E39 kütuse etteande pump (diisel)
E39 kütuse etteande pump (diisel)
Tegemist on 525 TDS '96
Kas see pump mis asub paagis on auto käivitamisel ka vajalik või on ta ainult selleks, et kütuse taset paakide vahel reguleerida. Kui pump ei tööta, kas see on ka remonditav või tuleks uus otsida. Kui palju ta survet peaks andma? Kui kaua ta peaks töötama kui süüde sisse keerata? Kas 20-30 sek. on normaalne?
Ette tänades.
Kas see pump mis asub paagis on auto käivitamisel ka vajalik või on ta ainult selleks, et kütuse taset paakide vahel reguleerida. Kui pump ei tööta, kas see on ka remonditav või tuleks uus otsida. Kui palju ta survet peaks andma? Kui kaua ta peaks töötama kui süüde sisse keerata? Kas 20-30 sek. on normaalne?
Ette tänades.
Viimati muutis folio, 31.03.2006 12:43 51, muudetud 1 kord kokku.
Huvitav mis masinast jutt küll käib
Üldjuhul on kõrgsurvepumpadega masinatel elektriline etteandepump vaid nö. käivitusabi pumbaks (kütte vähe alla vajunud, või kui küte otsa saand siis lööb uuesti üles). Kui mootor töötab siis imeb mehhaaniline pump kütet ja elektriline istub niisama. Tavaliselt töötab ta siis süüte sisse keeramisel eelsüüte kontrollrelee toimimise ajal ca. 15 sek. ja siis lülitab välja.
Või jumal teab mis masin sul on ja mis süsteeme veel on

Üldjuhul on kõrgsurvepumpadega masinatel elektriline etteandepump vaid nö. käivitusabi pumbaks (kütte vähe alla vajunud, või kui küte otsa saand siis lööb uuesti üles). Kui mootor töötab siis imeb mehhaaniline pump kütet ja elektriline istub niisama. Tavaliselt töötab ta siis süüte sisse keeramisel eelsüüte kontrollrelee toimimise ajal ca. 15 sek. ja siis lülitab välja.
Või jumal teab mis masin sul on ja mis süsteeme veel on

E21 320; E30 320; E28 524TD; E34 524TDA; E34 525 TDS T
Tehnosüsteemide ehitus ja pinnasetööd, ekskavaatorid, kallurveod http://www.multiprofiil.ee/
Tehnosüsteemide ehitus ja pinnasetööd, ekskavaatorid, kallurveod http://www.multiprofiil.ee/
Re: kütuse etteande pump (diisel)
Minul on 525td 98 a. Minumeelest töötab see koguaeg, sest minul hakkasid kütusesüsteemi ilmuma õhumullid ja kütus sai otsa, kuigi seier näitas, et paagis on 20L. UM-st öeldi, et paagipump läbi, ta lihtsalt ei jõua teisest paagipoolest kütust tõmmata.See pump on vajalik nii käivitamiseks, kui ka sõiduks. Aaves maksis see pump minu auto puhul 1050 eek.Paagisiseste pumpade remont on üks kahtlane ettevõtmine, aga eks ise tead.folio kirjutas:Tegemist on 525 TDS '96
Kas see pump mis asub paagis on auto käivitamisel ka vajalik või on ta ainult selleks, et kütuse taset paakide vahel reguleerida. Kui pump ei tööta, kas see on ka remonditav või tuleks uus otsida. Kui palju ta survet peaks andma? Kui kaua ta peaks töötama kui süüde sisse keerata? Kas 20-30 sek. on normaalne?
Ette tänades.
BMW 525 td E39
Pihelgas kirjutas:päriselus on see nii et elektriline etteandepump rakendub siis kui eelsüüte küünlad rakenduvad või /ja paagis on alla 20l kütust
Huvitav küll. Aga kuidas seletada siis seda, kui paagis on n: 40L kütet ja küttesüsteemis on õhumullid????? Mina järeldan seda, et pump on rikkis, st.töötab vigaselt.See pump töötab koguaeg, tegemist on tagsivoolu ja pealevoolu reguleeriva pumbaga.
BMW 525 td E39
mul kahe kuu jooksul kaks korda etteandepump katki läinud.. teist korda läks just täna hommikul. Panin hommikul käima.. käis u. 3 minutit, suri välja.. pikemalt käiates läks uuesti käima ja voolikus oli jälle mulle näha.. kas viga on ainult sitas kütuses või võib mingi muu kala olla? E39 525TDS
kui 20l peale kallan siis saab sõita?
kui 20l peale kallan siis saab sõita?
Kalla peale ja vaata kuidas siis käima läheb.Kui hakkab normaalselt käivituma, siis vaata kas küttesüsteemis on ikka mullid- kui on, siis ma arvan, et on pump läbi.Ja ära osta pumpa lammutusest, osta UM-st (1050 eeku), sest tegemist on BMW tüüpveaga´ning mitte keegi ei garanteeri, kui kaua see lammutuse pump töötab, küll aga saad rikke korral UM marssida ja nõuda selgitust.cornah kirjutas:mul kahe kuu jooksul kaks korda etteandepump katki läinud.. teist korda läks just täna hommikul. Panin hommikul käima.. käis u. 3 minutit, suri välja.. pikemalt käiates läks uuesti käima ja voolikus oli jälle mulle näha.. kas viga on ainult sitas kütuses või võib mingi muu kala olla? E39 525TDS
kui 20l peale kallan siis saab sõita?
BMW 525 td E39
No mina ei saa aru, et kui räägite ,et pumbad läbi aga autod töötavad ja mullid süsteemis- kas see nö. katkine pump hakkab siis teie arust õhku genereerima võiPirx kirjutas:Kalla peale ja vaata kuidas siis käima läheb.Kui hakkab normaalselt käivituma, siis vaata kas küttesüsteemis on ikka mullid- kui on, siis ma arvan, et on pump läbi.Ja ära osta pumpa lammutusest, osta UM-st (1050 eeku), sest tegemist on BMW tüüpveaga´ning mitte keegi ei garanteeri, kui kaua see lammutuse pump töötab, küll aga saad rikke korral UM marssida ja nõuda selgitust.cornah kirjutas:mul kahe kuu jooksul kaks korda etteandepump katki läinud.. teist korda läks just täna hommikul. Panin hommikul käima.. käis u. 3 minutit, suri välja.. pikemalt käiates läks uuesti käima ja voolikus oli jälle mulle näha.. kas viga on ainult sitas kütuses või võib mingi muu kala olla? E39 525TDS
kui 20l peale kallan siis saab sõita?

