E34 525 tds vs 525i
- suurep2rane
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 03.03.2006 11:01 22
- Asukoht: Tallinn
E34 525 tds vs 525i
oli nagu plaan osta 525 bensukas, aga kui hakkan mõtlema selle bensiinikulu/hinna peale jne, siis paneb kahtlema natukene...et kas 525 tds 105 kw on mõtet vaadata, kas on väga uimane ja kuda mootor jne on...automaatkastiga masinat siis plaan uurida
vaata kindlasti, et automaadiga masin ei jõnksutaks. pane mootor tööle ja siis lülita sisse kont v. siis salongiventikas, keera rooli- vaata, kas tuurid hakkavad hüppama. muid vigu pole nagu ette tulnud.
muidu pole mootori koha pealt küll midagi laita- kütusekulu ja minek on sarnane, kui bensukal ja õige ta on- kütusehind üsna sama.
muidu pole mootori koha pealt küll midagi laita- kütusekulu ja minek on sarnane, kui bensukal ja õige ta on- kütusehind üsna sama.
Üks rool autos mitme inimese kohta on diskrimineerimine!
- suurep2rane
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 03.03.2006 11:01 22
- Asukoht: Tallinn
kas dislat mitte vähem ei võta?Ignuk kirjutas:vaata kindlasti, et automaadiga masin ei jõnksutaks. pane mootor tööle ja siis lülita sisse kont v. siis salongiventikas, keera rooli- vaata, kas tuurid hakkavad hüppama. muid vigu pole nagu ette tulnud.
muidu pole mootori koha pealt küll midagi laita- kütusekulu ja minek on sarnane, kui bensukal ja õige ta on- kütusehind üsna sama.
võib jah nii tulla. aga talvel sõitsin ainult linnavahel ja minu 525 tdsA (touring) tahtis u. 500 km peale 57 liitrit. Mis ta siis tuleb- üle 11L/100?
käima ei läinud peale 2- päevast -22C seismist. aga seda tuleb ka bensukatel ette. oleneb mootori seisukorrast.
käima ei läinud peale 2- päevast -22C seismist. aga seda tuleb ka bensukatel ette. oleneb mootori seisukorrast.
Üks rool autos mitme inimese kohta on diskrimineerimine!
ma sõidan praegu ajutiselt ühe väga romu 12v 525'ga ja käisin ka ühte 525tds manuali proovimas just ning viimane oli ikka uimane küll bensukaga võrreldes aga seda linnas. Kuigi diisli mehed räägivad kuidas momenti palju ja madalatel pööretel jne. Mina aru ei saa
Maanteel tunndus jälle päris nobe.
Samas kulust ei maksa rääkidagi, kui see sulle oluline on siis tds on hea valik küll.

Maanteel tunndus jälle päris nobe.
Samas kulust ei maksa rääkidagi, kui see sulle oluline on siis tds on hea valik küll.
- zeck
- Huviline
- Postitusi: 995
- Liitunud: 08.01.2006 03:22 13
- Peamine sõiduk: BMW F21 116i
- Asukoht: fin
Kui tdsi ostad, siis osta ikka 94-95 aasta väljalasega. Siis tehti neid executiv mudeli, neil kõigil oli lai neer, käetoed esiistmetel ja paljud teised vidinad, ning mõningad tüüpvead olid juba ära kaotatud! Kui mõnda masina vaatama lähed, siis vaata et pöörded tühikäigul ei kõiguks ja et soojalt ilusti käivituks, kui neid probleeme ei ole siis on OK!
Kui sul vähegi sportlikum sõidustiil on siis võtta ikka manuaali, sest automaadiga on ta liiga uimane, vähemalt mulle tundus nii kui sugulase 525tdsa-ga sõitsin, krd alati tuli pedaali palju rohkem vajutada. Manuaal on ikka palju erksam ja nobedam
Küttekulu kohta on see täielik bullshit, et 525i ja 525tds samapalju küttet võtavad! Minu 525tds pole never üle 9 liitri sajale võtnud(ja see oli talvel ja linnas, ning driftimis isu tuli peale
) Hetkel küttekulu on mul 7.7L 60% linnas 40% maantee, ning olen veidi raskema jalaga 
Kui sul vähegi sportlikum sõidustiil on siis võtta ikka manuaali, sest automaadiga on ta liiga uimane, vähemalt mulle tundus nii kui sugulase 525tdsa-ga sõitsin, krd alati tuli pedaali palju rohkem vajutada. Manuaal on ikka palju erksam ja nobedam

