Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
bmwturbo kirjutas:aga see ei tohiks ju tühikäigule mõjuda
Kahjuks mõjub...
Aga võiksid silindrite kompressioonid ära mõõta
olen ise ka sellepeale mõelnud, tööjuures vahendid olemas aga aega napib viimasel ajal pidevalt.
keegi teab öelda kas sama aasta 2,0 mootori segusiibri klapi potekas istub minu omale
täna sai siis surve ära mõõdetud silindrites viiel silindril oli 14 (ei mäleta ühikut) ja 1 silindril oli 8 pikemali starterit hoides läks 12 välja
kas see võibgi põhjustada seda jõnksutamist ja tühikäigul värisemist ?
bmwturbo kirjutas:täna sai siis surve ära mõõdetud silindrites viiel silindril oli 14 (ei mäleta ühikut) ja 1 silindril oli 8 pikemali starterit hoides läks 12 välja
Klapp põlenud...
bmwturbo kirjutas:kas see võibgi põhjustada seda jõnksutamist ja tühikäigul värisemist ?
niisiis auto mootori remondist tagasi:
väljalaske klapid olid ära tahmanud, lihviti veel plokikaant ja vahetati klapisääre tihendid, auto vaiksem küll liigub juba paremini aga miskit ikka veel viga, paugud kostuvad ikka kui järsult kohapealt minna, sujuval sõidul ei saa arugi, et autol mingi viga oleks.
aga kuna klapikambri tihend andis jälle kord õli läbi, oli üks süütepool ja küünal õline, see sai lihtsalt ära puhastatud ja tihend vahetatud, kas viga võib olla selles varem õlises olnud küünlas? homme taaskord DIA´sse vaatan arvuti taga ka asja üle. äkki lambdal jälle mingi viga juures kuna sai pandud universiaal.
tekkis uus küsimus sama tüübi mootori kohta, et milles võib probleem olla kui sooja mootoriga ei lähe pöörded lõppu välja, 5000 jookseb ilusti ja siis jääb koguma, külmast peast pole midagi (tean et ei tohi lasta külma mootoriga lõppu) jookseb ilusti lõppu ja kiirendus ka nagu parem.
mootorit sai käidud ikka spetsialisti juures tegemas ei usu eriti, et kett valesti peal.
ise kaldun oma arvamusega pihustite poole aga miks siis külmalt asi toimib