhastamine(see osa, kus nad plastikrenni sees on) ja töötlemine vett tõrjuva silikoniga
randos
Klubiliige
Postitusi: 1627
Liitunud: 29.09.2004 17:40 32
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas randos »

truumu kirjutas:Mul oli sama teema 535-ga
Aitas küünlajuhtmete puhastamine(see osa, kus nad plastikrenni sees on) ja töötlemine vett tõrjuva silikoniga
Teen proovi...juhtmed puhastatud ja auto ootab sooja katuse all hommikut...Eks ole siis näha kas käivitub ja küsib, kuhu sõidame :D
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Kuskil autoremondi töökoja saidilt lugesin, et bmw peetis küünlajuhe ja süütepool võib ka aju rikkuda sest tal aju toimetab ka süüdet. Täpselt ei tea, sest ise kulgen diisel mootoriga.
525 TDS´a EXECUTIVE
seawolf
Huviline
Postitusi: 245
Liitunud: 21.01.2005 12:32 37
Peamine sõiduk: BMW 525d
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas seawolf »

Eh! leidsin vea ülesse! :D Ok siis üks tutikatest juhtmetest mille ma kolm kuud tagasi ostsin, tagus vastu lõdvikut läbi! säde lõdviku ja juhtme vahel pimestas silmi:shock: :shock: :shock: Kiskusin uued jälle välja ja vanad asemele ning töötab!
truumu

Postitus Postitas truumu »

Mis firma toodanguga oli tegu?(uued juhtmed)
Kasutaja avatar
draggo
Huviline
Postitusi: 854
Liitunud: 08.09.2003 13:33 48
Asukoht: Tar2
Kontakt:

Postitus Postitas draggo »

Endal juba pikemat aega mure, et tühikäigul mootor rapub iga paari sekundi tagant. Vahetanud olen küünlad, küünlajuhtmed ja puhastanud tühikäiguklapi. Tuleb vist ikka minna mootorit stendi testima enne kui probleemist jagu saab...
Vasta