Küttekulu kohta on see täielik bullshit, et 525i ja 525tds samapalju küttet võtavad! Minu 525tds pole never üle 9 liitri sajale võtnud(ja see oli talvel ja linnas, ning driftimis isu tuli peale


BMW Custom 525td (müüdud), BMW e30 316i '88(müüdud), BMW e39 535i(müüdud), BMW e36 316i compact, BMW F21 116i
Sai mõlemal pikemat aega sõidetud ja vahest tuli ühe pealt teisele hüpata. Mõlemad manuaalid.
Muljetest: Diislil minekut küll, ei vaidle, eriti, kui tahhol ei lase alla 1700 langeda. Aga kui peale dislat olen bensu roolis, siis hakka kasvõi pead kratsima - no kuidas võimalik oli nii uimase autoga sõita. M50 suurepäraselt veab juba alates 900-1000 pöördest. Käigukangi liigutada bensukaga tuleb tunduvalt vähem kui diisliga.
Kütusekulust: linnasõiduga diisel sõidab talvel 11 liitriga ja bens ca 15 liitriga. Suvel umbes liiter-poolteist vähem. Sõidustiili mille juures need numrid saadud kirjeldaksin mõõdukalt-agressivseks.
Muljetest: Diislil minekut küll, ei vaidle, eriti, kui tahhol ei lase alla 1700 langeda. Aga kui peale dislat olen bensu roolis, siis hakka kasvõi pead kratsima - no kuidas võimalik oli nii uimase autoga sõita. M50 suurepäraselt veab juba alates 900-1000 pöördest. Käigukangi liigutada bensukaga tuleb tunduvalt vähem kui diisliga.
Kütusekulust: linnasõiduga diisel sõidab talvel 11 liitriga ja bens ca 15 liitriga. Suvel umbes liiter-poolteist vähem. Sõidustiili mille juures need numrid saadud kirjeldaksin mõõdukalt-agressivseks.
E34 525tds M51
E34 525i M50
E34 525i M50
Ei ole see diisel uimane midagi, kui muidugi korras on.
Endale meeldibki rohkem see diisli tõmme, kui pedaal põhja lajatada, siis ei ole küll äkilisust, aga jõudu on küll mõnusalt.
Muidugi pole ka bensiinimootoril midagi viga, isegi hakkan ühe sellisega ringi põristama, kui esmaspäeval ARKis kõik plaanipäraselt läheb.
Endale meeldibki rohkem see diisli tõmme, kui pedaal põhja lajatada, siis ei ole küll äkilisust, aga jõudu on küll mõnusalt.
Muidugi pole ka bensiinimootoril midagi viga, isegi hakkan ühe sellisega ringi põristama, kui esmaspäeval ARKis kõik plaanipäraselt läheb.
- headache
- Huviline
- Postitusi: 86
- Liitunud: 25.08.2005 23:18 13
- Peamine sõiduk: BMW e46 320dAT '05
- Asukoht: Tallinn ja Helsingi
mina olen oma 525 tds-iga rahul küll.. kui pöördeid näitad läheb täitsa kurjaks
pöördeid vähem on siis uimane muidugi.. loogiline ka.. kütet võtab vähe jah raske jalaga nati aint alla kümne kindlalt kohe.. maanteel pärast õhufiltri vahetust näitab isegi et tahab alla 6 võtta
kusjuures velg suhtelistl lai all.. ei kurda mina soovitan küll tdsi.. eriti veel touringut suure katuseluugiga
ja luugil eraldi avanev klaas.. hmm on üldse teist autot mõtet tahta.. omadega rahul 