Kui just kütus otsa ei hakka saama siis peab süsteem ikka kuskilt ebatihe olema et õhk sisse pääseb. Pump istub ju persetpidi kütte sees ja kas ta töötab või mitte õhku ei tohiks seda kaudu sisse tulla.
Ja veel- kui väidate et pump kutu aga siiski auto käivitub, mis siis selle kütuse sinna üles veab kui mitte kõrgsurvepump ise

Pakun ikkagi, et kõrgsurvepumbaga diislil se vaid käivitusabi pump vms.
Normaal oludes arvan töötab mootor ilma selle pumba abita.
A võibolla ma vähe loll kah, ja pealegi pole mul 525td olnudki

E21 320; E30 320; E28 524TD; E34 524TDA; E34 525 TDS T
Tehnosüsteemide ehitus ja pinnasetööd, ekskavaatorid, kallurveod http://www.multiprofiil.ee/
Tehnosüsteemide ehitus ja pinnasetööd, ekskavaatorid, kallurveod http://www.multiprofiil.ee/
Mina isiklikult ostsin selle pumba Pärnu UM-st 1050 eekuga- tegu on B varuosaga, originaali pakuti mulle 2600 eeku.Veel võib selle pumba osta Aavest sama hinnaga, kui küsida oskad saad veel alla ka.Põhiline on see, et lammutuses küsisid kasutatud pumba eest 800-1000 eeku.325diisel kirjutas:kust te nii odavalt neid pumpasd UMist saate, mul läks 2600eek. ja oli sama jama et veerand paagitäiega hakkas käivitamisel nöökima aga kui käima sai siis töötas nagu miilenki.
325td.
BMW 525 td E39
Aga kuidas sa siis seletad seda, et kui pump vahetati, siis õhumullid kadusid? Kas süsteem sai iseenesest korda? Seal on tegu pealevoolu, kahe paagivahelist- ja tagasivoolu reguleeriva pumbaga.kopamees kirjutas:No mina ei saa aru, et kui räägite ,et pumbad läbi aga autod töötavad ja mullid süsteemis- kas see nö. katkine pump hakkab siis teie arust õhku genereerima võiPirx kirjutas:Kalla peale ja vaata kuidas siis käima läheb.Kui hakkab normaalselt käivituma, siis vaata kas küttesüsteemis on ikka mullid- kui on, siis ma arvan, et on pump läbi.Ja ära osta pumpa lammutusest, osta UM-st (1050 eeku), sest tegemist on BMW tüüpveaga´ning mitte keegi ei garanteeri, kui kaua see lammutuse pump töötab, küll aga saad rikke korral UM marssida ja nõuda selgitust.cornah kirjutas:mul kahe kuu jooksul kaks korda etteandepump katki läinud.. teist korda läks just täna hommikul. Panin hommikul käima.. käis u. 3 minutit, suri välja.. pikemalt käiates läks uuesti käima ja voolikus oli jälle mulle näha.. kas viga on ainult sitas kütuses või võib mingi muu kala olla? E39 525TDS
kui 20l peale kallan siis saab sõita?![]()
Kui just kütus otsa ei hakka saama siis peab süsteem ikka kuskilt ebatihe olema et õhk sisse pääseb. Pump istub ju persetpidi kütte sees ja kas ta töötab või mitte õhku ei tohiks seda kaudu sisse tulla.
Ja veel- kui väidate et pump kutu aga siiski auto käivitub, mis siis selle kütuse sinna üles veab kui mitte kõrgsurvepump ise![]()
