E34 tagumiku tõstmine

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Ignuk
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 11.02.2006 17:04 45
Asukoht: TLN

E34 tagumiku tõstmine

Postitus Postitas Ignuk »

sai vanade asendamisel pea kolmandiku autohinnaga ähvardanud isenivelleeruvad amordid vahetatud hoopis tavaliste bilsteinide vastu. mure nüüd selles, et peale auto "pimedaks" tegemist võttis masin uued rõõmuga vastu, aga tagaots on oluliselt madalam, kui enne. ratas koobast veel ei kaabi aga tahaks sellest tsitroka- efektist (nina püsti) lahti saada. kas 525 tds kombil on lootust ennast kergitada lasta? pean silmas poes müüdavaid komplekte nagu Jeepidel.
Üks rool autos mitme inimese kohta on diskrimineerimine!
priitb
Huviline
Postitusi: 351
Liitunud: 24.11.2005 23:13 46
Peamine sõiduk: F31 325d
Asukoht: Paide

Postitus Postitas priitb »

MB nivooamordid küll mingit suurt raha ei maksa. BMW omi ei tea.
BMW f31 325d 160kw 2014a
Ignuk
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 11.02.2006 17:04 45
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Ignuk »

minimaalselt 7K tükk (UMist 11K), pluss paar nädalat oodata. :-(
ja ega mersu kraam minu masinale eriti ei kõlba ka
Üks rool autos mitme inimese kohta on diskrimineerimine!
alts20
Huviline
Postitusi: 540
Liitunud: 21.03.2004 18:03 10
Asukoht: Jõgeva,Tartu

Postitus Postitas alts20 »

vedrudel klopid alla ja asi ok
e34 on seda väga lihtne teha
Kasutaja avatar
mätas
Huviline
Postitusi: 217
Liitunud: 04.07.2004 11:32 40
Peamine sõiduk: BMW 530d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas mätas »

Kas neid vanasid taastada ei saa? Siin mingi õpetus e32 varal, kuid see ei tohiks mõjutada. Need rõngastihendid ise ei maksa suurt midagi. Muidugi kui sul ka rõhuakud läbi siis tuleb suuremaid investeeringuid teha.
Ignuk
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 11.02.2006 17:04 45
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Ignuk »

ei uurinudki seda taastamise- asja. juba surasin Bilsteinid alla. vedrud aga tiba lühikesed..
muide kas neid "kloppe" tuleb ise teha või on müügil?
Üks rool autos mitme inimese kohta on diskrimineerimine!
Kasutaja avatar
draggo
Huviline
Postitusi: 854
Liitunud: 08.09.2003 13:33 48
Asukoht: Tar2
Kontakt:

Postitus Postitas draggo »

Endal said tagumised amordid paar kuud tagasi vahetatud. Vedrud tundusid siis OK.
Nüüd panin pagassi 4 kilo tsementi - 'a 45 kg = 180 kg
Tagumised rattad vajusid ikka korralkult koopasse.
Ise arvan, et on vaja ka vedrud vahetada. On see mõte õige või on normaalne, et paarisaja kilogrammiga pagassis tagumine ots vastu maad?
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

Ignuk kirjutas:muide kas neid "kloppe" tuleb ise teha või on müügil?
Salomes 80eek 6tk. Ette saab neid ilusti panna aga taga on verdu läbimõõt väiksem ja amort liiga ligidal vedrule.
Ignuk
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 11.02.2006 17:04 45
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Ignuk »

no **** mida ma teen 6 tükiga? ees on ju kodarad eeskujulikud. ainult taga koopas sees.. no krt. kas TLN ajab mõni volli asja korda?
Üks rool autos mitme inimese kohta on diskrimineerimine!
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

need 6tk. jätkub ainult ühele teljele. 3 ühele vedrule.
Ignuk
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 11.02.2006 17:04 45
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Ignuk »

tõstaks teemat edasi, kuna uued mured seljas..
nimelt Salomes (st. Automaailmas) ei soovitatud vedrude vahele mingeid jublakaid toppida. see aitavat ainult läbilöökide vastu aga vedru enda pikkus jäävat samaks. sellega seoses tahaks teada, mitmed erinevad vedrupikkused E34 kombile taha ette nähtud on? st. kas on vaid nivooregulaatoriga amortidele ja tavalistele, või on veel mingi kolmas ja neljas variant? igatahes, kui keegi raudselt mõõtudes kindel on, võib mulle ühe kasutatud paarikese hinnapakkumise teha. või hea hinna puhul ka poelõhnaliste ;-)
ei tahaks oma autot põhimõtteliselt nende kummijublakatega petma hakata.
Üks rool autos mitme inimese kohta on diskrimineerimine!
Pirx
Huviline
Postitusi: 122
Liitunud: 16.03.2006 18:00 09
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Pirx »

Ignuk kirjutas:tõstaks teemat edasi, kuna uued mured seljas..
nimelt Salomes (st. Automaailmas) ei soovitatud vedrude vahele mingeid jublakaid toppida. see aitavat ainult läbilöökide vastu aga vedru enda pikkus jäävat samaks. sellega seoses tahaks teada, mitmed erinevad vedrupikkused E34 kombile taha ette nähtud on? st. kas on vaid nivooregulaatoriga amortidele ja tavalistele, või on veel mingi kolmas ja neljas variant? igatahes, kui keegi raudselt mõõtudes kindel on, võib mulle ühe kasutatud paarikese hinnapakkumise teha. või hea hinna puhul ka poelõhnaliste ;-)
ei tahaks oma autot põhimõtteliselt nende kummijublakatega petma hakata.
Olen kuulnud, et E34 pannakse 700-se vedrud- tõstab oluliselt tagaosa.Tean kindlalt väita, et E34 sedaanile on alla pandud ja ratas on koopast väljas.
BMW 525 td E39
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

A mis takistab Sind minemast varuosaletti ja tellimast õiged vedrud? PS vedru valik sõltub ka autos olevast lisavarustusest, aga selle nad selgitavad kõik ilusti välja.
Siin on näide vedrust, mis sobib siis, kui 525tds touringul on:
-tavavedrustus (mitte nivoo!)
-suur katuseluuk
-haagisekonks
-tagumised peatoed, mehhaanilised
-kliimaseade

Kood: Vali kõik

VO kood     nimetus     kogus laos   ühikuhind ühikuhind+KM
33531138721 COIL SPRING 0 D          1220.43   1440.11
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Tarmo_N
Huviline
Postitusi: 1257
Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
Telefon: 51975325
Asukoht: heinola-viljandi.

madal tagaots

Postitus Postitas Tarmo_N »

mul oli sama mure e34tds touringuga.lahendus oli lihtne.sauelt igori käest sain tasuta vanad tuksis taga amordid.löikasin relaga alumised puksid maha ja keevitasin need enda alumiste pukside külge.pold vaja isegi mitte amorte maha vötta.ainult et keevitus koht tuleb kiirelt maha jahutada muidu rikub kummi puksi ära.korra oli autos neli inimest ja tegin hüppe nii et rattad maast lahti.midagi ei juhtund.rats on juba pool aastat ja siiamaani pole probleeme old.ratta ja koopa vahe on ilus.mitte liiga kõrge.taga ots kerkis umbes 5cm. :D kui küsimusi siis võid helistada 58087189
powered by bmw e39 530d touring ja e34 525tds touring.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
Vasta