Pakun ikkagi, et kõrgsurvepumbaga diislil se vaid käivitusabi pump vms.
Normaal oludes arvan töötab mootor ilma selle pumba abita.
A võibolla ma vähe loll kah, ja pealegi pole mul 525td olnudki
Viimati muutis Pirx, 05.04.2006 20:03 04, muudetud 1 kord kokku.
BMW 525 td E39
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 12.12.2003 16:12 46
- Peamine sõiduk: E61 530XD LCI
- Asukoht: Kunda-Tln
Minul oli sama jama et kui alla poole paagi kütust oli ei tahtnud käima minna ja mullid voolikus.Minul osutus vigaseks väike tihend/kummirõngas paagis.Kui tõmbad pumba paagist välja koos selle plastikust juraga siis on kohe näha toru otsas pisikest kummirõngast.Kui see vilets hakkab sealt vahelt õhku imema.Vahetasin ära ja asi korras.
Remondi eelarve 10 krooni(tihendi maksumus)
Osa nr.8
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=15
Remondi eelarve 10 krooni(tihendi maksumus)

Osa nr.8
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=15
E38 740d 2000a.
Vat kui pump ei tööta siis peab kõrgsurvepump ise kütet üles imema ja jumal teab kust see õhk vaakumiga sisse imetakse (kasvõi tagasivoolust), kui aga see elektriline etteande pump lööb siis ei saagi ju kuskilt õhku sisse tulla, sest pump annab kohe taguotsast väikse survega kütte peale. Ja kui sul auto seisab ja kuskiltki süsteemi õhku tekib siis see pump alguses lööbki kütte üles, et käivitamisel probleeme poleks. On ju paljud väitnud ,et töötavad neil mootorid ka ilma selle pumbata.Pirx kirjutas:
Aga kuidas sa siis seletad seda, et kui pump vahetati, siis õhumullid kadusid? Kas süsteem sai iseenesest korda? Seal on tegu pealevoolu, kahe paagivahelist- ja tagasivoolu reguleeriva pumbaga.
Ja pealegi räägime siin nii erinevatest autodest nagu E34 Ja E39, millel tundub see paagi ja pumba süsteem kõvasti teistsugune olema- niiet tõde peitub kuskil vahepeal.
E21 320; E30 320; E28 524TD; E34 524TDA; E34 525 TDS T
Tehnosüsteemide ehitus ja pinnasetööd, ekskavaatorid, kallurveod http://www.multiprofiil.ee/
Tehnosüsteemide ehitus ja pinnasetööd, ekskavaatorid, kallurveod http://www.multiprofiil.ee/
Re:
3. seerial vist ei ole seda tihendit vaid ainult sõel?veix2 kirjutas:Minul oli sama jama et kui alla poole paagi kütust oli ei tahtnud käima minna ja mullid voolikus.Minul osutus vigaseks väike tihend/kummirõngas paagis.Kui tõmbad pumba paagist välja koos selle plastikust juraga siis on kohe näha toru otsas pisikest kummirõngast.Kui see vilets hakkab sealt vahelt õhku imema.Vahetasin ära ja asi korras.
Remondi eelarve 10 krooni(tihendi maksumus)![]()
Osa nr.8
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do" onclick="window.open(this.href);return false; ... g=16&fg=15